Hahah erop betrapt. Its not that serious
Ik denk dat je een social media app niet zo serieus moet nemen, en als je dat wel doet je het misschien moet verwijderen.
Ik gebruik het niet maar lijkt me wel wat frustrerend want het gaat het doel van de app voorbij. Lijkt me alleen maar meer druk geven, alles op insta is ook al zo perfect. Merk dat daardoor steeds minder mensen wat posten. Ik krijg alleen nog maar van die perfecte mensen te zien. Ff wat aan mijn algoritme doen denk ik
Het was een grapje, ik overdreef bewust
Ben zelf alleen begonnen omdat ik het concept wel grappig vond, heb een heel degelijk saai leven met jonge kinderen en volg maar 15 mensen ofzo, allemaal stuk jonger. Het verbaasde me dus hoe ze met het concept omgaan, thatsall. Mijn woordkeuze is gewoon grappend bedoeld, ik ben heel content met mijn eigen lelijke hoofd/tv BeReals
Edit, aansluitend bij @Tubing denk ik dus idd dat BeReal voor de jongere generatie weer heel veel druk geeft om naast instagram etc ook op BeReal nog te laten zien dat je een heel interessant leven hebt. Ik ben wel blij dat ik die fase voor mezelf voorbij ben, maar merk dus wel dat ik dan steeds denk: jeetje, wat doen ze veel de hele tijd
Ik wilde voor het eerst sinds begin zomer weer in bad, maar nu knippert de lamp op mijn galerij en dat is heel goed te zien in mijn badkamer en dan kan ik nooit ontspannen, dus ben niet gegaan en daarna ging ik stofzuigen en zoog ik per ongeluk een spin op en toen moest ik huilen want ik ākendeā deze spin
en toen ging ik net een geurkaars aansteken en toen kwam ik er achter dat ik mijn zomerse yankee candle de hele zomer ben vergeten aan te steken
Dat ik blijf proberen om vijgen lekker te vinden. Het ziet er altijd zo aantrekkelijk uit, en veel mensen lijken het ook echt super lekker te vinden maar het smaakt bij mij altijd naar helemaal niets? En het is nog duur ook. Nu koop ik ze Ʃcht niet meer
Ik herken dit zo erg. Ik was een weekendje naar Berlijn en we hadden helemaal bedacht vandaag op de terugweg inkopen te kunnen doen. Niet dus. Ik had zelfs nog op de site van de EDEKA een winkel gezocht die open zou zijn, maar dat was een valse leugen
Haha ja het was van het weekend echt bizar druk in de winkel dus we zochten ff op of er een Duitse feestdag is, en ja hoooor! Duitsers hebben dan een lang weekend en komen dan lekker shoppen bij IKEA. Ik zou willen dat wij ook een dag van de Nederlandse eenheid hebben hahaha, wat een random feestdag ook
Augustus tm oktober is vijgenseizoen toch, dus juist nu? Je ziet ze overal nu in de supermarkt.
Toch niet zo random: de dag dat Oost- en West-Duitsland weer bij elkaar hoorden is best het vieren waard.
Zodra we Belgiƫ weer hebben geannexeerd roepen we m uit
Laten we dan nog wel een jaartje wachten, we missen een feestdag in september
Het is de dag dat de hereniging van Oost en West Duitsland ondertekend werd in 1990, dus helemaal niet zo random
Iedereen is aan het klussen waardoor er overal van die bouwcontainters staan en ik de auto niet kwijt kan. Sta nu 3 straten verder.
Paar die klussen hebben een eigen oprit maar zetten daar niet zoān container op.
Ik moet ineens opnieuw inloggen op Videoland op de tv, maar dat lukt niet want volgens de tv kan dat alleen via de nieuwe V2 app, maar mijn account is nog niet overgezet naar de V2 app (want dat doen ze gefaseerd). Super handig dit
En die nieuwe app is echt dramatisch
Ohjee dat belooft niet veel goeds dus wat is het ook voor idioots iets, doe gewoon een update van je app ipv dit?
Kan ook in je browser op tel.
Dat ik 3 ribben gebroken heb doordat mijn paard in haar āOMG een SNOEPJEā-enthousiasme haar 700 kg wegende kont op min mijn zij parkeerde.
O ik ben 25 en volg ook veel jongere mensen en het is juist 80% van de tijd dat ze (brak) op bed liggen, in de collegezaal of voor de tv. Juist heel duidelijk dat niemand ook maar iets doet