Waar erger je je aan? #14

Ik zie er vandaag zo uit:

Soort lopende wal, geradbraakt gezicht.

30 likes

Hoe is dit anders dan anders?

4 likes

Dit is mijn standaard de laatste weken. Vandaag is mijn vakantie begonnen, ik hoop dat het wegvallen van de werkstress me iets meer rust brengt, maar de 3,5 uur slaap die ik vannacht heb weten te maken voorspellen niet veel goeds :sob:

Wow ik dacht even dat ik dat was maar ik heb geen pony meer.

3 likes

Ik had me voorgenomen - na mijn vorige marktplaats ervaring waarbij ik 30 minuten in de kou op een man heb staan wachten om mijn auto over te nemen / over te schrijven - even niet meer aan marktplaats te doen. Nu toch geswitcht om iets te verkopen; weeer komt iemand ruim 40 minuten te laat. Zo irritant dat wachten.

HAHAHAH

9 likes

Aan de vrouw van m’n vader die net (kwart voor 9 's avonds) onaangekondigd drie keer op m’n deurbel stond te rammen terwijl ze weet dat ik al 4 dagen ziek op bed lig. Omdat ze een pakketje bij mij heeft laten bezorgen wat ze graag wil hebben. Ik weet dat zij het was omdat ik nog even door het gordijn heb gegluurd en haar auto zag wegrijden, maar ik had net mijn lamp uit gedaan en was net in slaap gevallen, dus ik schrok me helemaal de tering van de deurbel, hart in m’n keel. Echt hoezo zou je dit zo doen :exploding_head:

9 likes

Ik krijg op insta de hele tijd oude posts te zien, echt uit november nog die ik ook al 10x op m’n tijdlijn heb gezien en van mensen die ik niet eens volg… echt irritant

3 likes

Hoezo belt ze jou niet ff daarover, ik had ook niet open gedaan hoor doeiiiiiii

9 likes

max verstappen weer sportman van het jaar

echt genant

11 likes

Die zus is wel echt Max in een pruik

10 likes

huh hoe is iemand die alleen maar in een auto rijdt sportman? eigenlijk is dit een retorische vraag maar ik zou echt petty zijn als ik rico verhoeven was ofzo haha

16 likes

Ja dat soort (voor mij iig) logische sociale cues begrijpt zij niet helemaal ofzo, echt mega irritant. Ze is me ook wel eens gaan bellen precies op het moment dat ik ongeveer zou aankomen op een weekendje weg met vrienden, dan schrik ik ook omdat ik denk zij weet dit (m’n vader had me een paar uur ervoor in onze groepsapp nog veel plezier gewenst), dus als ze me nu belt moet er wel iets aan de hand zijn met m’n vader ofzo. Nee dan belt ze om me even veel plezier te wensen :clown_face: Nagoed ik ga dit van vanavond wel tegen haar zeggen, echt niet oke.

4 likes

Nu heb ik geen drol met die sport, maar je moet wel echt megafit zijn om in die auto’s te rijden. Die G-krachten zijn niet niks en ze verliezen volgens mij echt een paar kilo tijdens de race.

edit: ik zie trouwens ook dat er een dammer en biljarter meededen voor de titel.

27 likes

wow echt?! ik had niet verwacht dat het zo fysiek was eigenlijk (sorry ik haat formule 1)

4 likes

Ja ze hebben ook zo’n drinkzak met een rietje omdat ze anders compleet uitdrogen door oa zweten

Hoe kan ik ook in de F1 terecht komen

41 likes

Ja je moet voor de lol eens op wat socials kijken van die coureurs, ze zijn echt super super fit. Is echt een ontzettend fysieke sport. Op hun nek komen bizarre G-krachten te staan door het continue vol gas en remmen en de bochten, daarom trainen ze ook met gewichten aan hun nek/hoofd. En idd bij races in sommige landen die 2 uur duren in tropische hitte vallen ze inderdaad veel af en kunnen sommige amper meer staan als ze die auto uitkomen.

Snap dat niet iedereen iets met formule 1 heeft, ik vond het eerst ook helemaal niets (nu zoals je misschien doorhebt groot fan haha), maar vind het altijd een beetje stom als mensen het geen ā€˜echte’ sport vinden.

11 likes

Haar kinderen lijken ook enorm op kinderfotos van Max! Sterke genen haha

4 likes

Geen antwoord op je vraag, maar wel soort van gerelateerd interresant feitje (vind ik zelf): vroeger waren er best wat coureurs met eetproblemen/eetstoornissen omdat er geen minimum gewicht was en je sneller bent als je auto lichter is. Kan iets van 0.1 seconde per kilo per ronde schelen oid, klinkt als niets maar kan het verschil maken, dus moesten van hun teams zo weinig mogelijk wegen. Zijn ook wel coureurs op flauwgevallen (heel veilig in auto’s die >300km/uur gaan…) Dus nu is er een minimum gewicht en wordt het met ballast aangevuld als ze daar niet op komen, wel beter :sweat_smile:

4 likes