Pff schelden vind ik per definitie erg ordinair, van ziektes/religie tot van die milde oelewapper pannenkoek achtige dingen
It’s bouquet!
Ik vind dat altijd zo’n makkelijke uitweg, dat hele ik bedoel het niet verkeerd dus jouw probleem. Ooit op het forum opgepikt en sindsdien gebruik ik het ook op mijn werk regelmatig: het gaat niet altijd om de intentie, maar om de impact. Zouden mensen in het algemeen in hun denken en doen best wat meer rekening mee mogen houden.
Ik vind dat een deel van de impact ook bij jezelf ligt. Ik denk ook dat mensen denken dat ze schelden met kanker heel erg vinden omdat ze altijd is gezegd dat schelden met kanker het allerergste is. Het interesseert me ook vrij weinig dat iemand er gekwetst door is.
Ik heb ook echt geen zin om de hele tijd maar rekening te houden met een ander. Het is een woord, het is niet dat ik je kanker toewens ofzo.
Kanker is een kankerlekker woord
Echt niet? Wat een zelfbeheersing.
Het raakt me niet, ik vind het gewoon heel asociaal wanneer mensen het onnodig gebruiken.
Als krachtterm, oké maar in gewone taal.
Jij lijkt me nou echt een sociale toevoeging op onze maatschappij
Ik ben eigenlijk al een week ziek maar je kunt als volwassen persoon gewoon niet zo lang ziek zijn? Echt fucked up.
Ok maar dit staat toch los van onprofessioneel huilende smileys gebruiken?
ik voel me nu weer echt heel oud maar wat zijn flowerboys/girls?
Die tarieven zullen ook niet hoger worden als ze zich zo blijft gedragen. Die emoji’s op @Hectometer dr socials plaatsen kost ook tijd (en indirect geld)
Ja mee eens want op dit punt heeft toch iedereen wel mensen verloren of iig gekend met kanker? En bij het scheldwoord denk ik echt niet direct aan zieke mensen ofzo.
Ok, ik vind dit best leuk, ben ik nu een flowergirl?
Dat het weekend alweer voorbij is.
Wow ik voel me echt oud. Snap geen drol van dit account.
Ugh 2e dag in de week dat er geen water is en ze zijn vandaag nog eens eerder dan afgesproken begonnen met de waterleidingen.
Ffffuuuu
Andrew tate, echt omg wat een walgelijke vent. En hij is ineens overal op tiktok en al verbannen van instagram en facebook. GO AWAY.
En dat de pijpen van mn jumpsuit compleet zeiknat zijn en nu te lang.
Haha ik heb zeker 3 keer per week een jumpsuit aan, niet voor niks mn naam
Met kanker schelden is sowieso niet chiq maar er zit voor mij verschil in. Als je echt keihard valt ofzo en je roept het, oke. Ga je gericht schelden met: krijg de kanker of kanker wijf dan scheld je dus voor mijn doen wel met de ziekte en kun je mensen echt wel mee kwetsen. Ik heb pasgeleden zelf ook beide ouders verloren aan deze rotziekte en het woord kanker zelf doet me niet veel. Ga je me uitschelden met: ‘krijg de kanker’ Nou sorry, maar dan flip ik hem echt.