Waar erger je je aan? #14

Die moeten ze toch wel ergens tweedehands hebben?

Hahaha ik had dat ook eens met zo’n led kaarsje op tafel.
Komt de gastvrouw eraan. “Dat is dus niet de bedoeling hè” en grist het van tafel.

Oeps sorry :joy:

9 likes

Oh flashback naar mijn puberhorecabaantje, daar hadden ze dit soort kaarsjes op tafel net in de tijd dat die led-dingen populair werden die aan- en uitgaan door ze op de kop te houden:

Maar wij hadden dus gewoon nog echte en ik stond elke avond om middernacht met het strijkijzer kaarsvet van alle tafels te strijken :sob:

17 likes

Ja! Eerst de grote stukken eraf steken met een plamuurmes en dan keukenpapier erop en overheen strijken op lage temperatuur, dan wordt het vloeibaar en het keukenpapier neemt het dan op.

4 likes

Ik heb zo geprobeerd een gordijn te strijken en toen kwam er een gat in dus je moet wel voorzichtig zijn hahaha

4 likes

Dat de gezaagde kerstbomen bij gamma en praxis geen gat in de stam hebben? En dan de bijkomende ergernis: dat dit dus bouwmarkten en ze dus niet even een boor pakken om dit te kunnen doen

1 like

Ik trek geurkaarsen niet echt, maar mijn buurvrouw in de studio boven mij wel en het komt steeds helemaal mijn kamer in :smiling_face_with_tear:

3 likes

Ja bij intratuin zei die jongen dat hij er wel een gat in zou boren toen ik er om vroeg, nou niet dus. Heb je blijkbaar ook nog een speciale boor voor nodig, dus heb maar weer een andere standaard gekocht.

3 likes

Shit, nu bij intratuin ook al niet meer?? Ik heb daar vorig jaar mijn standaard en boom gehad dus wilde eigenlijk morgen daar maar heen om een boom met gat te halen…

2 likes

Misschien verschilt het per vestiging. Bij die waar ik was kon het dus wel alsnog, maar die jongen was het vergeten. Ik zou dat dus wel even navragen, want ik kon het niet zien ivm de zak die er omheen zat!

1 like

Ugh ik heb zo’n hekel aan met de bus reizen als het koud is buiten. Die temperatuur in de bus staat dan ook altijd op 30 graden ofzo en dan moet ik me weer half uitkleden en word ik alsnog half niet goed van die warmte 🫠

7 likes

Hahah ehm ik zet ieder jaar (8ste jaar op rij) gewoon mijn boom op die punt zonder gat en dat gaat tot nu toe echt prima. Je moet dus een gat boren?

6 likes

M’n onderbuurman is al een half uur aan het bonken en geen idee wat ie aan het doen is maar ik erger me kapot. Ik wil zo gaan slapen dus beter kapt ie.

1 like

ik vind het zielig dat je blijkbaar ook nog een gat moet boren in zo’n afgehakte boom :sob:

11 likes

In de zomer heb ik voor de bus bijna altijd winterkleding nodig want hartstikke koud met die airco en in de winter kan ik beter zomerkleding aan doen want je sterft duizenden doden zo heet. Maar ja dat is een beetje veel gesleep.

5 likes

Huh? Op zo’n ding? Dat kan toch helemaal niet?

4 likes

Ik heb zo’n ding, daar klem je m gewoon in

11 likes

Ja die heb ik nu dus ook gekocht :wink: maar dus wel zonde want heb vorig jaar die bovenste gekocht.

2 likes

Jeetje maar dan moet dat gat ook perfect recht gaan? Ik heb zo eentje als hierboven, geen idee dat je ook dit soort standaarden had.

3 likes

Sorry late reactie maar zooo stom om zo over muziek te doen, als mensen hier nou plezier uit halen who cares

22 likes