Waar erger je je aan? #14

Ja dit idd. Van hey ik heb het idee dat je me iets wilt vertellen maar ik vind het bij dit onderwerp niet zo prettig om er naar te vragen.

5 likes

Zijn dat ook geen opmerkingen waar je iets op kunt reageren in de trant van “oh hoezo dat?”. Met als doel dat ze het zelf vertelt als ze dat zou willen.

Ik had ook een collega die opmerkingen maakte als “oooh ik vind het zo jammer dat ik geen alcohol meer mag drinken/geen rauwe vis meer mag eten”. En toen zat een mannelijke collega van 16 haar een beetje glazig aan te staren. Dus begon zij weer “weet je waar dat door komt (naam mannelijke collega)?” En hij had echt geen idee en daar moest zij dan weer om lachen. Hele bijzondere situatie was dat haha.

7 likes

Wat is dat ook voor moeilijk gedoe, waarom spreken ze het niet gewoon uit

48 likes

Welke en welke maat? :eyes:

Hahah dat is nog erger. Ik snap dat je niet random tegen iedereen zegt; ‘jo, wist je al dat ik zwanger ben?’ maar van die stomme hints
 De volgende keer maar idd vragen of ik hier op iets uit moet maken haha.

2 likes

Pff wat vermoeiend. Als iemand het niet gewoon verteld zou ik of steeds vriendelijk glimlachend knikken tot ze barst of anders the ignorant bliss spelen met vragen als huh hoezo niet dan, o joh wat vervelend waarom mag je dit of dat dan niet etc.

12 likes

Viper pascal in cherry red, maat 39!

3 likes

Heb je al noscapine geprobeerd, tabletjes of hoestdrank? Dat heeft mij laatst wel heel erg geholpen om de hoest te dempen en toch te kunnen slapen.

Hebben we standaard in huis inderdaad! Maar het blijft rot. Overdag is het ook vervelend, maar zodra het je nachtrust verpest is het irritant.

1 like

Moet zo boodschappen doen, bijna niks in huis.
Maar heb er al een hekel aan en met kerstdrukte helemaal en voel me ook niet fit. En werk is nog niet af.

Oh en 2 kinderen maar die drop ik eerst even bij opa en oma.

De reclame van budget thuis. “Je haalt toch niet je haring bij de ene kraam en uitjes bij de andere” met als boodschap dat je zowel gas/elektra, internet en tv en mobiel bij hen moet regelen. De logica waarom energie en telecom een logische combinatie zijn om bij één partij af te nemen ontgaat me compleet.

29 likes

Hoofd iets hoger leggen leek mij ook nog wel te helpen.

Beterschap, hoe dat het vannacht een beetje beter gaat.

4 likes

Ah wat rot zeg
 maar zijn ze zeker dat ze hem kwijt zijn? Ze geven wel heel snel op

3 likes

Nieuwe kopen en alles declareren bij je reisverzekering toch! Wel irritant verder

4 likes

beetje deze vibes

3 likes

Wat irritant, ik zou expres nĂ©rgens op in gaan, en zeker niet vragen wat is er dan? Dat gun ik zo’n irritant persoon niet, als je het wil vertellen doe gewoon maar ga geen constante hints geven, zo speciaal ben je niet!

19 likes

Ik had net 2 mandarijnen met veel pitten. :angry: Wel 30 stuks, dan ben ik er dus helemaal klaar mee hĂš. (Ja ik heb ze geteld)

10 likes

Ik mag hopen nieuw want dat is wat het jou heeft gekost nu
 maarja hoop t voor je :crossed_fingers:t3:

2 likes

Ik erger me aan de manier waarop ze budget uitspreken :nauseated_face:

2 likes

Echt alle kerstkoekjes en chocolade was uitverkocht bij de ah? Ik ben ook zeker niet op tijd maar dit had ik niet verwacht :sob:

3 likes