Ja ik schaam me voor m’n familie ik denk dat ik ooit als vondeling ben gevonden zo erg verschil ik van ze
Snap dit ook zo niet! Had laatst ergens een lunch met werk en we moesten dieetopties doorgeven, en 3 van onze collega’s waaronder ik zijn vega. Toen hadden ze dus 3 broodjes kaas en de rest (20/25) allemaal met vlees. Aslof je perse vlees wilt als je niet speciaal doorgeeft dat je vega bent? Zo raar vind ik dat
Deze naam hahahaha. Wel origineel zo
Ik heb wel zin in knakworst nu
Google een knakworstraket maar dan ben je daar meteen vanaf
Dit heeft mijn oom ook wel eens gedaan. Ik snap daar ook helemaal niets van
van die danerolles croissantjes met knakworst erin smerig lekker.
Pigs in a blanket, zin in nu
Leeeuk! Dit wil ik met oud en nieuw
Wilde geen kerst vieren dit jaar, maar toch laten omlullen. Dat ik alleen hoefde te komen. Toen moest ik de cadeautjes en lijstjes regelen. Nu vragen ze wat we eten voor kerst. Ja doei. Blijf wel thuis.
Jezus wat treurig
Hier, wij zijn allergisch voor de afwezigheid van vlees
Ik ben net om 20.45 ofzo ingecheckt in een hotel en er ligt geen deken/dekbed op het bed al 2x de receptie gebeld en 5 min geleden zeiden ze dat er iemand onderweg is. Echt benieuwd van hoever diegene komt. Skiet op, ik wil in mn pyjama onder die deken zitten
Wat ga jij maken? Ik heb inspiratie nodig.
Eerlijk gezegd ben ik dol op wraphapjes
Deken is zojuist gebracht👍 echt een verbetering
Ik weet het nog niet! Wilde champignons gevuld met geitenkaas oid doen maar dat lust weer niemand natuurlijk. Ik dacht nog aan gyoza’s maar dat is weer zo anders… Ik zag ergens wel een receptje van een pittige scampispies, day sprak me ook aan. Maar moet nog kiezen
Aan het kutvuurwerk dat nu al wordt afgestoken.
- Slecht voor milieu
- Slecht voor de dieren
- Slecht voor m’n bloeddruk
Mijn collega’s zijn net zo, in discussies allemaal overwegend minder vlees eten! Moet kunnen
Tot we weer iets van vreterij binnen het bedrijf hebben want ze zijn geen stelletje konijnen