Waar erger je je aan? #14

Ik zit al 20 min bij de kapper te wachten, maar hij is nog steeds niet klaar met de vorige klant.

Ugh echt een super leuke training gehad over design thinking. Iets waar ik een groot voorstander van ben. Zijn alle “innovaties” waar het innovatie team!! Mee kwam, dingen zoals robots, apps en AI. Terwijl als je zou luisteren naar je personeel er ook voor nu al haalbare innovaties zijn. Er wordt zo weinig geluisterd.

4 likes

Ik had vandaag een bloedneus (combinatie van kou en droge lucht) en toen kwam er een klant binnen waarvan haar bril een beetje los zat. Mijn collega was bezig met een meting en ik stond dus die bloedneus te stoppen. Zegt ze: mijn bril zit niet goed, kun je hem goedzetten? Dus ik zeg: Sorry, ik heb een bloedneus, ik wil u graag helpen alleen lukt dat nu eventjes niet. Zegt zij: Ja maar mijn bril zit niet goed, je moet hem goed zetten.

Echt waar. Heb een doek vol bloed vast en het bloed komt mn neus uit gezet, maar zij wil persee die bril goed hebben. :neutral_face:

8 likes

Mensen die nu al

“Nou jongens als Marokko wint kunnen we dan maximaal een uurtje vieren en dan stilte?” “We zijn blij voor jullie, maar niet te veel last oké?”

Ik hoop dat als Marokko wint (en de Fucking F I N A L E haalt!!!) ze tot 6 uur ‘s ochtends blijven toeteren en die mensen geen minuut slapen.

Fucking zeikerds.

39 likes

Helemaal eens, maar ben toch blij dat ik niet meer in de Kanaalstraat woon :grin:

3 likes

Ja snap ik, het is charmanter als het niet naast je woonkamer gebeurt haha.

Ik ga wel even die kant op mochten ze winnen.

3 likes

Ik vind het ook zo achterlijk dat ze alles hebben afgesloten op het Moskeeplein. Lijkt me juist een goede gelegenheid iets te organiseren? Maar goed, ik ben geen burgemeester.

5 likes

Ik hoop ook dat Marokko wint maar ik woon echt midden op de straat met de meeste herres en ik moet nu al een paar dagen bij iemand anders logeren omdat ik niet in het getoeter wil slapen. Best irritant en dat alles voor een domme sport

O en ik vind het trouwens super dat er tot diep in de nacht wordt gevierd maar aub niet met vuurwerk en getoeter.

4 likes

Mag het wel voor een slimme sport?

8 likes

Lijkt me wel lachen, deze uitzinnigheid door een potje schaak

13 likes

Dat DHL me weer invoerkosten (ruim 40 euro) heeft laten betalen voor een paar persoonlijke spullen van weinig financiële waarde. Ik zal het uiteindelijk wel terugkrijgen maar dan moet ik eerst weer bezwaar gaan maken en daar heb ik toch helemaal geen tijd voor of zin in. Wanneer gaan zij hun werk nou eens goed doen.

Mensen die niet durven te fietsen met ijzel. Echt, stel je aan. (Mensen met kinderen op de fiets als uitzondering dan).

6 likes

Ik fiets wel maar héél langzaam voor extra valkans!

Ik erger me aan het feit dat ik al 4 treinen heb zien uitvallen maar echt die kant op moet. Sta al bijna een uur op het station :cold_face:.

1 like

Nou ja eigenlijk wel. Maar ‘t gaat me meer om dat je niet valt als je gewoon normaal fietst. Dus niet te sloom, en niet hangen in bochten. En als je een kind op je fiets hebt zitten, kan die rare bewegingen maken, waardoor je valt. En dat kind is niet altijd capabel genoeg om normaal te vallen, dusja dat is weer gezeik enzo.

Dus het is prima veilig, maar kan me voorstellen dat een kind het minder veilig maakt. Dus als je geen kind hebt, fiets gewoon.

3 likes

Sta ik met mn snotkoker voor de apotheek, IS DIE DICHT WEGENS WATEROVERLAST. Helemaal hartstikke vervelend natuurlijk maar hoe kom ik nu aan mn medicatie? Wat een kut dag

2 likes

Mijn moeder is echt hard gevallen op haar kin :bike::ice_cube: pas op jongens!

3 likes

Hoezo is niet willen vallen aanstellen?

21 likes

Krijg nu flashbacks naar 2021 toen er ijs lag en Rutte ging zeggen ‘dat we niet mochten vallen op het ijs want de ziekenhuizen ZIJN AL HEEL DRUK’

22 likes

Mijn ergernis was vooral die ijzel zelf. Het is bij mij altijd al haasten om op tijd te komen en dan nu nog met een angstig kind naar de fiets schuifelen en heel langzaam fietsen. Wat ik wel weer heeel lief vond was dat ik toen ik wilde vertrekken en bij een bochtje werd gewaarschuwd door random voorbijgangers dat het zo glad is en ik moest oppassen. Dat geeft me dan echt zo’n kneuzig saamhorigheidsgevoel :sweat_smile:

17 likes

Dit is echt niet waar, dat je niet valt als je normaal fietst. Ik heb deze week 2 keer mensen zien vallen die voor mij fietsten. En dit was op een normaal fietspad en ze deden niks geks. Er was daar blijkbaar een glad stukje, wat je ook echt niet kon zien. Ze remden alleen wat af en vielen toen, leek schijnbaar uit het niks, om. Dus ijzel kan wel echt eng en onvoorspelbaar zijn.

29 likes