Waar erger je je aan? #14

Budjet.

1 like

Niks erger dan makelaar Alex van kopen zonder kijken die het altijd heeft over butsjet

1 like

Musket kransjes?

3 likes

Daar liggen echt 5000 verpakkingen van bij mijn Hema. Volgens mij ook bij de Appie, maar dat weet ik niet 100% zeker. Volgens mij wel! Liggen in van die speciale kartonnen kerstschappen dus mss doet hij zijn ogen dicht als hij daar langs loopt en bij de normale chocolade gaat kijken.

4 likes

Dat ik morgen nog naar t dorp moet om kerstcadeautjes en boodschappen te halen en ik weet nu al dat het teeeering druk gaat zijn. Pray for lightbox (en baby lightbox want hij moet ook mee)

11 likes

Samee. Ik moet ook nog wat cadeautjes halen, zo geen zin in haha.

4 likes

ik heb een diclofenac retard genomen voor mijn rugpijn maar besef me nu dat ik daardoor straks niet kan drinken :rage:

Broekzakken in babybroeken. Waarom??

11 likes

Neem je er toch een maagbeschermer bij… pantozol, omeprazol, nexium zoiets. Cheers

10 likes

mag dat zomaar? ik dacht dat je quasi geen enkel medicijn mag mixen met alcohol omdat dit vaak rare dingen doet met de werking er van

3 likes

Dan zou ik al bijna 15 jaar geen alcohol mogen drinken met mijn antidepressiva. Ze verbieden het niet, maar zeggen dat je beter geen alcohol kan drinken.

6 likes

Neejoh, bijna niks heeft echt directe interactie met alcohol, het gaat meestal om toename maagklachten, of bij hevig/langdurig gebruik toename van leverproblemen.
En alcohol drinken is natuurlijk sowieso niet iets dat we als dokters promoten.

13 likes

Ik dacht alleen geen benzodiazepinen en antibiotica.

3 likes

Ik heb al een week last van menstruatie achtige krampen maar ik ben niet ongesteld :upside_down_face:

2 likes

Netflix, ik vind die lay-out van tegenwoordig in de app zoooo irritant

1 like

Is het met benzo’s anders dan bijv antidepr/psychotica?

4 likes

Babykleding heeft wel zakken maar vrouwenkleding niet?!

20 likes

Ik zal het je nog sterker vertellen. Babykleding voor jongens heeft wel zakken maar voor meisjes niet.

10 likes

Jawel hoor! Ik heb ook wel typische meisjesdingen met zakken.

2 likes

hahaha ah yes wat een eer. en succes nog ff met shoppen?! :sweat_smile:

2 likes