In ahoy???
Ik vraag me ook uberhaupt af hoe dat gaat met vrijwilligers want ik vrijwilligde er altijd met een hele poule vanuit poppodium 013 en dat is 5 km vanaf het festivalterrein maar nu zullen ze het wel anders moeten gaan aanpakken?
Ja jammer wel
Mensen die roken en achter een kinderwagen lopenš¢
Ik wilde vanmiddag een kerst krans gaan maken. Dus alles gekocht bij de intratuin. Wilde ik het lint vast gaan maken⦠heb ik een rol lint gekocht waar eigenlijk 2,5 meter op zou zitten maar waar iemand bijna alles al vanaf geknipt heeft
Hahahah niettttt
Ik heb keelontsteking en ook ineens gekke blaasjes op mijn armen en benen.
Vind het zoān gek gezicht.
Iemand die ik volg op Instagram die net drie maanden op reis is geweest met haar man en kinderen en nu op Instagram post over āop zoek naar het authentieke zuidoost-Aziatische landā
100% zeker dat ze bedoelt āhet arme gedeelte waar de mensen nog heel dankbaar zijnā
Haha ik zag vandaag precies dezelfde soort post. Of we volgen dezelfde, of heel veel mensen zoeken het āauthentiekeā zuidoost-AziĆ«.
Kan allebei haha, sowieso dat veel toeristen zich verheven voelen boven andere toeristen, vooral in dat deel van de wereld.
Ja echt tragisch
Vacatures zonder sluitingsdatum. En bedrijven die die vacatures bizar lang laten staan en niks van zich laten horen.
Echt, ik word hier krankzinnig van hoor. Ik zou eerst via een uitzendbureau in Berlijn gaan werken, maar dat werk leek me eigenlijk niet zo heel leuk. Dus toch maar afgezegd, maanden getwijfeld of ik nog wilde gaan en wanneer. Toen besloten dat ik wel nog wilde maar alleen als ik echt een leuke baan vond. Dus ik ben in november concreter gaan zoeken en solliciteren in zowel Berlijn als een andere stad in het buitenland en ook nog wat dingen in Nederland als reserve.
En ik heb gewoon van geen enkel bedrijf nog iets van uitsluitsel gekregen. Geen afwijzing, maar ook geen uitnodiging voor een gesprek. Dus nu ben ik er achteraan gaan mailen en daar heb ik zoān hekel aan.
Het zijn ook bijna allemaal dingen waar ik voor moet verhuizen of zelfs emigreren en ik kan gewoon nog steeds niks gaan plannen en ik heb werkelijk geen idee hoe mān leven er over 2 maanden uitziet
In welke richting zoek je? Bij mij (in Berlijn) zoeken we nog iemand die NLs spreekt. Online marketing, geen callcenter oid. Je hebt geen ervaring nodig, maar is wel mooi meegenomen.
Als je interesse mocht hebben, stuur maar een DM!
Ik wilde gaan koken vanavond maar alles zat tegen en was kut (oa geen olijfolie meer in huis ) dus heb ik maar pizza besteld maar daar zit ik al een uur op te wachten. Allemaal kuttigheid dus
Soms heb je van die films of series dat je flashforwards ziet naar een bepaald moment, dat twee mensen met elkaar gaan trouwen, of dat iemand een ongeluk krijgt, of iemand dood is gegaan of weet ik veel, iets dat veel impact heeft. En daar wordt dan zo enorm naar opgebouwd, je krijgt helemaal het gevoel dat het sowieso een van de hoofdpersonen is die doodgaat/ongeluk krijgt/trouwt met de verkeerde en dan uiteindelijk⦠blijkt gewoon de oude vader van 80 dood te gaan, of de buurvrouw te trouwen met de man waar ze al honderd jaar mee samen is of weet ik het iets BETEKENISLOOS
Dat ik constant stroom krijg als ik iets aanraak door dit weer
Misschien kan je de tutu van pakje 2 gebruiken voor de kerstkrans.
Je bent welkom, we hebben ook wel plek voor twee Nederlandssprekende medewerkers (extra punten als je ook Engels op near-native level spreekt trouwens). Maar naar het buitenland verhuizen met een kleintje is misschien niet helemaal ideaal?
Ik wil niet te brutaal zijn, want ben niet super actief hier en er hebben al (2?) mensen gereageerd, maar ik ben hier eigenlijk ook wel geĆÆnteresseerd in! Mag ik je een DM sturen?
Ja hoor, slide maar in die DMs
Ik zie kansen voor een nieuw topic