Waar erger je je aan? #14

Nee, want je moet een knopje aan de zijkant van de melder indrukken en hem dan schuiven. Dan is ie los. Dat lukt me helaas niet met een bezemsteel :pensive:.

Maar ik heb cat relax muziek opgezet (uitlachen mag) en dat lijkt wel magie. De kat ging gelijk weer lekker liggen en slapen. Dus nu ik alleen nog :joy:

3 likes

Geldt ook voor namen. Helemaal in allerlei bochten wringen om de naam maar geheim te houden. Maar guess what? We dont careeee! Bovendien heeft de halve wereld die naam al.

19 likes

Ohh dit is inderdaad ook echt mijn ergernis. En dan ook nog dat gezeik over dat de nicht van de tante van de buurvrouw haar kind ook al zo heeft genoemd. Dus zullen ze dan nog wel die hele unieke naam waar ze helemaal weg van zijn aan hun kind geven??? Echt wat een non issue

Gelukkig!! Die van wella zijn ook echt goed

3 likes

Ik erger me eraan dat mijn ex-date die ik vrijdag vluchtig tegenkwam me erna niet heeft geappt terwijl ik eerder al gezegd heb dat we geen contact meer kunnen hebben omdat het nergens toe leidt :laughing:

7 likes

Ik ben gisteren verhuisd en ik moet sochtends medicatie nemen maar ik heb geen idee in welke van die kut dozen m’n medicatie zit :smiling_face_with_tear:

Haha mijn collega heeft haar kinderen ook best unieke namen gegeven. Zij zijn nu volwassen. Maar mijn collega vertelde dus een verhaal van dat ze een keer in de dierentuin was en haar dochter riep. En dat er een man boos naar haar toe kwam en haar begon te ondervragen waar ze die naam vandaan had en waarom haar kind zo heette etc. Zijn dochter bleek ook zo te heten en hij was boos dat zij een kind had dat ook die naam had :joy: Ze kende die hele vent niet eens.

24 likes

Dat de gedeelde stofzuiger zó vaak niet in een van de gedeelde ruimtes in dit huis staat. Heb ik eindelijk een keer de motivatie gevonden om de boel echt grondig schoon te maken, is dat ding weer nergens te bekennen…

Die k :anchor: Singelloop in Utrecht nu

Moet gvd bijna een kilometer om en die mensen die ā€œrennenā€ zijn niet eens goed, opflakkeren met je amateur geren

26 likes

HĆØ verdikkie nou.

5 likes

Ik wilde dit ook posten!! Ik ben net een half uur langer onderweg geweest omdat de hele stad afgesloten is voor wat rennende mensen :angry:

3 likes

Ja ik ben echt WOEDEND hahaha kreeg nog regen over mn fucking gefƶhnde haar heen en ze lieten je eerst een halve weg oversteken. En dan WEER een kwartier wachten

8 likes

Oh die regen heb ik gemist gelukkig, wat kut. Ik had m’n fiets ergens neergezet en toen ik weg wilde was dat stuk opeens ook helemaal afgesloten en stonden er 1000 mensen :slightly_smiling_face: :slightly_smiling_face: :slightly_smiling_face:

2 likes

Alle sport die ik vandaag wil kijken begint binnen hetzelfde uur.

Haha, jij zou het op dit punt goed met Maarten van Rossem kunnen vinden. Die had laatst in een podcast een heel relaas over dergelijke activiteiten in de stad.

9 likes

Ik woon om de hoek bij de start en kan lekker meegenieten van het ā€˜entertainment’. Nu is er een of andere slechte zanger ā€˜heb je even voor mij’ aan het zingen :cry: :cry:

2 likes

Dat ik mijn Wordpress site / Woocommerce om moest zetten naar NL en ik nu geen enkele optie meer kan vinden door die vertaling :rage:

1 like

Mezelf/mijn zwakke lichaam.

Voor mn verjaardag ik had gisterenavond met vriendinnen een avond uit gepland inclusief hotelovernachting maar rond middernacht werd ik misselijk terwijl ik amper gedronken had :disappointed: ik wou dansen dus ik ben echt teleurgesteld en vind t kut voor mn vriendinnen dat we om 2 uur alweer in bed lagen.

Dat ik al 4 maanden geleden een taart besteld heb bij iemand voor de 1e verjaardag van mn kind en nu reageert dat meisje nauwelijks. En ik heb het idee dat ze het vergeten was of niet had opgeschreven ofzo?

Zou het zo kut vinden als het mis gaat met die taart.

4 likes

Zo dit had ik vorige week met de CPC. Heb over een ritje dat normaal nog geen 10 minuten duurt bijna een uur gedaan

2 likes