Waar erger je je aan? #14

Dit was echt mijn leven toen ik nog in de binnenstad van Den Haag woonde. Prinsjesdag, kon mijn straat niet uit. Veteranendag, kon mijn straat niet uit. CPC kon mijn straat niet uit. Echt bij ieder dom evenement moest ik zoveel moeite doen om weg te komen.

2 likes

meest oninteressante Instagram Stories vind ik mensen die straatmuzikanten filmen en dan minuut lang aan materiaal op hun verhaal gooien

boeien

12 likes

De pro zwarte piet diehards die alweer aan het zeiken zijn en zich zooo gediscrimineerd voelen

Dat ik op vakantie ben en onder de muggenbulten zit maar de rest van het gezin heeft nergens last van. Jeukt als een malle en het zijn ook dikke plakkaten, en ik heb geen antihistamine bij me.

Mensen die BeReal hebben, maar standaard meer dan 6 uur te laat een foto maken. Dan is de hele bedoeling van die app toch weg, blijf lekker op Instagram dan.

Oh en dan ook nog zo’n compilatie TikTok ervan maken. Ja zo kan ik het ook, als je altijd wacht tot je iets leuks aan het doen bent. Als ik zo’n compilatie zou maken lijkt het net alsof ik de hele maand in bed lig.

11 likes

Ja je hebt als je dus op tijd bent 2 minuten. Maar daarna kan je een ‘late bereal’ plaatsen, maar dan staat er wel bij hoe veel later dat is.

Mijn nichtje heeft bijvoorbeeld altijd foto’s met vrienden, een mooie lucht etc. Maar dus altijd uren te laat. Terwijl de hele bedoeling is dat als ie afgaat, je meteen een foto maakt. En niet net als op Instagram alleen de leuke momenten deelt haha

13 likes

Ik vind het ook echt stom als ik zelf te laat ben, maar wil wel nog delen anders kan ik de rest niet zien :joy:

3 likes

Ik wilde hem gister bewaren voor etentje maar toen ben ik hem vergeten en nu heb ik een gat :cold_sweat: echt jammer want ik maak hem braaf elke dag maarja

1 like

Ah ja een gat is wel jammer ja! Maar jij was vanmorgen iig wel iets nuttigs aan het doen op je BeReal. Ik lag voor de honderdste keer nog in bed :sob:

3 likes

Ja ik draai heel de week ochtenddiensten. Wel chill want ik sta vroeg op en voel me nuttig terwijl het maar vier uurtjes zijn

1 like

zie het als taking one for the team, ze mogen je maar dankbaar zijn
en weet niet waar je op vakantie bent maar ik heb weleens bij locale apotheken dingen kunnen kopen zelfs als ik de taal niet sprak
hoefde mn broek maar op te rollen en de plakken te laten zien en ze wisten genoeg

1 like

Ik zit te wachten op een belangrijk mailtje, dan zie ik een (1) staan en krijg ik een hartverzakking is het elke keer een stomme nieuwsbrief. :fu:

19 likes

Weet je gelijk voor welke je je moet afmelden hahaha

2 likes

:scream:

gmail (1)

Je bent nu uitgeschreven voor deze nieuwsbrief

:weary:

21 likes

Maar als je bereal download en actief gebruikt dan accepteer je toch dat je op dat moment een foto moet maken? Dat is het ding van de app, niemand verplicht je mee te doen.

12 likes

De vraag is: waarom zou wat je op een telefoon doet niet ‘real’ zijn. Die dingen maken nu eenmaal een groot deel uit van ons leven.

6 likes

Ahh ja excuus dan begreep ik je verkeerd

Dat ik vandaag voor Jan lul naar Duitsland ben gereden omdat ik inkopen wilde doen bij de dm. Was blijkbaar een Duitse feestdag dus winkels dicht :upside_down_face: daarna naar de ikea in Nederland waar uiteraard half Duitsland aanwezig was

8 likes

Herkenbaar! Ik heb laatst mijn zusje erop betrapt dat die de BeReal melding zag en bewust haar telefoon wegstopte om het inderdaad uit te stellen. Vallen nu wel veel puzzelstukjes waarom ik altijd een beetje fomo krijg als ik haar bereals zie, die plant ze helemaal uit, soms zelfs een dag later. Heb er wel wat van gezegd, dat die app daar toch niet voor is, en dat vond ze toch wel gĂȘnant haha

3 likes

Mensen zien het wel als je ze later post. Vooral een dag later is lastig plannen want als de bereal al in de ochtend is geweest dan kan je die van gister dus niet meer maken

7 likes