Waar erger je je aan? #14

Maar dat zei ik niet he, ik zei gelijk waarom ik snap dat het een sport is. Ik zou bij ‘sportman’ gewoon eerder denken aan een fysieke sport. En ja f1 is fysiek weet ik nu blabla maar gewoon aan een sport die om je lichaam draait zonder auto ofzo haha

10 likes

Nee snap ik hoor, het is ook wel anders dan veel andere sporten daarin natuurlijk! Ik zie 't zelf gewoon een beetje als een wielrenfiets, snowboard, schaats weet ik veel wat. Maar dan iets groter en met een motor :sweat_smile:

4 likes

Aan mezelf. Eerste vakantiedag en ook nog eens de hele dag alleen. Weet nu al van gekkigheid niet wat ik met die vrije tijd aan moet. En ik heb hierna nog 2 weken :rofl: Ik word er een beetje onrustig van.

1 like

Dag 4 van ziek zijn, ik kan me echt oprecht niet herinneren wanneer ik voor het laatst zo ziek ben geweest. Deze griep is echt intens en baal er zo van…

2 likes

Ja same here, ik zit op dag 5. Ben enorme kerstfan dus heb zo uitgekeken naar deze knusse dagen voor kerst, eindstand krijg ik er niks van mee omdat ik in bed lig :frowning:
Neem je paracetamol? Dat helpt bij mij wel iets, voel me alsnog ziek maar het is wat draaglijker dan zonder paracetamol, gewoon iedere 4/6 uur 2 tabletten. Beterschap!

3 likes

Awh zo rot! Hopelijk ben je voor de feestdagen opgeknapt. Ja ik neem we paracetamol maar wil ook niet teveel nemen omdat ik zwanger ben. Jij ook beterschap!

4x per dag 1000mg paracetamol is echt helemaal veilig voor jou en je baby!

11 likes

Dat oudere mannelijke collega’s mij vaak een beetje proberen uit de tent te lokken of uitproberen en dat ik dat zo vaak dan weer toelaat of defensief op reageer :sob:

1 like

Dat ik geen orderbevestiging krijg terwijl het geld wel is afgeschreven :@

Edit: klagen werkt!! Bevestiging is binnen

1 like

Al mijn eten mislukt tegenwoordig :rage: mijn mayo smaakt naar mousse, mijn saus is te vlak en mijn koekjes te hard. Normaal kan ik goed koken, wat ie dit? En overmorgen moet ik het kerstdiner koken voor 6 man, help :sob:

1 like

Dat mijn vriend de helft van de tijd zijn tanden niet poetst (ja, bah), en dat vervolgens bij de tandarts alles perfect is en die man letterlijk zegt ‘ik zie dat je je tanden goed poetst’, en ik die netjes altijd mijn tanden poets en stook en alles 2 grote gaatjes en nog een paar kleine gaatjes heeft. Oneerlijk :triumph:

28 likes

Beter een slechte generale repetitie dan een verpeste finale!
Komt wel goed :slight_smile:

1 like

Aan mezelf. Omdat ik een half jaar geleden een afspraak heb gemaakt bij de tandarts, vroeg in de ochtend. Met het idee: ‘lekker, heb ik nog wat aan mijn dag.’

En nu wil ik morgen niks aan mijn dag hebben en gewoon uitslapen :sob:

15 likes

11 uur is de perfecte tijd voor een afspraak bij de tandarts :ok_hand:

4 likes

I feel you. Mijn vriend was al 10 !! jaar niet bij de tandarts geweest. Nu ons kind ook de leeftijd heeft om naar de tandarts te gaan, heeft hij zich maar eens ingeschreven en is meegegaan. Hij had alleen een klein beetje tandsteen en verder “echt een heel mooi gebit”. En ik maar strikt poetsen, rageren, elk half jaar op controle en heb altijd bloedend tandvlees…en krijg weeer een poetsinstructie.

4 likes

Ik erger me echt aan mezelf want ik wil al maandenlang bepaalde Dr Martens verkopen maar ik ben telkens te lui om foto’s te maken.

4 likes

Overal op social media die fascinatie met nog meer vrienden. Overal staat ‘mensen die je misschien kent’ en ze willen overal toegang tot je contacten voor meer vrienden. Ik heb 30 vrienden voor een reden

17 likes

Vannacht geen oog dichtgedaan door het hoesten. Telkens wanneer ik even indommel begint het weer. Gewoon pijn aan mn borst en rug van het hoesten.

6 likes

Een collega die geloof ik duidelijk wil maken dat ze zwanger is, maar niet de woorden ‘baby’ of ‘zwangerschap’ in de mond neemt. Ze hint zoveel op een zwangerschap en ze heeft een buikje (eerst niet), maar ik weiger om te vragen of ze zwanger is want dat vind ik echt niet oke. Maar het is ook echt ongemakkelijk ofzo want dan maakt ze weer zo’n opmerking en dan wil ze duidelijk een reactie maar ik ga er dan niet op in.

2 likes

Je kunt toch ook zeggen dat je het gevoel hebt dat je hints aan het oppikken bent. Of dat klopt?

10 likes