Waar erger je je aan? #14

Moet zo boodschappen doen, bijna niks in huis.
Maar heb er al een hekel aan en met kerstdrukte helemaal en voel me ook niet fit. En werk is nog niet af.

Oh en 2 kinderen maar die drop ik eerst even bij opa en oma.

De reclame van budget thuis. “Je haalt toch niet je haring bij de ene kraam en uitjes bij de andere” met als boodschap dat je zowel gas/elektra, internet en tv en mobiel bij hen moet regelen. De logica waarom energie en telecom een logische combinatie zijn om bij één partij af te nemen ontgaat me compleet.

29 likes

Hoofd iets hoger leggen leek mij ook nog wel te helpen.

Beterschap, hoe dat het vannacht een beetje beter gaat.

4 likes

Ah wat rot zeg… maar zijn ze zeker dat ze hem kwijt zijn? Ze geven wel heel snel op

3 likes

Nieuwe kopen en alles declareren bij je reisverzekering toch! Wel irritant verder

4 likes

beetje deze vibes

3 likes

Wat irritant, ik zou expres nérgens op in gaan, en zeker niet vragen wat is er dan? Dat gun ik zo’n irritant persoon niet, als je het wil vertellen doe gewoon maar ga geen constante hints geven, zo speciaal ben je niet!

19 likes

Ik had net 2 mandarijnen met veel pitten. :angry: Wel 30 stuks, dan ben ik er dus helemaal klaar mee hè. (Ja ik heb ze geteld)

10 likes

Ik mag hopen nieuw want dat is wat het jou heeft gekost nu… maarja hoop t voor je :crossed_fingers:t3:

2 likes

Ik erger me aan de manier waarop ze budget uitspreken :nauseated_face:

2 likes

Echt alle kerstkoekjes en chocolade was uitverkocht bij de ah? Ik ben ook zeker niet op tijd maar dit had ik niet verwacht :sob:

3 likes

Budjet.

1 like

Niks erger dan makelaar Alex van kopen zonder kijken die het altijd heeft over butsjet

1 like

Musket kransjes?

3 likes

Daar liggen echt 5000 verpakkingen van bij mijn Hema. Volgens mij ook bij de Appie, maar dat weet ik niet 100% zeker. Volgens mij wel! Liggen in van die speciale kartonnen kerstschappen dus mss doet hij zijn ogen dicht als hij daar langs loopt en bij de normale chocolade gaat kijken.

4 likes

Dat ik morgen nog naar t dorp moet om kerstcadeautjes en boodschappen te halen en ik weet nu al dat het teeeering druk gaat zijn. Pray for lightbox (en baby lightbox want hij moet ook mee)

11 likes

Samee. Ik moet ook nog wat cadeautjes halen, zo geen zin in haha.

4 likes

ik heb een diclofenac retard genomen voor mijn rugpijn maar besef me nu dat ik daardoor straks niet kan drinken :rage:

Broekzakken in babybroeken. Waarom??

11 likes

Neem je er toch een maagbeschermer bij… pantozol, omeprazol, nexium zoiets. Cheers

10 likes