Jaa en diegene die de baby raakt heeft gewonnen.
al verzekerd van één makkelijk doelwit!
Ik ben pas drie dagen bezig en mijn ribben zijn nog heel, maar I feel ya. Fucking irritant.
Zo leuk dat die ribben best lang duren voor ze weer beter zijn. Ben inmiddels weer verkouden en hoesten doet nu al vanaf dag 1 zeer
Raven van Dorst heeft een instapost geplaatst waarin het woord Schizofreen wordt gebruikt.
Er wordt door iemand gereageerd met schizofrenie dat het als naar wordt ervaren. Er wordt totaal overheen gepraat door Raven. Zelf heb ik ook een reactie geplaatst over het verkeerd gebruik van het wordt en hoe al die mensen reageren is echt raar. Ik word er een beetje baldadig van, heb oma teruggestuurd naar Facebook inmiddels.
Een oude versie van Gerda dan
Dat je bij Lush altijd de ingrediënten moet ontcijferen om te raden wat voor geur een bruisbal gaat hebben. Wat een gedoe.
Lush is toch inspiratieloos de laatste tijd? Het is 9 van de 10 keer citrus, lavendel of honing.
waarschijnlijk, maar ik hou van hun lavendel
Ik snap dit ook niet.
Maar jeetje iemand in die comments weer âje mag ook niets meer zeggen tegenwoordigâ. Ik had niet verwacht dat te lezen van een volger van Raven.
Iemand die op mij reageert dat ik maar niet vind dat ik dan maar niet moet volgen inclusief heel veel uitroeptekens.
Snap dat dit stuk context mist.
Dat het Stel-je-persoonlijke-vraag-topic zo snel gaat dat ik het niet bijgelezen krijg
Ik zie echt zon fles voor me die zo zucht van âPff moet ik o&n vieren met deze lulâ
Gelukkig ben ik geen mooie vrouw
Krijg echt zoân zin om een dikke scheet te laten waar hij bij is.
Het gezeur van collegas dat ik met niemand wat doe met oudjaar. Ik wil het gewoon niet. Wil gewoon lekker op tijd naar bed, want ik ben echt kapot na deze drukke maand op werk.
Maar ze gaan van alles lopen verzinnen voor mij wat ik moet gaan doen? Naar mijn vader, naar mijn opa en oma, naar buren, mensen bij mij thuis etc. Ik wil het niet!!! En iedere keer komt mijn collega weer met: ja maar⊠je kan ook dit en dat.
Echt wat snappen mensen niet aan: Ik wil het niet!! ?
Natte sokken tijdens mijn dienst.
Moet nog tot 16
Ik vind dit echt fucking toxic. Sommige mensen genieten van alleen zijn, so what!
Sorry not sorry voor die duim. Ben het overmatig gebruik van âtoxicâ zo zat. Dat is mijn ergernis.