Ik probeer mn oorbellenverkoop weer een beetje op te pikken. Maar elke keer als ik nu wat op instagram zet krijg je een reactie met send pic to … En ga er van uit dat t spam is.
Hebben meer mensen hier last van? Vind t echt irritant.
Iew, in mijn straat lagen over 30 meter 5 honden drolletjes verspreid. Alsof de hond lopend heeft moeten poepen. Ik zit echt te twijfelen of ik het moet opruimen, want ik ben bang dat ik er anders in ga staan…
Ja… gelijk blokkeren en verwijderen
Zoals velen doen, vlaggetjes inzetten
Wat een interessante subreddit trouwens, je merkt wel heel erg een Amerikaanse perspectief. Best veel mensen tussen de 175-185 die hun lengte al als “mannelijk” ervaren. Als ik een rok/jurkje draag met mijn lange benen voel ik mij juist alles behalve onzeker
ja en jammer dat veel kledingtips over amerikaanse merken gaan zodat ik er alsnog niet veel aan heb, haha
Waarom kijkt iedereen opeens marokko spanje? Wordt dat zo’n goeie wedstrijd? Zie het opeens langskomen bij letterlijk 80% van de mensen die ik op social media heb en die kijken/delen nooit voetbal en nu opeens wel?
ik ben voor marokko want ik woon naast mercatorplein en ik leef voor de chaos die ontstaat als marokko wint
Ik hoop ook echt dat Marokko wint haha, zo leuk.
Dat kan best zo zijn. Mijn hond poept lopend. Waarom weet ik ook niet en het is best een gek gezicht
Ja tenzij het jouw auto is die in de fik gaat zeker
En??? Hoe is de chaos
Graag beeldmateriaal!
Underdog tegen favoriet. Betere tv bestaat niet, vooral als de underdog wint.
nee ook dat vind ik helemaal geweldig
In Tilburg gaat het helemaal los, maar ik erger me er niet aan
Iemand die ik niet echt ken, maar waar ik mee in een groepsapp zit, typt zo~ en ik vind dit zo gruwelijk vervelend~ waarom gebruikt ze geen normale leestekens ~?
Ik word daar echt zo onredelijk kwaad van
Ip de asw in Utrecht was echt een dikke party, vuurwerk alles
Een man die het concept menstruatie mansplaint op Twitter
Walgelijk.