Ik begrijp heel goed wat je zegt, je zegt letterlijk als ICI die bon op had gemaakt had ik nu geen verlopen kaart gehad?
En ik snap je ergernis wel dat jij nu een verlopen kaart hebt, maar dat is niet de verantwoordelijkheid van ICI? Je had zelf gewoon naar die datum moeten kijken of destijds bij ICI moeten zeggen nee pak deze kaart maar, daar zit een datum op die bijna nadert en op jullie bonnen niet.
Als iemand bij mij aan de kassa komt met meerdere bonnen waarvan 1 bon niet van onze winkel, dan zou ik eerst ook onze eigen bonnen pakken onder het mom van die andere bon kun je nog ergens anders inleveren, maar het is de verantwoordelijkheid van de eigenaar van die bonnen om aan te geven welke bonnen ik precies gebruik en als er een datum op zit moeten ze dat zelf aangeven. Wat kan mij het schelen welke bon ik precies scan, maar ga nou niet met een vinger wijzen naar de ICI alsof zij het fout hebben gedaan.
Vind het alsnog coulant van dat bedrijf om je 50% te geven van de bon, uiteindelijk verliezen zij er geld op hĂš.