Ergernis aan mijzelf, net naar de supermarkt die 30 minuten verderop is gelopen, daarna weer 30 min terug en nu kom ik er achter dat ik mijn broodjes ben vergeten
No shame in my K3 game.
Vergeten te kopen of na het betalen vergeten mee te nemen? Beiden echt vreselijk, dat wel !
Vrouwenwcâs zijn vaak net zo ranzig, allemaal van die trienen die gaan hangen en de hele bril onderspetteren. Ga gewoon zitten met je smetvrees, de deurknop en je eigen telefoon zijn echt veeeeeeeel smeriger dan die bril.
Na het betalen mee te nemen! Echt kak ja, gelukkig had ik al mijn dure koffie wel ingepakt.
Sint boeit mij niet, ik vier geen Sint, ik vier kerst, en dat doe ik lekker wanneer Ăk daar zin in heb. Bemoeienissen altijd hè
Dan zijn de mensen die naar de gender neutrale wcâs gaan nog steeds âandersâ.
Wat is dan de meerwaarde van die wc?
Maar ligt het dan iemands geslacht of om hoe weinig de wcs worden schoon gemaakt haha.
Lol dan moeten mensen die gebruik willen maken dus maar naar een vieze wc? Lijkt me dat mensen gewoon netjes moeten doen en wcâs regelmatig schoongemaakt moeten worden ongeacht wat voor toilet het precies is.
Mn moeder heeft reels ontdekt en nu stuurt ze me per dag een paar boomer reels.
Ik kijk ze niet eens meer.
Er zijn genoeg locatie waar het nooit gesplitst is geweest. Vind je die altijd ook smerig?
Ja wat een domme redenering, echt heel egoistisch gedacht
edit: en waarom eigenlijk een vrouwenwc en een genderneutrale wc? Waarom niet gewoon een vrouwen/genderneutrale wc en een mannen wc als die mannen het probleem zijn? Laat hen dan gewoon met zn allen lekker smerig zijn, waarom moet dat nou weer het probleem zijn van de mensen die een genderneutraal toilet nodig hebben?
Ja dit wil ik op mn werk ook. Een mannenwc en een genderneutrale. Dan gaan al die vieze mannen lekker samen en kunnen wij feestvieren op de genderneutrale wc met alle leuke mensen
ja precies, dus wat je eigenlijk zegt is âik wil geen mannen op mijn toilet want die zijn smerig, dus laat de genderneutrale mensen maar dealen met die kutmannenâ, dat is toch kut? En zelfs nu ik je een alternatief in je schoot werp (een vrouwen/genderneutrale wc en een mannenwc) zeg je nog: nee nee ik wil een vrouwentoilet en een genderneutraal/mannentoilet. Dus wat is nu eigenlijk echt je probleem?Alle mensen die zich niet uitsluitend als vrouw identificeren?
Grappig dat er gedaan wordt alsof mannen beesten zijn maar ondertussen ligt er op menig vrouwentoilet bloed, wc papier en tamponplasticjes op de grond. Om nog niet te spreken over remsporen in de pot. De nieuwste gebouwen van mijn universiteit hebben enkel genderneutrale toiletten en die zijn altijd schoner dan puur vrouwentoiletten
De vrouwentoiletten op bepaalde afdelingen op mijn werk doen eveneens niet onder voor de beschrijvingen van hierboven. Ga ik in de ochtend, is alles nog kraaknet, een paar uur later en het is alsof er een wervelwind is geweest met het nodige aan debris.
Een keer een openliggend gebruikt maandverband aangetroffen op de toiletrolhouder. Niks is veilig.
Exact. Probleem in âmijnâ gebouw is dat de handdoekrol (zoân ding waar je aan moet trekken om je handen te kunnen afdrogen) ook te ver van de kranen staat, waardoor alles ook nog eens zeiknat en modderig is. Heeft niet per se met ranzige vrouwen te maken maar het zet wel de toon als je binnen komt en van daar gaat het alleen maar van kwaad tot erger. Arme schoonmakers
Ik tref wekelijks poepresten aan op de vrouwentoiletten op mijn werk
Ik ken het vrouwentoilet ook juist als smerig. Ik heb regelmatig op mijn oude baan de wcâs schoon moeten maken en man oh man wat goor. Ook zat ik laatst op mijn werk bijna in een klodder bloed. Om het over het natte toiletpapier maar niet te spreken.
Ik ga liever naar een mannentoilet dan bij de vrouwen.
Ik heb een jaar lang wcâs schoongemaakt bij PathĂŠ. Newsflash alle wcâs zijn vies. Het maakt echt niks uit.