Ik vind het wel leuk juist om te zien wat voor muziek anderen luisteren en misschien nog wat nieuwe muziek te ontdekken haha! Bekijk het altijd wel.
Anonieme 1-ster-reviews op Google reviews. Heb je dus echt geen fuck aan als bedrijf, vul gewoon een niet-anoniem klachtenformulier in als je wat te klagen hebt.
Ja, genoeg mensen die het leuk vinden. Daarom zie ik het ook story na story.
hahaha ik ben ook ECHT die persoon die het geen fuck boeit. en het verbaast me hoe mensen zo openbaar toe durven geven dat hun topartiesten Taylor Swift en Harry Styles zijn.
Vind ik ook, behalve de mijne
Grapje ik deel hem niet.
Sorry voor de dubbelpost maar ik heb 'm inmiddels wel gedeeld
Maar ik vind het wel leuk om iedereen aan de hand van die dingen te pseudo analyseren
Haha echt he. Ik vind het leuk dat spotify t doet al is mn lijst ieder jaar t zelfde. Maar ik hoef die van andere niet te zien
Net als kinderfoto’s. Leuk voor jezelf en de opa’s en oma’s, voor een ander niet boeiend.
Prnhb wrapped zou pas interessant zijn voor pseudo-analyses.
Eigenlijk gisteren maar ik was in de action en daar stonden twee vrouwen bij het kinderspeelgoed.
‘Weet jij of hij met auto’s speelt?’
‘Het is een jongen dus dat lijkt me wel’.
Jongens kom op!
Ik vind het wel fascinerend dat mensen toch trots paraderen met hun slechte muzieksmaak dat ze op een problematisch platform luisteren.
Mijn muis wil niet connectie maken met mijn laptop. Krijg pijn in mijn pols van die touchpad.
Natte pleisters. Zo goor.
Ik ben plots in het zwart gat gevallen dat facebook reels is, amerikaanse huizenbouw is echt een drama??
Wat doen ze verkeerd?
Alles. Net zag ik een video van een home inspector die terug moest komen omdat de afvoer van de douche helemaal niet was aangesloten en het water dus gewoon in de kelder lekte. Echt vage shit als dat. Ook dat iemand onder het huis aan het kruipen is en een hele berg stof tegenkomt van de droger omdat het gewoon daar heen geblaast werd.
Oh en daarnaast constant videos van een tasla influencer over tikken en laden???
Maar ik blijf het wel kijken. Zo triest van mezelf.
Dat geen mens meer het verschil tussen kruidnoten en pepernoten schijnt te weten. En aan mezelf dat ik me daar zo druk over maak.
iedereen weet het maar niemand boeit het
Ik ook! Heel irritant. Blijf nummers blokkeren.
Precies dit. Pepernoten bekt gewoon lekkerder vind ik.