Laten we dan nog wel een jaartje wachten, we missen een feestdag in september
Het is de dag dat de hereniging van Oost en West Duitsland ondertekend werd in 1990, dus helemaal niet zo random
Iedereen is aan het klussen waardoor er overal van die bouwcontainters staan en ik de auto niet kwijt kan. Sta nu 3 straten verder.
Paar die klussen hebben een eigen oprit maar zetten daar niet zo’n container op.
Ik moet ineens opnieuw inloggen op Videoland op de tv, maar dat lukt niet want volgens de tv kan dat alleen via de nieuwe V2 app, maar mijn account is nog niet overgezet naar de V2 app (want dat doen ze gefaseerd). Super handig dit
En die nieuwe app is echt dramatisch
Ohjee dat belooft niet veel goeds dus wat is het ook voor idioots iets, doe gewoon een update van je app ipv dit?
Kan ook in je browser op tel.
Dat ik 3 ribben gebroken heb doordat mijn paard in haar “OMG een SNOEPJE”-enthousiasme haar 700 kg wegende kont op min mijn zij parkeerde.
O ik ben 25 en volg ook veel jongere mensen en het is juist 80% van de tijd dat ze (brak) op bed liggen, in de collegezaal of voor de tv. Juist heel duidelijk dat niemand ook maar iets doet
dat mijn haar al een paar maanden met bosjes uitvalt, merk nu ook echt dat het dunner is
Dat het overal naar zaad ruikt door die kastanjebloesem.
Dat het door de SEO van webshops soms bijna onmogelijk is om de originele website van een merk/produkt/etc te vinden.
Ik zoek een mooie thermoskan (tips ook welkom ;)) en zag eentje van het merk Vatten.Wilde op hun site kijken naar het volledige assortiment, maar ik krijg hun site niet achterhaald.
Ik kreeg deze week nog een nieuwsbrief van Nordic Nest met o.a. thermoskannen, iets duurder dan gemiddeld maar wel mooi!
Dat ik op werk weer eens 100 dingen tegelijk doe waardoor ik niets echt afmaak
Haha omg ja!! Ook altijd als de klimop bloeit, daar hoor ik nooit iemand over terwijl dat zoo penetrant is
Jaaa ik dacht al “wat is dit”.
Echt zo’n bedwelmende, zware geur.
Een bekende volgens mij maar ik hoor hem echt weer vaak de laatste tijd:
‘bedrijf-je’.
Hebben alleen mannen een bedrijf?
Dat er op netflix een nieuwe aflevring te zien is van Chesapeake Shores, maar alleen in het Frans of Duits nagesynchroniseerd grr
Ik heb gisteren wel gewoon de nieuwste kunnen kijken!
Ik ga meteen afsluiten en opnieuw proberen
Edit: geen resultaat