Ik vind het ergens wel gezellig dat we met zn alle beroerd zijn.
Waarschijnlijk moet haar vriend werken op maandag tijdens avondeten en doet ze normaal gesproken dan eten bestellen.
Alleen eten bestellen op maandag is om te huilen, want veel is dan dicht dus beperkte keuze.
Haha sorry
Dan heeft ie avonddienst na zijn werk en wil eten bestellen maar alles is dicht
Onee. Er loopt er hier eentje rond met āIk voel me niet zo lekker⦠misschien wordt ik wel ziekā
Mannengriep dus.
Hier ook koorts met spierpijn. Ijskoud en bloedheet, enige wat wel fijn was is dat mān vriend superlief voor me was, hij was er maar 2 dagen waarvan 1 dat ik ziek werd. Mis mn menselijke kruik en zijn theetjes nu al.
Dat DHL toch altijd gaat bezorgen op de dag die je eerst had toegewezen gekregen, ook al heb je de bezorgafspraak gewijzigd.
Aan de indeling van de supermarkt, blijkbaar is er specifieke suiker voor bij de koffie (bij de zoetjes en koffiemelk) en liggen alle andere soorten suiker bij de bakspullen. Die 2 schappen liggen dan weer beiden aan de andere kant van de supermarkt, kleine ergernis tijdens mn kerstinkopen
Waarom mannengriep, het kan toch echt zo zijn dat hij zich niet lekker voelt en ziek gaat worden?
Omdat het cool is om op 't forum over mannengriep te klagen
Ik ken mijn vriend al 25 jaar, ik weet precies wanneer ie ziek is en wanneer het aanstelleritus is.
@Delicate ja ik ben niet superlichtvoetig idd (echt ironisch voor iemand die 25 jaar geballet) dus ik zal daar dan wel iets meer op letten!
Ik ben ook niet lekker en mān afspraak viel uit, dus eerder naar huis waar ik lekker de hele avond white lotus ga zitten kijken. Howās that voor een dagboek post
Dat iedereen om me heen ziek was, is en aan t worden is. Heb hier verdomme paa 1 januari tijd voor. De hypochonder in mij gaat helemaal kut hierop
Ik had echt zin in simpele pasta met tomatensaus en veel parmezaanse kaas. Heeft mn vriend een of andere vis gekocht die in een korst in de oven moet. Gaat weer uren duren waarschijnlijk
Hardop lachen. Leed met een hoofdletter L dit.
Ik heb een spiraal laten plaatsen vanmiddag. Behoorlijke overwinning want het is eindelijk bij de huisarts gelukt.
Maar het deed pijn en direct erna begonnen de krampen en nu doet mān rug ook pijn.
En ik dacht ik heb weeƫn doorstaan dus dan valt deze pijn in het niet. Maar het doet gewoon pleuresveel pijn en het leven gaat ook gewoon door dus kan niet enkel ziek op de bank liggen (ga zo wel in bad).
Nouja morgen is meestal alle pijn weer weg, en heb diclofenac gekregen om vanavond in te nemen.
Kan die vis niet tot morgen wachten?
Beterschap! Maar ik ben wel benieuwd hoe deze pijn is in vergelijking met de weeƫn :p.
En als je pijn hebt, heb je pijn he! Probeer daar wel ruimte voor te maken!
Volgens mij zijn weeƫn ook zo anders voor iedereen en per bevalling. Ik kan echt wel aardig met pijn omgaan, maar bij mij was het vanaf de eerste wee echt heel pijnlijk, terwijl je ook vaak leest van mensen die al op de helft van de ontsluiting zitten en wat krampen hebben.
Nou weeƫn gingen weer weg! En eigk ben ik de pijn van weeƫn ook een beetje vergeten. Weet nog wel dat ik 't toen ook zo oneerlijk vond dat ik gewoon in pijn moest liggen en wachten. Nouja dat is nu weer.
Heb ook dezelfde poepdrang als ik voor de bevalling had.
Heb wel liever deze pijn, de weeƫn waren ook zo heftig dat ik een ruggenprik kreeg uiteindelijk en dat is dit niet haha. Maar tis wel vergelijkbaar met toen de bevalling net paar uur bezig was.