Waar erger je je aan? #14

ik moet een presentatie voorbereiden met enkele studenten van een andere master die NOG NOOIT EEN PRESENTATIE HEBBEN GEGEVEN en niet weten wat bullet points zijn?

sorry maar begin steeds meer te vermoeden dat ze op een of andere manier hun bachelordiploma hebben gekocht hahaha, het is vreselijk

20 likes

Ik zeg ook nergens dat ik dat ga doen of dat hij dat vind. We hebben sowieso een schoonmaakster maar vond het een raar advies van een huisarts

1 like

Op die manier. Dacht dat hij insueerde dat jij dat moest doen.

2 likes

Ik had een zware dag dus besloot eens te bestellen, wat ik echt zelden doe omdat ik het te duur vindt. Nou de plek waar ik normaal bestel was dicht dus ik had ergens anders besteld en dat viel tegen en was droog en nu heb ik maagpijn :rage:. Zonde

Ik erger mij aan mn weerstand. Donderdag had ik echt hele erge buikgriep, vrijdag ging het wel weer ish, vervolgens het weekend slecht te pas geweest maar niet echt ziek ofzo maar echt lamlendig dus hele dagen in bed gelegen, en nu heb ik 't gevoel alsof ik “gewone” griep aan t ontwikkelen ben want heb echt hele erge keelpijn en steeds warm-koud-warm-koud

Terwijl ik normaal nooit ziek ben!!

Beterschap!

Ik hou van Twents. :heart:

12 likes

Dankje! Ik hoop dat 't bij keelpijn blijft en niet doorzet. Zo niet dan zal ik het als nieuwe ergernis delen :stuck_out_tongue_winking_eye::crazy_face:

Haha ik twijfelde al of het Twents was of Nederlands maar het klonk wel Nederlands dus ik dacht ik laat het staan :joy:

3 likes

Ik kom niet uit Twente en ik gebruik deze term ook

7 likes

Als je thuis moet blijven voor iets en het tijdvak is zo ongeveer de hele dag waardoor je de hele dag niet relaxt naar de plee kunt want ze zouden zo maar eens voor je deur kunnen staan
:poop:

7 likes

Houtkachels en de achterlijke lui die stoken terwijl het supervochtig of mistig is

11 likes

Sowieso haat ik het als ik savonds de slaapkamer opkom waar het raam heeft open gestaan en het naar rook stinkt omdat m’n buren elke dag hun houtkachel aansteken :triumph:

6 likes

Ja! Kan hier verdorie net ventileren omdat zij zo’n kutding hebben. Zo aso

4 likes

Automobilisten die zonder enige vorm van verlichting rijden tijdens dichte mist

3 likes

Dat Ongehoord Nederland direct na het NOS Journaal van 12 uur komt?? Vroeger waren het volgens mij gewoon herhalingen tot het hele uur.

Alleen het voorstukje al, brr. Over het advies korter te douchen en zij vatten het op als ‘betutteling’.

Dit moet toch gewoon ergens achteraf om 1 uur 's nachts, niet zo prominent midden op de dag.

6 likes

Ik heb koekjes besteld bij iemand en ik wist dat de ophaaldag zaterdag zou zijn. Maar nu krijg ik een berichtje dat ik ze op kan halen tussen 10:00 en 11:00 en ik kan dan op geen enkele mogelijkheid (kind ligt in bed, vriend weg). En nu doet dat meisje heel moeilijk daarover dat ik niet kan. Terwijl ik het niet heel onredelijk vind als ik vraag of het ook 1,5 uur later kan.

7 likes

Ze noemen de mensen in China die protesteren ‘wappies’ alsof ze nu eindelijk gelijk krijgen dat coronamaatregelen in welke vorm dan ook belachelijk zijn terwijl je Nederland en China gewoon niet kunt vergelijken.

Ze vonden ook nog één Marokkaanse jongen die de rellen wel chill vond dus die krijgt ook een podium om te laten zien dat alle Marokkanen zouden gaan rellen. Mijn god.

4 likes

Al die tips over “duurzame” kerstbomen of “duurzame” kerstversiering

How about geen kerstboom

12 likes

Pff ja hier ook. Heeft iemand zich weleens verdiept in een luchtreiniger? Geloof nooit dat dit heel gezond slapen is

3 likes

Wat saai

5 likes

Ja eens. Ik heb al meer dan 11 jaar een grote mensen baan en bij dezelfde baas en snap de helft nog steeds niet.

13 likes