Waar erger je je aan? #14

Ik word ook zo moe van die Andrew Tate overal :sob: Er is zoveel mis met die man en z’n gedrag en uitspraken. En als je er dan een keer iets over zegt tegen iemand die fan van hem is, is het meteen ‘heb je wel goed onderzoek naar hem gedaan? Nee he. Jij bent ook precies het probleem in deze wereld, linkse feminist’.

Vind het echt bizar hoeveel invloed hij heeft.

8 likes

Mijn vriend komt net terug van de dokter omdat ie al een week buikgriep heeft. En de dokter had gezegd dat we het hele huis moesten schoonmaken, omdat hij anders iedere keer opnieuw besmet zou raken. Dikke doei :fu:t3::fu:t3: Echt geen zin in

8 likes

Wowwww wtf. Maar dat werkt toch niet zo?? Of is het geen virus?

2 likes

Ja ik vond het ook een beetje vreemd. Ze zou gezegd hebben dat sommige bacteriën lang op oppervlakten kunnen leven en als je die dan weer aanraakt je weer ziek word

1 like

Eerder gewoon het toilet goed schoonhouden en goed je handen wassen lijkt me een beter advies. Maar om als gekke henkie het huis van top tot teen ontsmetten lijkt me ook heel extreem.

5 likes

Specifieke ergernis: dat je in het hema restaurant alleen nog maar frisdrank in een glazen flesje kan kopen. Dat is altijd 0,2 ml. Vroeger verkochten ze plastic flesjes van een halve liter.

8 likes

sowieso moeten 200 ml flesjes verboden worden haha alsof iemand genoeg heeft gehad na dat

330 is goede sweet spot

34 likes

Ja! En ik vind het prima om het uit zo’n automaat te halen in een papieren beker ivm plastic verminderen, maar 2,50 voor 3 slokjes is echt niet hema

5 likes

Weet je zeker dat de dokter dat gezegd heeft? Of wil je vriend gewoon een schoon huis? :joy:

5 likes

Zegt je vriend dit niet gewoon omdat hij graag een schoon huis wil :laughing:

1 like

Klanten die de grootste mond hebben en moeten melden dat ze ons nieuwe product niks vinden. Maar als je vraagt wat ze aangepast zouden willen hebben of wat voor feedback ze hebben om het te kunnen verbeteren zijn ze ineens stil.

1 like

Hij kan toch ook zelf gaan poetsen. Of samen.

2 likes

Ik ging een tijdje terug de naam van mijn wijk opzoeken op Twitter en mijn god, wat een meningen hebben mensen over mijn wijk. Het is een bekende probleemwijk en dat zal ik ook niet ontkennen, maar de nitwits op Twitter zeggen ‘loop eens als blank, vrouwelijk of homoseksueel persoon door wijk, dan word je gegarandeerd bedreigd of erger’.

Nou ik woon er een jaar en ik heb nog nooit persoonlijk overlast gehad.

Love racisten.

13 likes

Ik ben oprecht benieuwd wat zij dan wel leuk of beter zouden vinden. Het is nieuw en wij blijven ook leren en ontwikkelen, het niet ons werk doen maar tips/feedback zijn altijd welkom natuurlijk.

2 likes

Lbr het ligt er in K echt aan waar in de wijk je bent. Alle yuppen wonen toch in de betere delen van de wijk over het algemeen/aan de randen van de wijk.

Denk wel dat het anders is als je 8 hoog in diep K woont.

Nou nee want ik woon daar juist ook middenin.

2 likes

Woon jij in die straten waar al dat gedumpte afval ligt? Want daar zou ik niet graag wonen.

2 likes

Hoe bedoel je love racisten?

1 like

Sarcastisch, neem ik aan

11 likes

Is onlangs opgeruimd, haha. Maar inderdaad.

Komt denk ik door slechte informatie vanuit woningbouw/gemeente. Die mensen moesten allemaal hun huis uit voor renovatie en hadden daarbij een bepaalde ruimte aan opslag en de rest moesten ze opruimen. Ik denk niet dat ze geĂŻnformeerd zijn over grofvuil.

@Nescio ja sarcastisch natuurlijk, ik woon in een niet-witte wijk en het zijn vooral mensen die bang zijn voor alles wat niet roomblank is volgens mij.

Ik wil trouwens niet zeggen dat het een keigezellige wijk is waar je nooit overlast hebt. En dat het heus niet onterecht is als mensen bang zijn voor groepen mannen die 's avonds op een slecht verlichte plek staan te hangen. Maar die mannen staan zich vooral met zichzelf te bemoeien. En je wordt niet zomaar in elkaar geslagen (als witte vrouw, maar niet homoseksueel, weet ik dat uit ervaring). Ik heb alleen overlast van snelrijdende auto’s en vuurwerk, maar dat heb ik tot nu toe overal in de stad gehad.

2 likes