Sowieso, waarom maken ze ook reclames. Maak de prijzen goedkoper en mensen komen ook wel. Reclames zijn in deze perioden echt duur volgens mij.
Deze heb ik ook al jaren, werkt geweldig en kost niks
Reels waar bij elke halve knipper een nieuwe fragment te zien is. Ik wil langer naar beelden kijken!
Dit had ik een paar weken geleden. Bijna lege bus en een vrouw ging naast me zitten?? Dus ik stond meteen op en ging op een andere plek zitten en toen keek ze ook nog een soort van beledigd/als of ik iets raars deed. Ik ga echt niet naast iemand zitten als er nog lege plekken zijn.
Sinds ze kinderen heeft is het bergafwaarts gegaan.
Dit doen ze expres omdat āgoedkope mensenā de zorgkosten drukken voor de mensen die veel zorg gebruiken. Ze kunnen alleen bestaan als ze voor elke ādure verzekerdeā ook een goedkope aantrekken. Als ze meer goedkope mensen dan dure mensen aantrekken, blijft er dus geld over en dat kan dan weer gebruik worden om bijvoorbeeld innovatie te bekostigen.
Als iedereen echt zān eigen zorg moest betalen zou het wel een nare boodschap zijn maar zo werkt het gelukkig niet.
Ah dus toch het staat hier wel eens op en dan luister ik af en toe mee. (Uiteraard om te judgen acab)
En dan vergeet ik die namen maar hoor ik bijv dat verhaal over die vader en denk ik que zij ook alā¦
Ja weet ik, maar blijf het een kut boodschap vinden.
En het blijft ook wel zo dat chronisch zieke mensen wel een stuk meer aan zorg betalen omdat ze bijv elk jaar hun eigen risico opmaken.
Ja dat is ook heel erg oneerlijk en ik vind dat ook echt anders zou moeten. Vooral als je het bij voorbaat al weet zou je je voor die kosten moeten kunnen verzekeren zonder gelijk de hoofdprijs te betalen.
a MOM en niet gewoon A woman of Someone⦠pff rapporteren haha
Had gehoopt dat we na corona wel wat meer verantwoordelijkheid konden nemen wanneer je ziek bent. Nog zoveel mensen zowel op kantoor als in privƩ sfeer die ziek zijn en in naar je toe komen of naar kantoor " heb geen corona hoor hihaho " prima naar hou tante griep ook even ver buiten de deur. Nu weer een collega hoestend en proestend deze ruimte vervullen, top!
Ja wij zeggen op de bank ook altijd na zoān praatje iets randoms āen hij houdt van lange wandelingen op het strandā, āen ze heeft dr eitjes graag bevrucht bij het ontbijtā, āen als hij in een gekke bui is draagt hij zān sokken binnenstebuitenā.
Dat ik nu overal Jenna Ortega/Wednesday dingen te zien krijg. Ik krijg er echt zoān Jennifer Lawrence gevoel bij van toentertijd. Ik vind het gewoon irritant als mensen zo door de media door je strot geduwd worden van:ā kijk eens hoe leuk deze persoon toch eens is!!!ā. Verder niks tegen haar persoonlijk hoor Jennifer Lawrence overigens ook niet, maar vind de hype gewoon even irritant hahaha
Hierop toevoegend: extreem kinderachtig van me maar ik vind het ook irritant dat iedereen die het normaal niet doet nu ineens all black outfits gaan dragen hierdoor. Ik wil mijn stijl gatekeepen.
Wow ja dit is het gewoon. Dit is ook precies met Jennifer Lawrence gebeurd. Het komt ook echt door de media idd die deze mensen zoooo ontzettend hypet en door je strot duwt, waardoor je je begint te irriteren aan ze. Ik heb ook echt niks persoonlijks tegen ze want zij kunnen hier niks aan doen. Ik vind het ook de laatste tijd gebeuren met Adele ineens. En dat vind ik stom omdat Adele altijd al een super leuk mens was, maar nu omdat ze is afgevallen, lijkt het alsof ze ineens een stuk meer wordt gehyped en āleukā wordt gevonden door de media/internet platforms etc. Kan ik ook slecht tegen haha
Oh maar zij is wel echt vervelend vind ik. Ik heb zoān hekel aan haar sinds dat moment dat ze hilarisch hihaho zat te vertellen over hoe ze een heilige rots in Hawaii gebruikte om haar kont te krabben.
all black outfits zijn toch wel iets van alle tijden? en vooral onder gen z is dit al langer weer extra populair, los van deze serie
Haha, maar echt, een all black outfit is nou niet bepaald iets om jezelf mee te onderscheiden, daar loopt de halve populatie regelmatig in rond
Haha ja tuurlijk is het geen uniek iets maar mijn studiegenoten die vroegen of ik in een doodskist sliep dragen het nu ook. Ik weet dat het kinderachtig is maar toch gaat het door mijn hoofd als ik het zie
Nou ja een reel maken zou ik niet doen nee, het is ook niet zo serieus natuurlijk. en @kika ik zeg ook nergens dat het onderscheidend of uniek is, ik zie het gewoon voorbij komen en dan denk ik āhahaā maar ik lig er niet wakker van.