Waar erger je je aan? #14

Queen :nail_care:t3: ik heb volgende week een kerstborrel en mn collega’s zijn er ook al zoo mee bezig. Ik zie het allemaal wel!!

5 likes

Ik heb Wordfeud weer helemaal ontdekt en vind het helemaal leuk maar elke vent waarmee ik speel (doe altijd random tegenstanders) die wil chatten, vind het zo gek. Maar misschien ben ik erg ongezellig dat in alleen wil spelen

1 like

Ja, je hebt er types tussen zitten maar ik heb er 2 leuke contacten aan over gehouden. Die wilden ook echt gewoon kletsen, een unicum denk ik haha.

3 likes

Heb ik het laatst met een vriendin in een gesprek over aften en zeg ik vrolijk ‘gelukkig nooit last van gehad, lijkt me erg pijnlijk!’ Wat denk je. Heb ik vanmorgen een aft op mn tandvlees. :neutral_face:

7 likes

Een van die mannen die dit bij mij deed jaren geleden werd ineens mijn docent dit jaar :joy:

7 likes

Thanks voor deze tip. Na weken kapotte lippen tot bloeden aan toe is het in 2/3 dagen nu helemaal over :grin: ik ben fan!

3 likes

oof, sterkte, aften zijn zo kut.

1 like

Mannen, what else is new.

6 likes

Aah fijn! Het is bij mij ook echt het enige wat werkt.

4 likes

Dat mensen nog steeds overal vlees aan toevoegen.

Iedereen zou in de groepsapp delen wat hij/zij meenam voor de kerstbrunch. M’n zusje en ik eten vega dus wij nemen uiteraard vega mee en m’n ouders ook. Maar verder zit volgens mij overal vlees in. Hoezo moet er persé vlees in salades, bladerdeeghapjes, sandwiches etc.? :sob: zo onnodig!

24 likes

Ik vind dat zo irritant en ik eet zelf niet eens volledig vega. Mensen doen zo weinig moeite wat dat betreft. Het hoeft niet moeilijk te zijn

6 likes

Dat haat ik ook zo. Vooral als ze dan zo lacherig en negatief doen naar alles wat vega is.

8 likes

Ja ik vind dit zo raar en egoïstisch! Als je iets meeneemt is het sowieso veel beter om bepaalde ingedriënten (vlees, misschien sterke allergenen zoals noten) los mee te nemen zodat mensen die dingen zelf kunnen toevoegen. Veel gerechten kan je gewoon customizen. Maar ik eet zelf vega en dus ik vind vlees sowieso overbodig.

2 likes

Haha ja dat sowieso! Ik kan me wel ergens voorstellen dat als je vlees heel lekker vindt, dat je dan iets van een ‘goed’ stuk vlees wil eten tijdens het kerstdiner.

Maar hoezo moet aan elk gerecht kip toegevoegd worden? 9/10 keer zit er helemaal geen extra smaak aan dus ik begrijp niet dat het dan in salades, pasta(salade’s) moet.

5 likes

Dat overal in de buurt bomen gekapt worden en struiken weggesnoeid worden. Er komen dan wel van die pietluttige nieuwe boompjes voor in de plaats maar voordat dat echt een boom is ben je een eeuwigh jaar verder. Alles is nu ook zo kaal.

5 likes

ZO irritant en ongastvrij vind ik dat :rage:

Ik ken dit van iemand die ook nog weleens een schaal met hapjes voor je neus houdt met de opmerking “wil JIJ stiekem toch niet?”
Het antwoord is al sinds ik je ken nee, dus hilarisch hoor

7 likes

Mijn familie heeft ineens het idee om een tapasdiner te doen. Dit is er al genoemd:

• Knakworstraketten
  • Wraps met kipfilet en kruidenkaas
  • Hampreihapjes

:cry:

Ik neem het vegetarische gedeelte maar op me denk ik (en überhaupt het lekkere gedeelte)
(ok de knakworstraketten komen van een kind van 5 maar die eet ook niks anders dan knakworst leer eens fatsoenlijk eten joh)

13 likes

Ik word gewoon misselijk van mn eigen legging die gewassen is met teveel wasparfum

3 likes

Ik organiseer morgen een verjaardag en mn moeder zit de hele tijd. Heb je wel vlees gekocht ? Wel vlees kopen hoor! En genoeg kopen! En link doorsturen van de slager.

Zij denkt dat gasten altijd sterven van de honger zonder vlees.

Nu heeft mijn pa aangeboden vlees te kopen en te bereiden want naast dat ik het eigenlijk niet wil kopen. Kan ik het ook niet klaarmaken, wordt taai en verbrandt of nog rauw. Dat vind ik nog meer zonde.

5 likes

Ik ben gewoon namens Spanjaarden boos dat mensen dit tapas noemen.

Niet elke verzameling van random kleine hapjes is tapas :sob::sob:

32 likes