Waar erger je je aan? #14

Ik heb zon hekel aan pubers in het ov die dan heel hard giegelen. En als je dan 1 sec ff opkijkt dat de dan " Hahah omggg die vrouw denkt vast dat wij gek zijn ."

Nee deze vrouw denkt was ik maar thuis op bed verder denkt deze vrouw niet veel

86 likes

We vieren morgen sinterklaas met mijn familie precies tijdens de wedstrijd van Nederland :tired_face: dat wordt gezellig want dan staat de tv steeds aan op ‘de achtergrond’.

5 likes

Het duurt altijd langer dan verwacht om het vliegveld uit te komen toch. App diegene dat je er om x bent en dan kan die persoon ook lekker rustig aan doen. Misschien zou die ook extra haasten. Ik wil bijv altijd even naar het toilet, handen wassen sowieso.

Dat ik vanochtend vroeg m’n haar heb gewassen met de gedachte dat het dan tijdens thuiswerken natuurlijk kon opdrogen zodat het vanavond mooi zou zitten. Het is nog steeds nat!

3 likes

Same here. Met mijn vader (totaal geen voetballiefhebber) die dan denkt dat hij moet aanmoedigen maar niets anders kan bedenken dan ‘naar voren!’

Irritatie alleen al als ik eraan denk.

4 likes

Mijn vader is juist amateurcoach die alles beter weet. En als het spannend wordt begint te schreeuwen.

Al zegt hij dit jaar minder interesse te hebben dus we zullen het zien.

Ik vind een kwartier niet eens te laat haha (op het vliegveld dan… omdat je nooit precies weet wanneer iemand naar buiten komt) Maar wat fijn dat je een oplossing hebt gevonden, ook nog gezellig samen!

3 likes

Leer hem t woord: jagen :joy:

Er hangt ook best wel een naar sfeertje in vernietigingskampen, dat voel je wel.

25 likes

Oké dus geen aanrader voor een verjaardagsfeestje?

13 likes

Dat is natuurlijk persoonlijk.

28 likes

Of als mensen dan zeggen: “oh wel een caloriebom!” oké dan eet je het niet hou je bek (ik haat dat woord te allen tijde)

30 likes

Mijn collega’s over mijn lunch soms. Alsof ik het zou delen. Hou je kop

8 likes

Omg ja. Bemoei je lekker met je eigen vreten.

2 likes

Wtf wat een bemoeials.

1 like

Ik zat laatst naast iemand die vroeg of ik vandaag zondigde. Nee ik eet gewoon?? Had hier zin in en ons personeelsrestaurant serveert het?

21 likes

En @tessel dat zijn sowieso echt van die mensen die hun onzekerheden op anderen projecteren. Waarom let je in godsnaam op wat een ander eet?

Ik ging een keer jaren geleden naar de Subway en toen nam ik een 30cm sub, dit was mijn avondeten. Toen vroeg die vrouw “ga je dat helemaal alleen opeten?!?!” alsof dat zo veel of raar is. Echt onbeleefd ook naar je klanten toe.

15 likes

Oh pffff ja mijn collega’s zeiken ook de hele dag over calorieën en wat gezond is en wat niet echt shut up Annet ik heb je niks gevraagd. Deze mensen verpesten echt mijn levensvreugde hiermee :sob:

4 likes

Volgens mij ben ik ook best iemand die veel op kan, erger mij ook altijd aan mensen die commentaar hebben ik word er zelf ook onzeker van. Heb gewoon altijd honger

4 likes

Wat mij opviel was dat diezelfde Annette’s op het moment dat je zwanger bent volledig omslaan en je continue lopen te pushen om te overeten.

“Neem nog een stuk taart, eten voor 2! Hihaho”

“Joh nu moet je het ervan nemen hoor! Nu kan het!”

6 likes