Waar erger je je aan? #14

Ik wil graag een weekoverzicht :x3:

Vroeger had ik een passion planner en die vond ik heel fijn, maar ik sloeg dat gezeik over passies en doelen dan over en dat is zo’n 20% van die agenda :rolleyes: Beetje zonde.

Die verstrekken trouwens wel gratis templates dus heb er daar nu wat van geprint en ga die in een notitieboekje plakken. Lekker goedkoop ook. Ben benieuwd. Knip de inspirerende quotes er dan wel vanaf

3 likes

Want er zit maar 1 fietsenmaker in de stad?

7 likes

GOD DANKJEWEL

4 likes

Ik weet niet meer in welk topic het las, maar ik erger mij dus ook aan het feit dat veel ‘pakken’ van dunne shitstof worden gemaakt en lelijk vallen. Net een pyjama party, maar dan bij serieuzere gelegenheden. En dat had ik vooral bij deze van de Monki, waar ik ook een Instagrammer reclame voor zag maken. Ik dacht toen:’meid, je ziet er altijd leuk en fashionable uit en dan ga je in een armoedig pakkie reclame maken?’ En dan zal je ook zien dat die kleding nooit voor een tweede keer op haar Insta verschijnt.

En ik vind deze print als idee voor een pak dus heel leuk, maar zo hoeft het voor mij niet meer. :joy:

14 likes

Dit geeft me echt carnaval vibes

52 likes

Daar is het dan weet net te duur voor. :frowning:

Ik heb deze meteen naar huis geklikt! Precies wat ik zocht :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Aan mezelf. Ik wil een minimalistische inrichting maar ik hou teveel van spulletjes en dingetjes.

3 likes

Of je doet gewoon bijvoorbeeld 1 kamer voorlopig minimalistisch, bijvoorbeeld de slaapkamer.

2 likes

Waarom wil je dat dan?

2 likes

Collega’s die in dezelfde ruimte (letterlijk 2 meter) van mij af zitten en een berichtje via Teams sturen ipv gewoon tegen me te praten.

4 likes

Ik vind het ontzettend mooi en rustgevend om naar te kijken en waardeer het enorm bij vrienden die het hebben, maar thuis zet ik om een of andere reden overal kaarsjes en pompoentjes en dat soort dingen neer. :rofl:

4 likes

Bij mijn werk ook, anders loopt iedereen de hele tijd te kakelen

1 like

Ik vind deze dunne pakken juist ideaal. Beweegt lekker met je lichaam mee

Mensen die zó hard praten in de trein aan de telefoon. Sssssst. Praat gewoon normaal in de hoorn, trut.

4 likes

We werken maar een keer per week op kantoor, dus dan vind ik het juist leuk om een gesprek te hebben ipv zoals thuis voor de computer te zitten, maar ik begrijp het wel als het andere afleid.

4 likes

Niets zo vervelend als ergens je bestelling ophalen en erachter komen dat het niet klopt.
Vooral met eten :tired_face:

2 likes

Ja, snap die policy ook nooit. Als ik geen aanspraak wil hebben doe ik wel home office, als ik op kantoor ben vind ik het juist fijn om met collega’s te kunnen praten. En dat is niet altijd werkgerelateerd, maar bonding met collega’s is ook belangrijk voor het plezier in je werk, dus toch ook helemaal niet erg als je een keer een kwartiertje zit te geinen. En als ik me dan een keer wel even volledig ergens op moet concentreren als ik op kantoor ben, dan zeg ik dat gewoon, dan weten mijn collega’s dat ze me op dat moment even niet moeten storen.

11 likes

Had super zin in een durum doner, is de enige tent in het dorp hier uit het niets DICHT

dus nu zit ik bij de snackbar te wachten op mn kroket

2 likes

Oh dit lijkt me echt best beklemmend ofzo? Vind het juist fijn beetje contact te hebben, en hele tijd berichten sturen vind ik ook veel omslachtiger dan het gewoon direct bespreken. En als ik echt even wil concentreren zet ik mn koptelefoon op.

Maar ik zou dus ook echt niet goed zijn in een echte kantoorbaan :sweat_smile:

2 likes