Ik dacht dat t over Dennis Bergkamp gingš dacht al, wat moet hij hier mee??
Whahhaha ja precies dit Of ik heb hier op geklikt EN NU? Waar heb je op geklikt? Ja weet ik niet. Ja dan weet ik het ook niet he
En die schatting is lijkt me vooral lastig omdat je niet weet hoeveel mensen van degenen die een uitnodigingsbrief gehad hebben komen opdagen? Want het aantal an sich dat ervoor in aanmerking komt kunnen jullie wel via jullie eigen systemen berekenen lijkt me. En krijgt iedereen van dat aantal ook daadwerkelijk ieder jaar een uitnodiging? Ook als ze bijv nooit komen (hier moet je de uitnodiging voorafgaand aan de vaccinatie ook inleveren, dus ze houden lijkt me bij wie er niet komen? Of is het alleen om het aantal/percentage vd opdagers mee vast te stellen).
Precies, we weten hoeveel mensen we uitnodigen (we zijn verplicht weigeraars elk jaar weer uit te nodigen), maar je weet nooit wat de opkomst is. Iedereen die werkelijk de spuit krijgt moet ook geregistreerd worden.
Ik heb net een half uur met mijn moeder aan de telefoon gehangen voor tech support en ik voel je pijn! Ik had een keurige instructie gemaakt met screenshots maar het liep al mis bij stap 1 omdat ze niet wist wat de Windows-knop was Sowieso gaat ze dan ook haar scherm laten zien via FaceTime maar dan mikt ze steeds verkeerd, wiebelt ze met haar telefoon enz. Janken.
Het journaal van 7 uur was ook weer tenenkrommend. Op het moment dat de weervrouw wat vertelde was de gewone presentatrice in beeld + ging t geluid van de weervrouw uit. En zodra de precentatrice (ben haar naam ff vergeten) na de intro weer in beeld was stond er āRobbieā in beeld maar ik weet heeeel zeker dat zij niet Robbie is
Misschien moet ik 't maar bij 't NOS journaal houden
Ik ben vanochtend op de automatische piloot een uur te vroeg opgestaan, terwijl ik dat uurtje langer slapen juist heel goed had kunnen gebruiken. Kwam er ook pas achter toen ik mān koffie al op had. Echt jammer dit.
Ja of heel het journaal skippen, doet een mens ook goed.
Ik haat het dat we niet gewoon 1 vervoersbedrijf hebben waar je 1 abbo voor kan nemen. Nu moet je voor de tram, trein en bus een aparte nemen waardoor het alsnog duur is
Op de een of andere manier word ik soms gespamd door een uitzendbureau en kreeg dan ook vandaag een pareltje binnen:
Flikker op
Hahahaha en de horeca zich maar afvragen waar hun personeel blijft
Ik ga morgen uit eten met mijn ouders en bekeek alvast de kaart. Echt . Dat ladies en macho is al irritant maar de macho steak is ook nog stoer??
Ik zou bijna denken dat ze het feest bitch bedoelen? Maar dat is misschien ook weg gek want dat is een erotisch getint feestā¦
Heb de mail net geopend en het is inderdaad voor dat feest! Zaandam
Ik heb een hele dag niets gedaan en ben gewoon kapot moe, zo kut dit.
Maar je snapt toch wel dat het niet de bedoeling is dat je dat bestelt? Alleen als je de hele dag niets gegeten hebt āwant de porties zijn daar ZO grootā ik haat vrouwen en eten (of beter gezegd de opgelegde normen)
Neh ochtendroutine, dan weet ik een beetje wat er gebeurt in de wereld
Een kennis van mij werkt in een nachtclub en ze post zo vaak fotoās en videoās van shows met āavondje knalleeeeeā en dan daarna om 07:00 de āpff bijna klaarā posts. En ohja af en toe: BESTE job everrrr
Vind het leuk dat ze het zo naar haar zin heeft hoor daar maar die stories zijn altijd hetzelfde