Wij hebben ook gehad dat ie heel makkelijk verstopte en bleven ook maar bellen. Uiteindelijk nieuwe wc gehad, verder niks en nu is er niks meer aan de hand. Dr was opbouw van kalk of iets anders, en niet eens heel opvallend ofzo maar blijkbaar was dat t probleem.
Late to the party en ik hoef ook helemaal niet weer de discussie op te laden.
Maar ik zou willen dat kanker maar een woord zou zijn voor mij, i.p.v. een ziekte die mijn leven totaal veranderd heeft en nog elke dag een grote impact heeft en voor ptss gezorgd heeft.
Dus voor mij is het niet zomaar een woord nee, voor mij is her iets dat mijn leven beheerst.
En nee sowieso ben ik niet weerbaar genoeg, dus dat deel klopt wel.
Mensen die bellen op speaker in het openbaar. Echt waarom???
Oh en de verse sushi counter in de ah. Hij was helemaal vol, maar gewoon geen 1 vega optie, terwijl die er wel zijn.
De pokebowl was met zalm, de cripsyrol met zalm en garnalen, de gyozas met kip of zalm en de samengestelde bakjes ook met zalm!
De kinesists die meer slechts dan goed lijkt te doen, ik kan amper gaan en zou eigeblijk moeten gaan wandelen maar het is kutweer
Bij dit soort dingen vraag ik me altijd af hoe dat gaat in zo een bedrijf. Is daar dan niemand die denkt ‘‘mwah niet zo goed idee dit’’
Net als met die jumbo reclame paar weken geleden
Gvd geen verwarming en kan niet warm douchen of koken En ze weten nog niet wanneer de monteur langs kan komen maar wel deze week
Kan me best voorstellen dat een designer dacht dat het geen goed idee was maar degene boven hen niet luisterde en het eiste en de designer na 3 keer heen en weer dacht doei, zoek het uit dan, prima
Ik stap het vliegtuig in met een gladde huid en 0 pukkels. Tien uur later stap ik uit met overal pukkels, rimpels en kreukels.
Ongevraagde tip maar ik had bewust daarom deze gekocht, omdat die bij alle airlines aan de afmetingen voldoet. Ik heb hem ondertussen al meer dan een jaar en ik gebruik hem sindsdien ook minimaal 2x in de maand als ik langs mijn vader ga en hij heeft nog nergens last van.
Ik heb sinds kort een nortvi koffer en die past binnen de afmetingen!
ik post op reddit mee in een tall girls community en ik word nu gechat door iemand daar
en ik kan niet achterhalen of het een mede tall girl is of een creepy guy met een lange mensen obsessie UGH
De hoeveelheid reclame van die achterlijke reclame voor de roast van famke louise. En ik heb altijd graag comedy central zacht op de achtergrond i.p.v. muziek. Maar dit, rot op hoor.
Sowieso die laatste
En voor 2017 ook al ophef. Lijkt bijna of ze het erom doen.
Dat het wc papier dat ik normaal gebruikte gewoon 1,5 keer zo duur is geworden. Het was al duur, maar ik kocht het altijd 1+1 en dan was het 31 cent per rol en viel het wel mee. Maar zelfs met de aanbieding 1+1 nu is het bijna 50 cent. Echt belachelijk. En dan zal er ook nog wel krimpflatie zijn ook.
Ik probeer mn oorbellenverkoop weer een beetje op te pikken. Maar elke keer als ik nu wat op instagram zet krijg je een reactie met send pic to … En ga er van uit dat t spam is.
Hebben meer mensen hier last van? Vind t echt irritant.
Iew, in mijn straat lagen over 30 meter 5 honden drolletjes verspreid. Alsof de hond lopend heeft moeten poepen. Ik zit echt te twijfelen of ik het moet opruimen, want ik ben bang dat ik er anders in ga staan…
Ja… gelijk blokkeren en verwijderen
Zoals velen doen, vlaggetjes inzetten
Wat een interessante subreddit trouwens, je merkt wel heel erg een Amerikaanse perspectief. Best veel mensen tussen de 175-185 die hun lengte al als “mannelijk” ervaren. Als ik een rok/jurkje draag met mijn lange benen voel ik mij juist alles behalve onzeker