Mijn fanatieke leraar die al sinds vanmorgen berichten over oefenexamens in de app zit te gooien. Rustig aan man, het is maandag.
Ik was gisteravond te lui om mijn auto in de parkeergarage te zetten en toen kwam ik vanochtend bij de auto met baby die al 15 minuten te laat was voor de opvang. Is die hele tering auto bevroren!!! echt wth. Ik dacht eerst ik ga er gewoon in zitten met de verwarming aan en dan lost het zich vanzelf wel op. Maar dat was niet zo helaas
Slot van de tuinmuur is helemaal bevroren dus ging na flink wat klooien maar met mân fiets door het huis via de voordeur naar buiten. En heb nu mân trein gemist, grr
Ja en als het over je ruit heen gaat, kan je ruit ook barsten dus zou het zeker niet proberen eigenlijk
Dat krabben van de autoruiten kan ik nog mee leven, maar dat DE BINNENKANT bevriest en amper schoon te krijgen is
@Pantalones werkt prima, maar niet met kokend water! Lauw warm is al voldoende (net warmer dan het vriespunt) en dan kan er niks mis gaan qua barsten.
De overburen zijn aan het klussen maar ze zijn iets aan het slijpen ofzo en het geluid gaat echt door merg en been. Hopelijk nemen ze snel pauze
Mijn huid, mijn lippen, mijn handen zijn allemaal zooooo gortdroogâ . Wat werkt?? Heb voor mijn gevoel alles al geprobeerd
La Roche Posay cicaplast baume B5 werkt voor mij echt top als niks anders meer helpt
Ik smeer me na het douchen helemaal in met crĂšme, dat helpt enigzins tegen de jeuk van droge huid. In ons apartement is het zo droog dat ik te veel stroomstootjes krijg, ik wilde misschien een luchtbevochtiger kopen, maar heb het idee dat het ventilatiesystemeen het toch allemaal weer ververst.
Zag op tiktok iemand die tepelcreme aanraadde voor droge lippen
Vind ik ook. Maar die geur GADVERDAMME.
Voor je handen La Roche-Posay cicaplast mains, voor droge plekken Cicaplast baume b5 en voor je lichaam Lipikar baume AP+.
En voor je lippen RĂȘve de miel van Nuxe!
Voor je lippen dit :
Ja hihi iehllw uier blabla. Niet janken. Smeren.
Ook op wondjes en kloofjes.
Ik vind het niet per se een smerig idee maar stinkt het? Daar kan ik slecht tegen
Nee is gewoon een hele vette zalf ruikt of smaakt naar niks. Gebruik t al 100 jaar. Mn ouders hebben dit zelfs een soort van verhandeld in griekenland
Uierzalf is gewoon 100% natuurlijk. Niet gemaakt van uiersâŠ
Wordt gebruikt om uiers goed te houden
Ik had twee maanden kapotte mondhoeken en alles geprobeerd en uiteindelijk werkte purol in drie dagen en heb nu hele zachte lippen
Eigenlijk gewoon tepelcreme dus.