Ja ze stuurde dit in de groepschat waar mn vriend ook in zit, dus kreeg al een appje van hem: “Blijf rustig”
Sterkte deze kerst kut kerstpakket EN dit tatta-kinderkerstdiner
Haha nee, de weg is wel veranderd ten opzichte van jouw foto
Wellicht waren eerdere versies van die briefjes minder nadrukkelijk.
Ik begrijp het niet? En vraag me ook af hoe oud jullie zijn als ik zo vrij mag zijn?
Breng iets pittigs mee heb jij ook een leuke avond.
Ik snap het ook niet helemaal. Lijkt me eerder een eigen probleem als je niet met het ov wil reizen in het donker. En ben je nou wel of niet thuisgebracht?
Videoland!! Het lukt me maar niet om in te loggen. Dus heb wachtwoord vergeten gedaan, nieuw wachtwoord ingesteld, probeer in te loggen met nieuwe wachtwoord, zegt hij wachtwoord klopt niet. Ik wachtwoord vergeten gedaan, nieuw wachtwoord ingesteld, probeer in te loggen met nieuwe wachtwoord, zegt hij wachtwoord klopt niet. Hoe dan. Laat mij gewoon ff m’n proefperiode opzeggen (hoezo kan dat trouwens niet gewoon via de app )
Edit: het is gelukt!! Hij deed blijkbaar hij t instellen van 't nieuwe wachtwoord uit zichzelf een spatie erachter
Waaaaarom is het fucking overal herrie vandaag in mijn appartement van de bovenburen, op straat met sirenes, bij mijn ouders door alles wat gewoon te hard gedaan wordt. Kutbrein.
Nee, is niet altijd haalbaar maar blijft voor mij lastig (dit door een nare ervaring welke zich in het ov heeft voorgedaan)
Heet ze Mitchella en neemt ze ook red bull mee?
Ik moet echt even kunnen ranten over familiedingen door de begrafenis maar heb er geen energie voor
Ik erger me echt even aan het feit dat ik zo snel vermoeid ben. De afgelopen 2 weekenden + vandaag heb ik leuke dingen gedaan en ik ben zo moe. Ik heb echt weekend nodig om bij te komen van de werkweek maar dat lukt nu gewoon even niet. Heb ook vandaag echt al 2 keer een hyperventilatie gehad terwijl ik echt een leuke dag heb zonder stress oid. Maar het is gewoon van moeheid. Zo kut
Morgen ga ik van mijn ouderlijkhuis naar mijn eigen huis en de rest van de week ben ik weer op kantoor. Daarna is het gelijk kerst en eer dat ik weer even kan bijtanken is het 2 januari. Ik kan niet meer.
Hyperventilatie is een duidelijk signaal van je lijf. Misschien verstandig om jezelf even ziek te melden en bij te slapen.
Of beginnen met je weekenden minder druk te maken
Nou ik doe dus nooit dingen in het weekend en zeg dus heel vaak ook alles af. Maar nu kon ik er dus echt drie keer niet onderuit dus dat was even lastig.
Ik erger me eraan dat je voor alles op internet zowat een account moet hebben. Wilde net tickets voor iets kopen en dan moet je weer inloggen met ticketmaster waarvan ik m’n wachtwoord vergeten ben. Voelt omslachtig en naar mijn idee is het ook niet nodig dat ze al die privé informatie verzamelen (wat de reden zou zijn van zo’n account hebben zodat je dat niet steeds opnieuw hoeft in te vullen)
Ja eens! En ter aanvulling hierop, ik vind het ook heel irritant dat iedere webshop mijn telefoonnummer nodig heeft. Als er wat aan de hand is met mijn bestelling kun je me ook gewoon een mail sturen.
Reactie van degene die aan de andere kant zit, mails komen echt zo vaak in de ongewenste mail terecht waar sommige mensen blijkbaar niet kijken. Dus dan is een telefoonnummer fijn als je het met 1 belletje kan oplossen.
Ik heb wel eens gehad dat iemand een verkeerd telefoonnummer had ingevuld + op geen enkele mail reageerde. Ik denk dat ik zo een 15 mails van 2 verschillende email adressen heb gestuurd. Uiteindelijk belde die vrouw na 3 weken zelf waar het bleef. Ik verhaal uitgelegd waarom ik haar zocht en dat het telefoonnummer niet klopte.
Toen zei ze ja ik vul altijd een niet bestaand nummer in, ja hartstikke leuk maar je hebt mij al 3 weken extra werk gegeven wat ik anders na 1 mailtje en 1 telefoontje had kunnen oplossen.
De wijn?