Waar erger je je aan? #14

Hahahaha en de horeca zich maar afvragen waar hun personeel blijft :cool:

11 likes

Ik ga morgen uit eten met mijn ouders en bekeek alvast de kaart. Echt :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:. Dat ladies en macho is al irritant maar de macho steak is ook nog stoer??

received_828018431718901~2

25 likes

Me als iemand mij kleine “vrouwelijke” porties door de strot wil duwen:

(Vanaf 1.10)

15 likes

Ik zou bijna denken dat ze het feest bitch bedoelen? Maar dat is misschien ook weg gek want dat is een erotisch getint feest…

5 likes

Heb de mail net geopend en het is inderdaad voor dat feest! Zaandam

3 likes

Ik heb een hele dag niets gedaan en ben gewoon kapot moe, zo kut dit.

1 like

Maar je snapt toch wel dat het niet de bedoeling is dat je dat bestelt? Alleen als je de hele dag niets gegeten hebt ‘want de porties zijn daar ZO groot’ :sob::sob: ik haat vrouwen en eten (of beter gezegd de opgelegde normen)

1 like

Neh ochtendroutine, dan weet ik een beetje wat er gebeurt in de wereld

3 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Taalergernissen

Een kennis van mij werkt in een nachtclub en ze post zo vaak foto’s en video’s van shows met ‘avondje knalleeeee’ en dan daarna om 07:00 de ‘pff bijna klaar’ posts. En ohja af en toe: BESTE job everrrr

Vind het leuk dat ze het zo naar haar zin heeft hoor daar maar die stories zijn altijd hetzelfde

6 likes

Oude mensen in de bios zijn echt een ander soort type mens, hè? Zijn die mensen echt zo dom/wereldvreemd? Of is het een act?

6 likes

God ja. Wij waren toen naar House of Gucci en twee ouderen gingen hardop alles bespreken tijdens de film🤦🏻‍♀️ echt irritant.

5 likes

Ik moet echt de bandenspanning van mijn auto checken en überhaupt de auto wassen en schoonmaken aan de binnenkant. Zo geen zin. Oh en binnenkort weer voor de apk. Huilonnnnn.

2 likes

Laatst werd er in de film hard op de deur geklopt en dat hoorde je linksachter in de zaal. Waren er ook 2 oudere mensen die zich omdraaiden omdat ze dachten dat er bij ons in de zaal werd aangeklopt :laughing: vond dat ergens wel schattig.

9 likes

Net een schone witte trui aan. Ik heb alweer geknoeit.

5 likes

Dat ik vorige keer niet doorgezet heb met stoppen met roken en nu weer opnieuw begin :sob: haat aan deze vermoeidheid en wazigheid.

2 likes

Bij NS kun je je Dal Voordeel abonnement niet online opzeggen. Wat achterhaald zeg.

1 like

Ik erger me soms zo aan mijn hond. Als de bel gaat begint hij echt te krijsen/blaffen. Niks helpt ook :expressionless: Het lijkt met de week harder te worden. Hysterisch beest.

2 likes

Echt 1000 maal dank voor je tip, vandaag een flesje wella charm er doorheen gegooid en het is zo mooi geworden :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes: oranje gloed is helemaal weg en het is super mooi as blond, helemaal blij mee!

6 likes

Omg de brandmelder piept ineens om de halve minuut ofzo omdat de batterij leeg is (terwijl hij gewoon aangesloten is op t stroomnetwerk ook :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:).
En mijn vriend is aan het werk en dat ding hangt helemaal in de nok van zolder. Waar ik dus niet bij kan en omg wat een rot piep. De kat wordt er ook leip van.

3 likes