Het stokbroodje bij little Italy is een SCAM.
Keihard minibroodje dat niet wist of het ciabatta of stokbrood wilde zijn voor VIER euro VIJFENTWINTIG.
Dat ik naar bed wil, maar we nog een huis vol visite hebben
En het dat het net over welk stel de volgende zou zijn met een kind en ze heel specifiek aan ons vroegen of wij als âbezigâ zijn en mn vriend en ik allebei niet wisten wat we moesten zeggen omdat het antwoord ja is. Een slok wijn was het beste wat ik kon bedenkenâŠ
Dat mân kind zo slecht slaapt en telkens aan het huilen is. En ik me heel bezwaard voel tegenover de buren die gezegd hebben hem (goed) te kunnen horen. Ben er vanaf 23.00 uur al vier keer heen geweest. EN degene die naast slaapt ligt bizar hard te snurken. Kijk niet gek op als ik die straks wat aan heb gedaan hoor
Dat mijn vriend in het weekend zijn wekker altijd zet (om 8 uur!) terwijl ik uit wil slapen en er dan vervolgens doorheen slaapt terwijl ik niet meer kan slapen dan.
Mensen die publiekelijk aankondigen op social media dat ze van social media afgaan vanwege de feestdagen. Maar dan denk ik zijn er echt mensen die niet op hun telefoon willen kijken drie dagen achter elkaar? Gewoon alleen omdat het kerst is? Ik snap dat je niet de hele tijd op je telefoon wilt zitten maar om nou te doen alsof je de hele dag in gesprek bent met familie en vrienden dat je echt niet op je telefoon kan kijken.
Ik weet zeker dat ik vandaag minimaal een keer naar de wc ga met mijn telefoon om even weg te zijn van iedereen en even rust te hebben.
Kijken jullie helemaal niet op je telefoon met kerst?
- Ik kijk niet op social media met de feestdagen, focus mij dan vol op vrienden en familie
- Ik kijk maar post niks ook zodat mensen denken dat ik even niet op social media zit
- Ik doe gewoon wat ik altijd doe gewoon kijken en posten
0 stemmers
Ik zit juist meer op mijn telefoon. Escape from reality.
Ben vooral verbaasd dat die mensen blijkbaar denken dat ze zo gemist zullen worden wanneer ze een paar dagen niets posten?
Dat sommige series nergens online te zien zijn en ik dus ook geen dvdâs kan afspelen.
Ik ben verbannen van de kerstbrunch (ziek geweest en ik hoestte nog te veel) en nu wil ik op een of andere manier heel graag Dokter Deen kijken. Heb daar echt zin in. Maar dat staat nergens op en ik heb de dvdâs nog maar mân laptop heeft geen cd gat. Misschien kan ik mân tv nog verbinden met mân vaste computer met een lange kabel, maar gok van niet eigenlijk.
Maar is toch raar dat sommige series gewoon op geen enkele streamingdienst staan.
Ik had dat gister, had bedacht dat ik last christmas wilde kijken, is nog vrij nieuwe kerstfilm, gewoon nergens te kijken.
Mag je wel ergens bij een kerstdiner aanschuiven?
Ja morgenavond wel gewoon nog gelukkig. Dan is bij ons thuis en met vooral jonge mensen. Vandaag was er een kwetsbare baby bij en veel relatief oude mensen dus snap het wel dat ze mij er niet bij wilde hebben dan.
Maar echt raar inderdaad! Lijkt me dat je dan ook vrijwel geen geld aan een serie/film verdient als ie in deze tijd echt nergens op staat!
Misschien dokter tinus? Vergelijkbaar en staat op videoland
Maar ik snap het hoor, echt irritant. Ik wil soms best grof geld betalen maar er is gewoon geen mogelijkheid (oude seizoenen hntm bijv)
Ja ik snap dat ook niet.
Law&order Criminal intent mis ik
Beterschap!
Pathé Thuis!
Prime video voor 2,99 en hij is elke cent waard
Ja heb m wel eens al gezien en toen was ie gewoon gratis. Weet niet of ik nou wil betalen om tranen met tuiten te janken op t eind
Volgens mij heeft SkyShowtime Law&Order! Weet alleen zo even niet welke versies
Klopt maar helaas geen CI
Dat ik eindelijk een film op pathethuis heb uitgezocht is mn cadeaukaart verlopen. Eikels. Lekker makkelijk verdiend zo.
Ook echt net 2 dagen
Oh bummer!
6x gevraagd of er voorkeur was voor vlees/vis/iets anders. Telkens was het ânee maakt niet uit kijk maar wat je lekker lijktâ. Dus ik stel kalkoen voor. Was prima. Zitten we net aan tafel komt mijn moeder ineens aan met, I kid you not: âik wil geen kalkoen. Dat vind ik vies weeeehâ -insert een kindstemmetje van een peuter die iets vies moet eten. Ze proeft niet. Duwt meteen als een kleuter het aan de kantâŠ
Echt hou op met me hoor. Ik heb een paar keer gevraagd naar voorkeuren gevraagd en nu is het ineens dit. En dan is ze nog verbaasd ook dat ik boos wordt. Ik heb me gisteren verdorie de hele dag uit de naad staan te werken om alles klaar te maken en dan ga je zo doen. En het leuke is dat ze vroeger gewoon wel kalkoen at dus dat ze het niet lust is pure bullshit.
Kerstsfeer -100