Mijn muis wil niet connectie maken met mijn laptop. Krijg pijn in mijn pols van die touchpad.
Ik ben plots in het zwart gat gevallen dat facebook reels is, amerikaanse huizenbouw is echt een drama??
Wat doen ze verkeerd?
Alles. Net zag ik een video van een home inspector die terug moest komen omdat de afvoer van de douche helemaal niet was aangesloten en het water dus gewoon in de kelder lekte. Echt vage shit als dat. Ook dat iemand onder het huis aan het kruipen is en een hele berg stof tegenkomt van de droger omdat het gewoon daar heen geblaast werd.
Oh en daarnaast constant videos van een tasla influencer over tikken en laden???
Maar ik blijf het wel kijken. Zo triest van mezelf.
Dat geen mens meer het verschil tussen kruidnoten en pepernoten schijnt te weten. En aan mezelf dat ik me daar zo druk over maak.
iedereen weet het maar niemand boeit het
Ik ook! Heel irritant. Blijf nummers blokkeren.
Precies dit. Pepernoten bekt gewoon lekkerder vind ik.
Ja en alles zo ontzettend duur
Ah wat rot allemaal, het lijkt niet fijn en stom zo. Hopelijk lig je snel weer lekker in je eigen bed
jezus iemand heeft zoān goor ruikend gerecht met lamsrib (?) weten te produceren dat ik nu de (gemeenschappelijke) keuken niet meer kan gebruiken zonder misselijk te worden
maar moet nog eten
Mijn man en hond snurken steeds na elkaar en ik kan mijn oordopjes niet vinden.
āNice to E-meetā in een mailtje
Dat gewicht en schoonheid nog zo samen hangen. Na mijn eerste zwangerschap was ik depressief en weinig eetlust dus dunner dan normaal. Hoe vaak ik toen niet heb gehoord: wat zie je er goed uit! Nu na mān tweede zwangerschap zit ik nog 10 kg boven mān pre zwangerschaps gewicht en heb ik niemand gehoord. En ik voel mezelf ook minder mooi en minder waard en dat vind ik ook kut.
Ik heb een ontstoken oog dus kan mān lenzen niet in. En ga net een weekendje weg, zo balen
Ik heb vandaag een extra dag vrij en mijn vriend zou gaan werken. Is hij ziek geworden vannacht. Super vervelend voor hem. Maar arghh ik wilde nog een dagje lekker alleen aanrommelen thuis.
Fuuuck ik ben boos ik heb gisteren 3 tickets gekocht voor the weeknd vak 126 zie ik net opeens dat dit dan wss je uitzicht is:
90 euro per stuk en dan kijk je de hele show hiernaar omg shoot me
Ik moet een kerstcadeautje kopen maar de persoon in kwestie heeft geen verlanglijst opgegeven. Irritant haha. Zin om gewoon een pak met havermout te gaan halen volgende week en dat leuk in te pakken
Goedkoopste wc-papier gekocht. Is net schuurpapier.
āMensen die een probleem maken van het WK zijn het probleem hahaha!ā
Vandaag gehoord van iemand die ik eerst best aardig vond (nu niet meer)