Waar erger je je aan? #14

‘‘Vakantie, we houden van je’’

:face_vomiting:

3 likes

Oh :joy::joy:

2 likes

Oh ik heb de griep echt goed te pakken :face_with_thermometer: vind alleen ziek zijn thuis ook zo droevig

5 likes

Mijn vriend heeft de laatste tijd vaak avonddienst op maandag, normaal gesproken bestel ik dan graag eten maar op maandag is het aanbod zo slecht :weary:

Ik heb bij de supermarkt om de hoek altijd aankoopcontrole en ik zat er laatst over te klagen tegen mijn man. En die heeft het nooit?!? Ook als we samen gaan nooit. Hij was helemaal verbaasd dat ze dat daar überhaupt deden.

Vandaag was ik weer alleen en het was gewoon wéér. Ik ben wel benieuwd waarom, misschien door de ingrediënten die ik koop.

4 likes

wat koop je vooral? want op sommige producten schijnt inderdaad een soort cue te zitten voor extra controle. ik weet het alleen van zalm :sweat_smile:

2 likes

Ik doe niet echt m’n wekelijkse boodschappen daar maar meer tussendoor, nooit echt dure ingrediënten in ieder geval. Dus misschien juist dat het erg bij elkaar geraapt lijkt?

3 likes

frikandelbroodje en red bull? :male_detective:

7 likes

Haha nee dat haal ik allebei nooit. Vaker bananen, yoghurt, melk, snacks, random ingrediënten voor avondeten of om te bakken, dat soort dingen.

Maar dat haalt mijn man ook vaak dus ik snap het niet.

2 likes

Een van mijn favo eettentjes sluit, markt is hier te klein. Dacht ik al ik toen het hier kwam.

1 like

Aan de conditioner die de kapper in mijn haar heeft gedaan en die er na 2 keer wassen nog niet uit is :rage:

3 likes

Nee ik ben sneller haha maar ik gebruik ook geen zelfscan of iets dus dan moet de supermarkt al iedereen volgen.

Zou het kunnen dat je je voet zeg maar niet afrolt maar plat op de grond zet bij het lopen? Ik had een bovenbuur die dat deed en dat klonk echt als
heel hard gestamp.

3 likes

dat is nou juist zo’n goed ding om niet te scannen

2 likes

ja maar is het menselijk brein niet eerder geneigd om juist de goedkopere aankoop niet te scannen (dille, citroen, whatever)? omdat je dan eerder over jezelf denkt dat het ook per ongeluk had kunnen gaan

hmmm

2 likes

Ik heb altijd controle als ik er tussentijds iets uit gooi omdat ik toch iets anders zie. Ik vind dat ze steeds vaker controleren dus zou het geeneens durven.

5 likes

Als ik naar mezelf kijk dan ben ik vooral geneigd de dure items niet te scannen, al doe ik het tegenwoordig niet meer.

1 like

Dat ik vandaag m’n bed uit moet :sob:

Ik kan nu al niet wachten tot die week vrij tussen kerst en oud en nieuw.

12 likes

Ik wilde thee maar er kwam ineens choco koffie uit het apparaat. Wat een gedrocht is dat. En ik zit aan de honingdrop voor mn hoest maar ik weet nu al dat buikpijn het gevolg gaat zijn

4 likes

Gvd ik ben ook echt superberoerd sinds gisternacht. Alleen niet verkouden, maar eigenlijk alleen koorts met spierpijnen.

Heb me ziek gemeld en de laatste keer was in 2015 volgens mij (nee hier hoef ik geen applaus voor, ik ben gewoon nooit ziek, door al die gore mensen elke dag om me heen denk ik).

3 likes