Dat laatste is onlogisch, je kind is doorgaans veel viezer?
Ik herken dit bruggetje
Dit is in de wijk waar ik werk
Fiets er vaak overheen
Ja er was toen een paar jaar geleden een tekort aan zout en sindsdien heb ik die bakken niet meer gezien.
Ja, opvoeding.
Aan mezelf, dat ik van de week het slim vond om een deur met mn voet op te tillen waardoor mn voet nu fucking veel pijn doet en ik eigenlijk hakken aan wil vnv en dit waarschijnlijk dus niet gaat
uiteindelijk naar de mcdonalds gegaan op 13 min rijden van mân werk en kwam er net achter dat ze mân bestelling VERKEERD in de zak gedaan hebben
echt heel stom dit
Ik vind het heel lief van mijn vriendinnen dat ze zo body positive zijn maar als ik volgens de metingen van de persoonlijke trainer echt een te hoog vetpercentage heb (41%!!!) dan hoef ik echt niet te horen dat ik me niet moet vergelijken met âhun maatstavenâ.
Kijk, gewicht en vorm, daâs relatief. Maar als de bovengrens van een gezond lichaam van mijn leeftijd ongeveer 31% is, mag ik me toch wel zorgen maken he.
Falafel kapsalon besteld, is er weinig friet en de friet die er is is niet lekker Ga wel gewoon weer zelf maken
Ik begrijp je ergernis niet helemaal?
Fripsjes
Vriendin van mij vindt zichzelf te dik dat kan, alleen probeert ze mij in haar afvallen te betrekken. Ze heeft nu al een paar keer gevraagd of we het samen gaan doen, samen afvallen. En geeft mij opeens hele dag door hints en tips over calorieën tellen. Ik ben gewoon blij met mijn figuur? Hoe langer ik er over nadenk hoe gekker ik heb idd wel eens laten vallen dat ik een paar kilo kwijt wil maar ik vind het best zo. Ik ben gelukkig
Zo dat lijkt me ook knap irritant
Ja is het ook, ik ben er ook wat van slag van. Ik word er zelf niet zo onzeker van want ik vind mezelf echt goed zoals ik ben. Ik ben er van slag van dat ze blijkbaar toch ergens gemeen is? Ze maakt meerdere rot opmerkingen, is heel erg aan het fatshamen. Ik heb zelf het idee dat ze mij een complex aan het aanpraten is. Ik ga toch maar eens het gesprek aan waar die behoefte vandaan komt
Wow ik ben echt in shock??? Misschien dat ze haar eigen onzekerheid op jou projecteert. Eigenlijk moet je op zoân moment een keer vragen âwaarom zeg je dit?â en kijken wat ze zegt
Ja precies. Dan stuurt ze gifjes van dikkere mensen en dan flauwe grapjes maken van hopelijk worden we niet zo. Snap haar motivatie niet en het oogt zo puberaal
Mensen die kleren âte heftigâ vinden. Tenzij jij in je blote reet of in een clownspak ofzo loopt is iedereen jou en je glitterbroek/tijgerjas/leren jurk na vijf minuten alweer vergeten hoor
Ja, of mensen die zeggen bij oorbellen/ lipstick etc âLeuk voor een feestjeâ. Nou dan ga ik blijkbaar clubben in de Albert Heijn.
Omg ja en dan alles wat geen skinny jeans + t-shirt is overdressed noemen. Zo saai.
Ja eigenlijk ben ik ook best wel jaloers op mensen die kleding echt inschalen in dat soort categorieën ofzo. Lijkt me wel leuk als je allemaal dingen gaat proberen en je je dan zo cool voelt omdat je iets buiten je comfortzone aanhebt ofzo. Ik geef er letterlijk niks om dus ook die kleine leuke momentjes heb ik ook nooit
Ja ik heb die nog wel, omdat ik dus een paar fancy jurken heb met panty en hakken en alles en dan voel ik me helemaal een topmodel (Ali expres versie wel dan). Draag nl praktisch nooit een panty en hakken haha.
Houd van uitbundig, maar ben ook voornamelijk een comfortabele queen.