Waar erger je je aan? #14

Dat ik door jouw bericht gelijk dit nummer in m’n hoofd heb. Waarschijnlijk voor minstens een week.

16 likes

Wat geweldig!!!

1 like

godver ik probeerde net mijn fietszadel te vervangen en toen heb ik dat hele systeem waar het aan vastgemaakt moet worden gesloopt

1 like

Verhuizen en dozen inpakken. Wat een ellende vind ik dat

5 likes

ik heb de afgelopen weken al meerdere keren mannen gehad die ‘spontaan’ een gesprekje met me aanknoopten (op een normale manier), maar dan vervolgens boos of gefrustreerd worden dat ik mijn nummer niet wil geven/niet geinteresseerd ben in afspreken

zowel op straat als met uitgaan

en ook enkele keren dat ik iets zei in de trant van ‘nee sorry ik moet nu ook weg om mijn bus te halen! fijne dag!’ en dat ik ze vervolgens het hoekje nog even zag omlopen om te kijken of ik wel echt naar de bus ging

en begin me langzamerhand wel iets onveiliger te voelen? vooral omdat ik het idee heb dat meerdere van deze mannen elkaar kennen

13 likes

Ik heb een zwarte wasmachine gekocht en het is heel onhandig eigenlijk? Ik zie nooit welk programma ik aanzet omdat alles zo zwart is

3 likes

Wat kut voor je! Snap heel goed dat je je hierdoor onveilig voelt :hugs:

Het klinkt alsof het mogelijk mannen zijn die een pick up artist / “versiercursus” volgen? Die opereren vaak in groepen en spreken vrouwen in het openbaar aan. Ze reizen speciaal ergens heen om daar dan vrouwen lastig te vallen op pleinen, stations etc.

4 likes

Mezelf. Zit een potje te janken op de bank bij de Lindsay Lohan kerstfilm, seriously :roll_eyes:

10 likes

Omdat ie zo slecht is?

14 likes

Holy shit wat niet boeiend om die spotify lijsten van iedereen op Instagram te zien. Next please.

49 likes

Ik vind het wel leuk juist om te zien wat voor muziek anderen luisteren en misschien nog wat nieuwe muziek te ontdekken haha! Bekijk het altijd wel.

15 likes

Anonieme 1-ster-reviews op Google reviews. Heb je dus echt geen fuck aan als bedrijf, vul gewoon een niet-anoniem klachtenformulier in als je wat te klagen hebt. :angry:

6 likes

Ja, genoeg mensen die het leuk vinden. Daarom zie ik het ook story na story. :star_struck:

2 likes

hahaha ik ben ook ECHT die persoon die het geen fuck boeit. en het verbaast me hoe mensen zo openbaar toe durven geven dat hun topartiesten Taylor Swift en Harry Styles zijn.

8 likes

Vind ik ook, behalve de mijne

Grapje ik deel hem niet.

3 likes

Sorry voor de dubbelpost maar ik heb 'm inmiddels wel gedeeld :pensive:

Maar ik vind het wel leuk om iedereen aan de hand van die dingen te pseudo analyseren

5 likes

Haha echt he. Ik vind het leuk dat spotify t doet al is mn lijst ieder jaar t zelfde. Maar ik hoef die van andere niet te zien

2 likes

Net als kinderfoto’s. Leuk voor jezelf en de opa’s en oma’s, voor een ander niet boeiend.

5 likes

Prnhb wrapped zou pas interessant zijn voor pseudo-analyses. :dotted_line_face:

42 likes

Eigenlijk gisteren maar ik was in de action en daar stonden twee vrouwen bij het kinderspeelgoed.
‘Weet jij of hij met auto’s speelt?’
‘Het is een jongen dus dat lijkt me wel’.

Jongens kom op! :expressionless:

6 likes