Wat is dat ook voor moeilijk gedoe, waarom spreken ze het niet gewoon uit
Welke en welke maat? ![]()
Hahah dat is nog erger. Ik snap dat je niet random tegen iedereen zegt; ‘jo, wist je al dat ik zwanger ben?’ maar van die stomme hints… De volgende keer maar idd vragen of ik hier op iets uit moet maken haha.
Pff wat vermoeiend. Als iemand het niet gewoon verteld zou ik of steeds vriendelijk glimlachend knikken tot ze barst of anders the ignorant bliss spelen met vragen als huh hoezo niet dan, o joh wat vervelend waarom mag je dit of dat dan niet etc.
Viper pascal in cherry red, maat 39!
Heb je al noscapine geprobeerd, tabletjes of hoestdrank? Dat heeft mij laatst wel heel erg geholpen om de hoest te dempen en toch te kunnen slapen.
Moet zo boodschappen doen, bijna niks in huis.
Maar heb er al een hekel aan en met kerstdrukte helemaal en voel me ook niet fit. En werk is nog niet af.
Oh en 2 kinderen maar die drop ik eerst even bij opa en oma.
De reclame van budget thuis. “Je haalt toch niet je haring bij de ene kraam en uitjes bij de andere” met als boodschap dat je zowel gas/elektra, internet en tv en mobiel bij hen moet regelen. De logica waarom energie en telecom een logische combinatie zijn om bij één partij af te nemen ontgaat me compleet.
Hoofd iets hoger leggen leek mij ook nog wel te helpen.
Beterschap, hoe dat het vannacht een beetje beter gaat.
Ah wat rot zeg… maar zijn ze zeker dat ze hem kwijt zijn? Ze geven wel heel snel op
Nieuwe kopen en alles declareren bij je reisverzekering toch! Wel irritant verder
Wat irritant, ik zou expres nérgens op in gaan, en zeker niet vragen wat is er dan? Dat gun ik zo’n irritant persoon niet, als je het wil vertellen doe gewoon maar ga geen constante hints geven, zo speciaal ben je niet!
Ik had net 2 mandarijnen met veel pitten.
Wel 30 stuks, dan ben ik er dus helemaal klaar mee hè. (Ja ik heb ze geteld)
Ik mag hopen nieuw want dat is wat het jou heeft gekost nu… maarja hoop t voor je ![]()
Ik erger me aan de manier waarop ze budget uitspreken ![]()
Echt alle kerstkoekjes en chocolade was uitverkocht bij de ah? Ik ben ook zeker niet op tijd maar dit had ik niet verwacht ![]()
Budjet.
Niks erger dan makelaar Alex van kopen zonder kijken die het altijd heeft over butsjet
Musket kransjes?
