Waar erger je je aan? #14

Dat mijn vriend al de hele avond in mijn oor fluistert wat hij met mij gaat doen als straks de familie weg is. Raad maar wie er nu diep in slaap is gevallen…:sweat_smile:

39 likes

Ik zou de klantenservice even bellen of mailen, meestal zijn ze daar wel coulant mee!

2 likes

Kwam deze “kerstverlichting” tegen op mijn route naar/van het werk. :smiling_face_with_tear:

5 likes

Had gister gechat, daardoor wist ik dat t twee dagen was. Wilde ook niet onaardig tegen haar doen dus heb nog gemaild :joy:

2 likes

Dat mijn volledige social media tijdlijn volstaat met zwangerschaps- en huwelijksaankondigingen nast de kerstboom. Heel leuk voor al die mensen hoor maar jemig iedereen heeft massaal kerst aangegrepen voor hun aankondiging.

10 likes

Ja same haha snap vooral niet waarom je niet ff een andere dag kiest voor zwangerschapsaankondiging? Als de verloving met Kerst is okee dan snap ik het ergens nog. En iedere meid denkt dan origineel te zijn haha

3 likes

Ik heb m’n iPhone ‘s nachts op geluid uit staan en op slaap-stand, en tóch werden we vannacht wakker omdat ik een reanimatie-melding kreeg via die MijnHartslagNu-app, haha jezus ik wist echt niet dat die tegenwoordig wél overal doorheen kwam?! Schrokken ons helemaal de tering. Snap nog steeds niet helemaal wat er nu gebeurde, leek of ik gebeld werd met een soort harde ringtone.

(Ben niet gegaan overigens.)

2 likes

Mijn broer is echt schijt irritant af en toe. De laatste tijd zit hij steeds berichten te sturen via messenger. Als ik dan zeg dat ik dat programma niet gebruik wordt ie boos. Doe even normaal gast. Normaal bericht ie altijd via WhatsApp, en die doet het ook gewoon bij hem, dus wat dit nou weer is… Etterbal.

Dus vind ik het erg dat ie ziek is en vandaag niet mee gaat uit eten? Nee.

4 likes

Een ongevraagde tip: gewoon je WiFi en internet uit zetten. Is vind ik veel efficiënter dan die slaapstand en dat je dat per persoon in moet stellen en dat mensen dan ook nog 2 keer moeten bellen voor-ie dan overgaat etc.

6 likes

Oh raar. Bij mij gaat het niet af. Blijft raar dan ineens gebeld te zijn de volgende ochtend.

2 likes

Heb het even uitgezocht en dit kwam uit die app zelf, is een nieuwe versie, kun je bij instellingen een alarm kiezen en ik had mezelf op altijd beschikbaar staan. :smiling_face_with_tear: Heb dat nu maar aangepast.

1 like

Dat is ik nodig moet plassen in de nacht, dat ik ik ook na het plassen nog steken blijf voelen :expressionless:

3 likes

Oh, ga het gelijk ook veranderen.

2 likes

Ik moet dadelijk gaan sporten in basic fit en het zal wel kneiter druk zijn. Mn vriend waarschuwde me al dat ik geen ruzie mag maken :smiling_face_with_tear:

23 likes

Sinds ik ziek ben geweest vorige week heb ik last van super vettig haar. Echt mega irritant, want ben gewend maar 2x/week te wassen, maar sindsdien is om de dag al geen optie.

4 likes

wil je pls weer op cruise met de schoonfamilie voor ons entertainment

ik bid dat je dan gezond zal zijn :pray:

30 likes

feestdagen die mijn tv-schema omgooien, hoezo je kan geen housewives of potomac uitzenden op kerst?!

3 likes

Ik zit in een koffietentje waarbij de manager een echte horeca tijger is en ik heb het gevoel alsof ik in een reel zit van viccle :joy:

20 likes

Omg ik heb deze saga gemist maar eggs Benedict en origami workshops, where do I sign up?

Ik weet hoe truttig cruises zijn, maar lijkt me eigenlijk wel heerlijk een week in mn eentje chillen

5 likes

Dat m’n vriend 3 grote cadeau’s van z’n zoon krijgt voor kerst en ik helemaal niks, terwijl ik elk weekend voor hem kook, z’n kleren was en z’n kamer opruim. Daar kap ik ook gelijk mee. Verwacht echt geen mega cadeau, maar al is het maar iets kleins ofzo. Zeker omdat m’n vriend er wel 3 krijgt.

8 likes