ja en jammer dat veel kledingtips over amerikaanse merken gaan zodat ik er alsnog niet veel aan heb, haha
Waarom kijkt iedereen opeens marokko spanje? Wordt dat zoān goeie wedstrijd? Zie het opeens langskomen bij letterlijk 80% van de mensen die ik op social media heb en die kijken/delen nooit voetbal en nu opeens wel?
ik ben voor marokko want ik woon naast mercatorplein en ik leef voor de chaos die ontstaat als marokko wint
Ik hoop ook echt dat Marokko wint haha, zo leuk.
Dat kan best zo zijn. Mijn hond poept lopend. Waarom weet ik ook niet en het is best een gek gezicht
Ja tenzij het jouw auto is die in de fik gaat zeker
En??? Hoe is de chaos
Graag beeldmateriaal!
Underdog tegen favoriet. Betere tv bestaat niet, vooral als de underdog wint.
nee ook dat vind ik helemaal geweldig
In Tilburg gaat het helemaal los, maar ik erger me er niet aan
Iemand die ik niet echt ken, maar waar ik mee in een groepsapp zit, typt zo~ en ik vind dit zo gruwelijk vervelend~ waarom gebruikt ze geen normale leestekens ~?
Ik word daar echt zo onredelijk kwaad van
Ip de asw in Utrecht was echt een dikke party, vuurwerk alles
Een man die het concept menstruatie mansplaint op Twitter
Walgelijk.
Zonnebrillen staan mij per definitie lelijk. Iedereen op het forum (waarschijnlijk 3 mensen maar okƩ) koopt een mooie zonnebril maar ik niet want zonnebrillen staan mij NIET
Hahaha hoezo ook āeen dag is 14 uurā alsof ik 10 uur lang in bed lig?
Alsof āde marokkanenā de straat op rennen met wapens en op iedereen in slaan. Is nogal een wisselwerking tussen uitgelaten mensen, een land waar je (zeker als Marokkaan) amper feestelijk op straat mag zijn, een paar rotte appels en vrij extreme handhaving.
En vervolgens gaan de domboās daarover praten alsof Marokkanen (lees: supporters van het Marokkaanse elftal) als collectief de boel verpesten en dat iets unieks is (alsof supporters van andere teams wanneer het spannend wordt niet precies hetzelfde doen).
en dan natuurlijk een duimpje geven omdat iemand niet mee wil in je kapot domme redeneringen.
Ik heb ook een moeilijk (zonne)brillenhoofd en het is gewoon een kwestie van heel erg veel passen haha. Moet zoveel brillen laten schieten, maar heb laatst weer 2 nieuwe gekocht. Ik zou alleen nooit blind een zonnebril kopen tenzij je echt het perfecte brillenhoofd hebt.
Ik vind de bril in kwestie ook echt prachtig, maar gok dat die bij veel mensen ook lelijk staat en lang niet zo mooi als bij @d12baby . Passen is altijd key.
Zelfde trouwens met die forumhype van Pat McGrath, die kleur gaat niet veel mensen staan. Alleen met 12 euro kan je wel een gokje wagen, bij 400 zou ik dat niet doen.
Lees. Ik zeg duidelijk; een paar rotte appels. Niet iedereen die op straat is bekogelt handhaving met vuurwerk. Nog los van dat veel mensen niet echt een lekkere verstandhouding hebben met de politie in de steden waar dit gebeurt. Dus heel raar vind ik het niet dat handhavers met geweld geconfronteerd worden. Deze steden brullen vooraf al voor dat ze zware handhaving (ME is paraat) in gaan zetten om eventuele samenkomsten de kop weer in te slaan. Dat is evengoed geweld he. Het ontstaan van deze āārellenā is gewoon actie reactie.
En ja ik voel me āverhevenā als dat is hoe je het wilt noemen. Niet boven iedereen, zeker wel boven mensen die over nieuws posten alsof het allemaal zo lekker doodsimpel is en daarin mensen over een kam scheren. Daar zeg ik dan wat van, namelijk dat ik dat dom vind, dan is de reactie een duimpje. Verder gaat het best goed met mij trouwens.