Waar erger je je aan? #14

Hier dacht ik ook gelijk aan. Maar dan zijn het opeens wel rotte appels hoor!!!

3 likes

ach meid die lelijk fontein maken ze wel opnieuw, mijn oerhollandse rust is voor eeuwig vernietigd door die relschopper, het schorriemorrie

4 likes
3 likes

Hahahahhaahaha

1 like

Dat ik 2 weken moet wachten om cadeaus aan vriendinnen te geven terwijl ik t ze nu al wil vertellen wat ik heb gekocht.

3 likes

Ik lig sinds gisteren een beetje grieperig op bed, hoofdpijn en spierpijn, verkouden, hoesten, niks heel heftigs verder. Begint m’n vader aan te dringen dat ik de huisarts moet inschakelen want dat hoesten en hoofdpijn kost me veel te veel energie, dan kan de huisarts vast langskomen en een receptje tegen de hoest uitschrijven en dan kan m’n vader dat straks nog wel voor me oppikken. Ik vind dit ergens ook heel aandoenlijk en lief, maar ook irritant want hij blijft aandringen en in welk tijdperk leeft deze man :exploding_head::exploding_head:

8 likes

Metaverse dit, metaverse dat, kleding in de metaverse, concerten in de metaverse, -verse…
STOP!

5 likes

Als mensen stamppot andijvie maken en er dan heel weinig andijvie doorheen doen! Echt stom, en dan dan ook bijvoorbeeld niet eens (vega) spekjes doorheen. Beetje aardappelpuree met wat blaadjes andijvie nou hmm.

4 likes

Je mag hopen dat je een paracetamol ā€œkrijgtā€ :joy:

2 likes

Waaaat. Ik schrik me gewoon rot over die fontein :cry:

1 like

Mijn schoonmoeder maakte het laatst met kerrie en Maggie erdoor. Echt hoe kom je erbij. En dan ook geen romige luchtige aardappelpuree maar zo vast. Wat een teleurstelling.

3 likes

Hahah gatverdamme! Dat is dan niet eens meer stamppot andijvie te noemen. Ik vind zelf dat je stamppotten het best gewoon klassiek kan houden. Zag ook een keer een vlogger die at altijd boerenkool met zo’n halve tube slasaus erdoor.

Slasaus in andijviestamppot is wel echt mijn guilty pleasure haha

6 likes

Oh of is dit echt een bekend iets? Had er iig nog nooit van gehoord.

2 likes

Ik vind het idee van mijn haren krullen altijd heel leuk, maar het ziet er zo over de top uit bij mij. Zelfs als ik ze doorkam ja.

3 likes

Mensen die al gaan slurpen/zuigen/hoe je het dan ook noemt voordat hun lepel soep of de thee in hun kopje in de buurt van hun mond is. De hele tijd van die inhaleer/zuig geluiden, echt mega irritant

7 likes

Dat je twee dingen besteld met de gedachte 1 van de 2 gaat terug en je dan niet kan kiezen maar de items lijken eigenlijk teveel op elkaar om beide te houden :face_with_spiral_eyes::face_with_spiral_eyes:

9 likes

Poll.

8 likes

Geen idee eigenlijk? Mijn partner keek me echt vol walging aan toen ik het maakte dus mss niet heel bekend?

4 likes

Al die kerstboom fotos. Ik zie alleen maar dit.

Samenvatting

34 likes