Een van mijn favo eettentjes sluit, markt is hier te klein. Dacht ik al ik toen het hier kwam.
Aan de conditioner die de kapper in mijn haar heeft gedaan en die er na 2 keer wassen nog niet uit is
Nee ik ben sneller haha maar ik gebruik ook geen zelfscan of iets dus dan moet de supermarkt al iedereen volgen.
Zou het kunnen dat je je voet zeg maar niet afrolt maar plat op de grond zet bij het lopen? Ik had een bovenbuur die dat deed en dat klonk echt als
heel hard gestamp.
dat is nou juist zo’n goed ding om niet te scannen
ja maar is het menselijk brein niet eerder geneigd om juist de goedkopere aankoop niet te scannen (dille, citroen, whatever)? omdat je dan eerder over jezelf denkt dat het ook per ongeluk had kunnen gaan
hmmm
Ik heb altijd controle als ik er tussentijds iets uit gooi omdat ik toch iets anders zie. Ik vind dat ze steeds vaker controleren dus zou het geeneens durven.
Als ik naar mezelf kijk dan ben ik vooral geneigd de dure items niet te scannen, al doe ik het tegenwoordig niet meer.
Dat ik vandaag m’n bed uit moet
Ik kan nu al niet wachten tot die week vrij tussen kerst en oud en nieuw.
Ik wilde thee maar er kwam ineens choco koffie uit het apparaat. Wat een gedrocht is dat. En ik zit aan de honingdrop voor mn hoest maar ik weet nu al dat buikpijn het gevolg gaat zijn
Gvd ik ben ook echt superberoerd sinds gisternacht. Alleen niet verkouden, maar eigenlijk alleen koorts met spierpijnen.
Heb me ziek gemeld en de laatste keer was in 2015 volgens mij (nee hier hoef ik geen applaus voor, ik ben gewoon nooit ziek, door al die gore mensen elke dag om me heen denk ik).
Ik vind het ergens wel gezellig dat we met zn alle beroerd zijn.
Waarschijnlijk moet haar vriend werken op maandag tijdens avondeten en doet ze normaal gesproken dan eten bestellen.
Alleen eten bestellen op maandag is om te huilen, want veel is dan dicht dus beperkte keuze.
Haha sorry
Dan heeft ie avonddienst na zijn werk en wil eten bestellen maar alles is dicht
Hier ook koorts met spierpijn. Ijskoud en bloedheet, enige wat wel fijn was is dat m’n vriend superlief voor me was, hij was er maar 2 dagen waarvan 1 dat ik ziek werd. Mis mn menselijke kruik en zijn theetjes nu al.
Dat DHL toch altijd gaat bezorgen op de dag die je eerst had toegewezen gekregen, ook al heb je de bezorgafspraak gewijzigd.
Aan de indeling van de supermarkt, blijkbaar is er specifieke suiker voor bij de koffie (bij de zoetjes en koffiemelk) en liggen alle andere soorten suiker bij de bakspullen. Die 2 schappen liggen dan weer beiden aan de andere kant van de supermarkt, kleine ergernis tijdens mn kerstinkopen
Waarom mannengriep, het kan toch echt zo zijn dat hij zich niet lekker voelt en ziek gaat worden?
Omdat het cool is om op 't forum over mannengriep te klagen
@Delicate ja ik ben niet superlichtvoetig idd (echt ironisch voor iemand die 25 jaar geballet) dus ik zal daar dan wel iets meer op letten!