Ik ga naar Spanje voor werk en heb nu al een aantal keer de vraag gehad en je baby dan?
Mijn vriend gaat regelmatig naar het buitenland nobody vraagt iets
Dit is voor mn werk juist zo chill. Tickets die je koopt staan gewoon in je account dus je kunt ze niet kwijtraken. Scheelt mij een hoop gezeik.
Ik ben niet degene op wie je reageert, maar misschien is t niet slecht bedoeld maar meer verbazing. Dat roept t bij mij in ieder geval op, vind het heel leuk voor je en klinkt oprecht gezellig, maar kan me er zo weinig bij voorstellen!
Doet iedereen op je manage dat? Heb je dan niet elke week/maand nwel een paardenverjaardag? Nemen mensen dan ook cadeauâs mee voor jou, of alleen voor je paard? Ga je extra lang op hem rijden of heeft ie juist extra âchilltijdâ in zn stal?
Dit is dus echt uit interesse, niet uit belachelijk maken oid
maar als ze me de tickets mailen dan raak ik ze ook niet kwijt?
Jij niet nee
Maar dat je je wachtwoord vergeten bent is toch niet het probleem van ticketmaster
dat zeg ik ook helemaal niet? Ik vind het gewoon irritant om overal accounts en dus wachtwoorden voor te moeten hebben, want ik vind het onnodig en ik vergeet het vaak (en om de een of andere reden vult mijn telefoon ze niet automatisch in). Plus dat ik het vervelend vindt dat er overal informatie verspreid is
Nee maar het is wel irritant dat je bij de ene website een wachtwoord moet hebben van 6 tekens, bij de ander 8, bij een ander weer 10 en Oja dan moet er ook nog een hoofdletter een apart teken en een vraagteken dat ondersteboven staat bij. Ik heb wel een paar standaard wachtwoorden die ik voor dat soort sites gebruik, maar de vraag is dan altijd nog welk wachtwoord bij welke website hoort en tegen de tijd dat ik dat heb uitgevonden ben je een kwartier verder.
Bitwarden
LastPass is je verlosser.
Ik heb het ze gewoon allemaal in mijn iPhone staan. Ik ben het ermee eens dat het aanmaken van een account irritant is maar voor een wachtwoord zijn er tegenwoordig oplossingen genoeg zoals lastpass enzo
Ladderzat
KeepAss
(Aka keePass maar ik ben nog steeds 10)
Dat veel nederlandse bruidszaken bijna uitsluitend dunne vrouwen posten én dan op de website hebben staan dat alle jurken maat 36 zijn, maar je altijd wel een indruk kunt krijgen hoe hij op jou staat.
Ga je dat ding in twee stukken knippen en dan aan me vastplakken dan?
Ja of âwe hebben trouwjurken voor IEDEREEENâ en dan twee regels verderop âtot en met maat 44â ja, echt voor iedereen.
Doen ze toch bij Say Yes to the Dress? Proppen ze zoân tussenstuk bij je rug met klemmen
Ook dan past zoân jurk toch wel bijna? Ik geloof echt niet dat je met een sample size 38 plus size bruiden kunt laten passen (en het dan nog een leuke ervaring is). Misschien word ik nog verrast, maar het lijkt me echt sterk.
Edit; heb overigens nog nooit en say yes aflevering gezien waarin een plus size bride echt een mooie jurk kreeg. Maar dat is smaak.
Zo irritant mijn onderbuurman kwam net klagen dat hij last van me heeft omdat hij me hoort lopen maar wat moet ik daar nou mee, ik kan moeilijk niet lopen? Loop ook nooit met schoenen aan.
Had hem alvast een glas cava gegeven dan had ie het wel warm gekregen