Waar erger je je aan? #14

maar als ze me de tickets mailen dan raak ik ze ook niet kwijt?

2 likes

Jij niet nee

3 likes

Maar dat je je wachtwoord vergeten bent is toch niet het probleem van ticketmaster

2 likes

dat zeg ik ook helemaal niet? Ik vind het gewoon irritant om overal accounts en dus wachtwoorden voor te moeten hebben, want ik vind het onnodig en ik vergeet het vaak (en om de een of andere reden vult mijn telefoon ze niet automatisch in). Plus dat ik het vervelend vindt dat er overal informatie verspreid is

20 likes

Nee maar het is wel irritant dat je bij de ene website een wachtwoord moet hebben van 6 tekens, bij de ander 8, bij een ander weer 10 en Oja dan moet er ook nog een hoofdletter een apart teken en een vraagteken dat ondersteboven staat bij. Ik heb wel een paar standaard wachtwoorden die ik voor dat soort sites gebruik, maar de vraag is dan altijd nog welk wachtwoord bij welke website hoort en tegen de tijd dat ik dat heb uitgevonden ben je een kwartier verder.

7 likes

Bitwarden :pray:

4 likes

LastPass is je verlosser.

4 likes

Ik heb het ze gewoon allemaal in mijn iPhone staan. Ik ben het ermee eens dat het aanmaken van een account irritant is maar voor een wachtwoord zijn er tegenwoordig oplossingen genoeg zoals lastpass enzo

2 likes

Ladderzat

1 like

KeepAss :sunglasses:
(Aka keePass maar ik ben nog steeds 10)

4 likes

Ja of ‘we hebben trouwjurken voor IEDEREEEN’ en dan twee regels verderop ‘tot en met maat 44’ ja, echt voor iedereen.

8 likes

Doen ze toch bij Say Yes to the Dress? Proppen ze zo’n tussenstuk bij je rug met klemmen

1 like

Zo irritant mijn onderbuurman kwam net klagen dat hij last van me heeft omdat hij me hoort lopen maar wat moet ik daar nou mee, ik kan moeilijk niet lopen? Loop ook nooit met schoenen aan.

Je kunt hier eens kijken: Grote maten trouwjurken | ALBERTO AXU Couture

3 likes

Had hem alvast een glas cava gegeven dan had ie het wel warm gekregen

6 likes

Maar kreeg hij nou echte cava of niet?

3 likes

Ik ben echt al heel lang uit de paardenscene maar is dit een ding?? Word de hele manege dan niet boos

11 likes

Foto pls

2 likes

True true. Dat met die twee Britse vrouwen op die boerderij is veel beter qua jurken.
Maar ik zal het morgen eens vragen aan iemand die in een bruidswinkel gewerkt heeft als coupeuse. Ben ook wel benieuwd hoe ze dat daar regelden

1 like

Ik kan op deze foto echt niets genants vinden. Gewoon normaal/ mooi?

24 likes