Waar erger je je aan? #14

Ja ik schaam me voor m’n familie ik denk dat ik ooit als vondeling ben gevonden zo erg verschil ik van ze

5 likes

Snap dit ook zo niet! Had laatst ergens een lunch met werk en we moesten dieetopties doorgeven, en 3 van onze collega’s waaronder ik zijn vega. Toen hadden ze dus 3 broodjes kaas en de rest (20/25) allemaal met vlees. Aslof je perse vlees wilt als je niet speciaal doorgeeft dat je vega bent? Zo raar vind ik dat

9 likes

Deze naam hahahaha. Wel origineel zo :joy:

2 likes

Ik heb wel zin in knakworst nu

8 likes

Google een knakworstraket maar dan ben je daar meteen vanaf

1 like

Hahaha, echt iets voor een kindertafel

Succes met dit allemaal uitbalanceren :joy:

12 likes

Dit heeft mijn oom ook wel eens gedaan. Ik snap daar ook helemaal niets van

2 likes

van die danerolles croissantjes met knakworst erin :drooling_face: smerig lekker.

6 likes

Pigs in a blanket, zin in nu :stuck_out_tongue:

9 likes

Leeeuk! Dit wil ik met oud en nieuw

1 like

Wilde geen kerst vieren dit jaar, maar toch laten omlullen. Dat ik alleen hoefde te komen. Toen moest ik de cadeautjes en lijstjes regelen. Nu vragen ze wat we eten voor kerst. Ja doei. Blijf wel thuis.

4 likes

Jezus wat treurig :laughing:

2 likes

Hier, wij zijn allergisch voor de afwezigheid van vlees :rofl:

7 likes

Misschien deze kopen?

30 likes

Ik ben net om 20.45 ofzo ingecheckt in een hotel en er ligt geen deken/dekbed op het bed :sob: al 2x de receptie gebeld en 5 min geleden zeiden ze dat er iemand onderweg is. Echt benieuwd van hoever diegene komt. Skiet op, ik wil in mn pyjama onder die deken zitten

4 likes

Wat ga jij maken? Ik heb inspiratie nodig.

Eerlijk gezegd ben ik dol op wraphapjes :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Deken is zojuist gebracht👍 echt een verbetering

18 likes

Ik weet het nog niet! Wilde champignons gevuld met geitenkaas oid doen maar dat lust weer niemand natuurlijk. Ik dacht nog aan gyoza’s maar dat is weer zo anders… Ik zag ergens wel een receptje van een pittige scampispies, day sprak me ook aan. Maar moet nog kiezen

3 likes

Aan het kutvuurwerk dat nu al wordt afgestoken.

1. Slecht voor milieu
  2. Slecht voor de dieren
  3. Slecht voor m’n bloeddruk :rage:
17 likes

Mijn collega’s zijn net zo, in discussies allemaal overwegend minder vlees eten! Moet kunnen

Tot we weer iets van vreterij binnen het bedrijf hebben want ze zijn geen stelletje konijnen

1 like