Ik zit in de trein met vervelende gasten die meelezen op mijn telefoon, leed dat een relatie heet werd net weggelachen, losers
Als je laat gaat slapen, heb je ten minste lekker wat aan je avond.
- Slecht voor mijn longen
- Slecht voor je bankrekening
Sowieso waarom moet je veel aan je dag hebben, ik vind het altijd in hetzelfde straatje als altijd maar productief willen zijn.
Als je mensen belt via recente oproepen en dan tegelijk ophangt, of die andere persoon net iets eerder, en je per ongeluk op een andere naam in die recente oproepenlijst klikt.
Was de druppel dat je net op Sloterdijk liep toevallig? Ik zag het ook
- de automonteur in de sportschool waar mijn vriend altijd mee praat, door hem krijg ik geen range rover.
- nep lulu lemon leggings/ amazon leggings. Lelijk en ik zie je anus
Ik was op mijn pakketje aan het wachten zodat ik weg kan, loop ik net naar beneden, is de beneden buurvrouw de trap aan het stofzuigen. Heel verhaal begon ze gelijk waar ik totaal geen zin in had, beetje snel afgekapt. Dus nu zit ik maar weer te wachten tot ze klaar is met stofzuigen dat ik weg kan.
Wij hebben op kantoor van die briefjes hangen op het toilet dat je na bezoek je de toiletborstel moet gebruiken. Helemaal in onze huisstijl en het alles en ik schaam mij dat we dat nodig hebben!!!
āHoud het vrij van kak, zo zit een ander ook op zān gemakā ?
Erger me aan mān zusje en haar partner en stiekem ook aan onze pa.
Pa laat altijd zijn auto gebruiken door zusje en partner. Liefst op de meest onmogelijke momenten. Zo ook toen ik bij vaders op de koffie was en ik genoodzaakt was eerder te vertrekken en me thuis heb laten brengen.
Ik zelf heb geen rijbewijs en reis liever niet bij donker met het ov.
Bij mij op kantoor hangen er steeds andere passief agressieve briefjes. Vaak gedichtjes zoals die van @Panda , maar ook post-its en een keer een lange getypte rant incl. fotocollage van wat er was aangetroffenš¤¢
Heel eerlijk, wat ik soms aantref op de wcā¦
Haha nice! En de bak is nog niet wegbezuinigd dus
De lijst is aangevuld: mn schoonzus maakt mini frikandelbroodjes
Dit is een tattasdiner ipv een tapasdiner
Nu nog iemand die oliebollen of appelflappen meeneemt tenminste, dat heeft bij ons ooit iemand (mijn moeder) meegenomen toen we met sinterklaas ātapasā gingen doen
Zoiets ja! Maar dan met: gebruik de borstel goed, dat geeft de schoonmaker moed. Iets heel sufs in ieder geval.