Waar erger je je aan? #14

Dat ik net 1 dingetje van 85 cent bij de zelfscankassa van de plaatselijke supermarkt kocht en toen een controle kreeg.

5 likes

Dit is ook mijn grootste ergernis als ik zelfscan. En helemaal wanneer het dan mega lang duurt wanneer ze bij je komen. :smiling_face_with_tear:

5 likes

Ik erger me eraan dat wij eindelijk zelfscan hebben bij de jumbo. En dat dat poortje steeds een storing heeft. Moet ik steeds wachten tot iemand t open doet.

Gadver, dan moet je alsnog met iemand praten

10 likes

Gisteren ben ik m’n handschoenen verloren tijdens het fietsen en vandaag ben ik vergeten m’n fiets op slot te doen waardoor ik nu weer van werk heen en weer aan het reizen ben. Echt zo irritant

Bol.com blijft me mails sturen dat m’n bestelling vertraagd is terwijl ie gewoon op de oorspronkelijke dag in de bus lag vorige week.

Rottige zwangerschapskwaal he?

4 likes

Het is beneden te ‘warm’ waardoor de verwarming boven niet aanslaat en nu is het 16 graden boven en 19 graden beneden. Maar ook geen zin om de verwarming beneden hoger te zetten. Zit al met gekke badjassen en dekentjes die ik steeds uitdoe voor meetings haha.

Wat als je de radiatoren in de ruimte van de thermostaat bijna uit draait. Want nu zit je boven in de kou en stook je beneden voor niks?

4 likes

Beneden wordt er dus niet gestookt, gisteren hadden we veel mensen in huis en was het warmer buiten dus was het ineens 20,5. Nu is de temp gezakt naar 19 graden maar de verwarming staat op 18.

En we hebben vloerverwarming die door het hele huis is gelegd en ik kan geen kamers of verdiepingen aan en uit zetten. Heel irritant, wil dat ooit gaan aanpassen maar geen idee wat de mogelijkheden daarin zijn.

3 likes

Haha ja echt. Ben normaal altijd zo georganiseerd :stuck_out_tongue: Maar zeker icm slecht slapen is dit echt stom

4 likes

Ik kocht vandaag een keer droogshampoo van een ander merk en nu ruikt mijn hele haar naar gore goedkope gesmolten zuurstok. :nauseated_face:
Dit is een waarschuwing, koop deze niet:

2 likes

Hahah ik heb mijn fles eindelijk op en ik ben heel blij dat ik nu weer normaal ruik. Hij gaat nog mega lang mee ook, sterkte!

1 like

Ik werk op de afdeling klantenservice bij een bank en heb vandaag zo een zeikdag gehad. Klanten die met advocaten dreigen en alles voor de kerst geregeld willen hebben. Jeetje!

https://www.funda.nl/koop/zaandam/huis-42069170-gerda-brautigamstraat-14/#overzicht

Je kan er in de buurt wonen :laughing:
Deze staat te koop

2 likes

Dat ik tegen iedereen ja heb gezegd om af te spreken en het veels te veel is dus ik nu een heel deel weer af aan 't zeggen ben. En ook nieuwe afspraken afhoud. Maar ik me er super rot over voel.
Familieleed maar ik merk ook dat m’n broer het echt niet leuk vindt dat ik niet af kan spreken. Waardoor ik geneigd ben maar te wijken maar ik wil eigk gewoon met m’n man en kind zijn komende weken en verder niks doen. Maarja kan niet alles afzeggen want das ook lullig.

5 likes

Schande :joy:

1 like

Had vandaag een dikke aanvaring met een collega. Hij ging echt op een naar toontje tegen me tekeer en moest maar begrip voor hem hebben, maar begrip voor een ander zit er uiteraard niet in. Alleen maar met het vingertje wijzen en totaal geen zelfreflectie of empathie. Heb gezegd dat ik het niet pik en ook van me afgebeten maar zit nu toch de overdenken of ik niet nog harder had moeten zijn. Denk dat het dan geëscaleerd was en dat is ook niet gezellig, maar betwijfel of m’n punt duidelijk is nu 🫠

2 likes

Dat de buurvrouw een pakketje heeft aangenomen, terwijl ze er helemaal nog niet woont en er ook niet heel regelmatig is. Waaroooom?

Ik zit al voor de derde keer in korte tijd met 2 tieners in de trein die zo opzichtig zitten te zoenen. Ook inclusief heeel veel smakgeluiden. HOU OP.

2 likes