Maar kreeg hij nou echte cava of niet?
Niet echt mijn smaak, maar thanks voor de tip. Het probleem is overigens niet dat trouwjurken niet in plus size gemaakt worden. Bijna alle jurken die ik vind zijn in een brede maatrange verkrijgbaar. Eerder dat het als normaal gepresenteerd wordt dat je als winkel enkel kleine maten als sample sizes hebt en dan doet alsof iedereen welkom is.
Ik ben echt al heel lang uit de paardenscene maar is dit een ding?? Word de hele manege dan niet boos
Foto pls
True true. Dat met die twee Britse vrouwen op die boerderij is veel beter qua jurken.
Maar ik zal het morgen eens vragen aan iemand die in een bruidswinkel gewerkt heeft als coupeuse. Ben ook wel benieuwd hoe ze dat daar regelden
Ik kan op deze foto echt niets genants vinden. Gewoon normaal/ mooi?
Ik zie je haar niet, maar staat goed met je ogen toch?
Ik erger mij eraan dat het met kerst 9 graden wordt. Vind de huidige temperaturen toch wat kerstiger dan 9 graden.
De winkel waar ik mijn trouwjurk heb gekocht had ook grote maten hangen.
Die had echt diverse maten en stijlen in huis.
Ook erg fijn voor mensen die niet de standaard confectie maat hebben.
Dat gezeik over het weer de hele tijd.
Je verandert er niets aan, let it go.
Kut vuurwerk
Ik ga deze opslaan en misschien weer te voorschijn halen als het 30 graden is.
Doe maar.
Dat een ex collega steeds op tiktok voorbij komt in een reclame.
Ik vind het er niet raar uitzien! Misschien moet je zelf even wennen omdat het nu wel donkerder is dan normaal. En het vervaagt sowieso na het verven nog redelijk wat!
Dat onze vaste pizzazaak niet bezorgd op onze nieuwe adres en ik nu met een vieze pizza voor mn neus zit
Het vervaagt redelijk snel. Ik (heel blond met onzichtbare wenkbrauwen) vind ook altijd dat ik er als Bert uitzie direct na het verven en schrik elke keer weer even. Ik maak de wenkbrauwen meestal goed schoon met olie, dan gaat de verf die op de huid onder de haartjes zit er al grotendeels af. Een dag later is het al minder ‘hard’ en ben ik eraan gewend, en blij dat ik wenkbrauwen heb zonder make up.
Dat Sunweb een soort lelijk spoken word in de reclame heeft. Whyyy, klinkt echt niet
O en dat de afvalcontainer hier storing heeft waardoor we nu onze zakken met huis- en klusafval niet kwijt kunnen
Is het de reclame van een bepaalde app? Anders is jouw ex collega mijn buurvrouw
Ik moet hier heel hard om lachen want mijn ex collega is een man haha.