Waar erger je je aan? #14

Oh zo herkenbaar (heb al op meerderen gereageerd hierover haha) maar ik heb het dus 3 keer gehad! Een week me helemaal de tering hoesten, een week beter. Daarna weer hoesten etc. Ben er zo klaar mee hopelijk blijft het nu weg.

Beterschap!

Edit: zie dat ik al eerder op je had geregeerd ook :sweat_smile:

3 likes

Ik stoor me echt enorm aan die advertenties op Instagram van al die “high end / 5 star / succesvolle” business coaches / marketinggoeroes.

Die het alleen maar hebben over het behalen van omzet (niet eens winst) en helemaal niet focussen op het helpen van mensen. Ze hebben het alleen maar over geld verdienen. Alsof dat een doel op zichzelf is.

Kan daar zo slecht tegen. Ik blokkeer al die advertenties maar ik blijf steeds weer nieuwe ‘coaches’ tegenkomen.

7 likes

Ik had schoenen besteld en ze zijn superleuk, maar te klein (terwijl ik al een halve maat groter had besteld, zoals aangeraden). Ik haat het om iets terug te moeten sturen, want dat vind ik niet zo milieuvriendelijk en nu is de prijs van de schoenen om opnieuw te bestellen ook nog eens met twintig euro gestegen.

Misschien loont het om het probleem voor te leggen aan de klantenservice? Ik heb hier op FF verhalen gelezen van mensen die het product dan alsnog voor die gunstige prijs konden omruilen.

5 likes

Hahahaha wat de fak

7 likes

Kleine kinderen met een rochelende adem
GATVER

15 likes

Ja maar toch niet zo klein :cold_sweat:

2 likes

Ons huis is vrij ‘tropisch’ ingericht met veel riet, planten (ja, bah) en hout. 11 maanden van het jaar ben ik hier zeer tevreden mee, maar die kerstboom en spullen matchen er totaal niet mee.

1 like

Ik ga zo pat at en snacks halen bij een toko die 2,8 sterren op Google heeft. Kan niet wachten :smiling_face_with_tear:

8 likes

Dat de neefjes van mijn vriend zo weinig (eigenlijk vrijwel niet) tot de orde worden geroepen. Lekker met die snothanden in alle bakjes met eten, sinterklaascadeautjes van anderen uitpakken, de hele tijd schreeuwen.
Prima dat zij een ‘vrije opvoedstijl’ hebben of hoe ze het ook noemen, maar ik wil er niet mee lastig gevallen worden. :neutral_face:

18 likes

Oh dat klinkt echt vreselijk

5 likes

Neem een tropische kerstboom

24 likes

Ik heb hierdoor echt jaren ergens niks besteld omdat de recensies om te janken waren. Bleek echt nergens voor nodig. Aardige mensen en goede p atat. Zeikerds op google.
Hoe was het?

2 likes

Klinkt als mijn familie :’) mijn neefjes pakten alleen hun eigen cadeautjes en keken 1 seconde en dan legden ze het weg of ze vonden het stom. Ze kregen ook vet veel. Nu hebben ze alles uitgepakt en spelen nergens mee, zitten alleen maar YouTube te kijken.

Het ligt ook aan de leeftijd hoor, maar mijn kind kreeg krijtjes en een pop en was er de hele tijd zoet mee. Hoop dat dat zo blijft, ik vind dat hebberige echt geen leuke eigenschap.

@ZusjevanJoost ugh zo irritant hè. Vooral dat iedereen je zo raar aankijkt als je hoest in het openbaar. Terwijl ik duizend keer test maar dat is het echt niet. Heb sowieso een gevoelige keel, dus eigenlijk is het elke keer rond deze tijd zo.

7 likes

Nooou pa tat viel reuze mee! Ik ga denk ik maar een review achterlaten haha

2 likes

Een vriendin die heel last minute per se met de surprise van ons gezin mee wilde doen maar vervolgens alles ter discussie stelt. Het budget, de dag, en tijdstip. Wij hebben onderling alles al lang en breed afgesproken dus graag of niet.

4 likes

Hahaha wow the audacity

25 likes

Aah dat zou ik dan ook doen ja! Fijn dat het meeviel en met een goede review maak je ze vast heel blij

1 like

Ik heb geen chips gekocht en mn vriend heeft alle zakken die we hadden aangebroken en die zijn allemaal taai :cry:

Kan wel pizza bestellen als vervanging maar heb eigenlijk niet echt honger

4 likes

Dat ik altijd overal met m’n klauwen aan moet zitten. Zit in een restaurant met ledlichtjes als sfeerverlichting op de tafels. Allemaal donkerroze. Behalve de mijne want ik moest er natuurlijk weer meteen mee klooien en heb hem binnen 5min fel wit gemaakt en krijg het niet meer terug :rolleyes:

27 likes