Dat had ik ook met een kapotte telefoon. Daar moest ik de bevestiging op krijgen dat ik een nieuw toestel ging registreren, maar dat ging niet. En de optie was er wel om aan te klikken dat het niet ging, maar dan gebeurde er niks. Maar via de telefoon gaat het vast goedkomen, alleen vervelend dat het in het weekend niet gaat…
Vorig weekend vroeg een vriendin of ik op een kat van een collega van haar kon passen, hij had met spoed iemand nodig voor een week.
Nou prima, kat werd een paar uur later gebracht, maar nu is de eigenaar zo onduidelijk over wanneer ze opgehaald wordt… pas na 2 dagen reactie op mn bericht enzo. Ik bedoel ik verleen je een grote gunst dus neem dan even de tijd om normaal en tijdig te reageren op me
Ja! Je kunt ook soms zo’n notificatie aanzetten als je maat weer op voorraad komt
Hee ik ook heb nou een week van tevoren al PMS hallo ongesteld zijn is al kut genoeg kunnnen we even normaal doen
Dat er in de soepbijbel geen recept voor mosterdsoep staat
Same. Edet soft? Om te janken die prijsstijging
Ja klopt! Nu kopen we maar huismerk, ook prima hoor maar Edet is wel echt net even steviger ofzo. Maar niet het prijsverschil waard.
Aan de NPO plus app!
Blijft steeds naar een vlg afl overspringen. Om gek van te worden
Keelontsteking, echt geen zin om straks weer een halve nacht wakker te liggen van het hoesten
De Videoland app, deze is zoooo traag.
Ik was gisteravond te lui om mijn auto in de parkeergarage te zetten en toen kwam ik vanochtend bij de auto met baby die al 15 minuten te laat was voor de opvang. Is die hele tering auto bevroren!!! echt wth. Ik dacht eerst ik ga er gewoon in zitten met de verwarming aan en dan lost het zich vanzelf wel op. Maar dat was niet zo helaas
Slot van de tuinmuur is helemaal bevroren dus ging na flink wat klooien maar met m’n fiets door het huis via de voordeur naar buiten. En heb nu m’n trein gemist, grr
Ja en als het over je ruit heen gaat, kan je ruit ook barsten dus zou het zeker niet proberen eigenlijk
Dat krabben van de autoruiten kan ik nog mee leven, maar dat DE BINNENKANT bevriest en amper schoon te krijgen is
@Pantalones werkt prima, maar niet met kokend water! Lauw warm is al voldoende (net warmer dan het vriespunt) en dan kan er niks mis gaan qua barsten.
De overburen zijn aan het klussen maar ze zijn iets aan het slijpen ofzo en het geluid gaat echt door merg en been. Hopelijk nemen ze snel pauze
Mijn huid, mijn lippen, mijn handen zijn allemaal zooooo gortdroog☠. Wat werkt?? Heb voor mijn gevoel alles al geprobeerd
La Roche Posay cicaplast baume B5 werkt voor mij echt top als niks anders meer helpt
Ik smeer me na het douchen helemaal in met crème, dat helpt enigzins tegen de jeuk van droge huid. In ons apartement is het zo droog dat ik te veel stroomstootjes krijg, ik wilde misschien een luchtbevochtiger kopen, maar heb het idee dat het ventilatiesystemeen het toch allemaal weer ververst.