De NOS-app die me ondanks dat ik de sportmeldingen heb uitgezet toch notificaties stuurt over het Nederlands elftal op het WK. Rot op.
Grinch
Inloggen bij/met DigiD app net ongeveer hemel en aarde moeten bewegen om mân ww te kunnen wijzigen
Ik draai echt door van het wachtmuziekje van Kwantum
Edit: fucking driekwartier in de wacht. It couldâve been an email.
Ik dronk jaren geleden altijd thee op het werk. En ik had een of twee theesoorten die ik superlekker vond en ik kan het me niet meer herinneren. En de keuze is reuze dus ugh, nu moet ik maar gewoon iets gaan proberen.
Of ik drink wel weer heet water. Misschien is dat de beste oplossing.
Mensen die hun weekenden altijd ver vooruit en helemaal vol hebben gepland. Nooit ruimte voor een spontaan plan op korte termijn of als je een een keer met een groep iets wil plannen kom je uit in half februari lol
Het is ook een drukke periode die eraan komt. December is altijd hectisch. En als mensen fulltime werken dan lopen je weekenden ook snel voor met klusjes/standaard afspraken etc.
Ik vind het soms ook vervelend, maar ik snap het wel.
Misschien zijn er van die proef verpakkingen van te koop? Ik ken wel iemand die voor haar werk een grote doos van lipton of pickwick bij de groothandel haalde waar allemaal verschillende smaken in zaten. En dan 10-15 ofzo per smaak. Is misschien wat overdreven groot, misschien zijn ze er ook wel kleiner.
Voor pickwick in ieder geval bestaat ook iets per zakje
Wow, ik wist niet dat er zoveel Pickwick smaken waren! Wel leuk om cadeau te doen
Mensen van marktplaats die telkens te laat komen: nu weer 20 min in een postnl punt aan het wachten om auto te laten overschrijven.
Dat ik door jouw bericht gelijk dit nummer in mân hoofd heb. Waarschijnlijk voor minstens een week.
Wat geweldig!!!
godver ik probeerde net mijn fietszadel te vervangen en toen heb ik dat hele systeem waar het aan vastgemaakt moet worden gesloopt
Verhuizen en dozen inpakken. Wat een ellende vind ik dat
ik heb de afgelopen weken al meerdere keren mannen gehad die âspontaanâ een gesprekje met me aanknoopten (op een normale manier), maar dan vervolgens boos of gefrustreerd worden dat ik mijn nummer niet wil geven/niet geinteresseerd ben in afspreken
zowel op straat als met uitgaan
en ook enkele keren dat ik iets zei in de trant van ânee sorry ik moet nu ook weg om mijn bus te halen! fijne dag!â en dat ik ze vervolgens het hoekje nog even zag omlopen om te kijken of ik wel echt naar de bus ging
en begin me langzamerhand wel iets onveiliger te voelen? vooral omdat ik het idee heb dat meerdere van deze mannen elkaar kennen
Ik heb een zwarte wasmachine gekocht en het is heel onhandig eigenlijk? Ik zie nooit welk programma ik aanzet omdat alles zo zwart is
Wat kut voor je! Snap heel goed dat je je hierdoor onveilig voelt
Het klinkt alsof het mogelijk mannen zijn die een pick up artist / âversiercursusâ volgen? Die opereren vaak in groepen en spreken vrouwen in het openbaar aan. Ze reizen speciaal ergens heen om daar dan vrouwen lastig te vallen op pleinen, stations etc.
Mezelf. Zit een potje te janken op de bank bij de Lindsay Lohan kerstfilm, seriously
Omdat ie zo slecht is?
Holy shit wat niet boeiend om die spotify lijsten van iedereen op Instagram te zien. Next please.