Waar erger je je aan? #14

Wat fijn dat je het benoemt, zonder deze uitleg was het me niet duidelijk :+1:

1 like

Dat de zorgpremie voor januari pas de 13e wordt afgeschreven. Doe dat gewoon de eerste.

5 likes

Aan mezelf. Vanavond ga ik oud en nieuw vieren met een groep mensen die ik niet (goed) ken. Ik maak me nu al druk hoe ik de avond door ga komen terwijl dat heus wel goed komt. :sweat_smile:

6 likes

Same. Ik ben uitgenodigd voor een huisfeestje en ik ken maar twee mensen :sweat_smile:

1 like

ga je haar nu gaslighten dat ze geen toxic mag gebruiken?!

6 likes

Dat gezeik ook altijd met ‘ik ben uitgenodigd maar ik heb geen zin aarghhh’. Sla dan lekker de uitnodiging af en klaar

20 likes

Same. Ik met een vriendin van mij die super leuk is. Maar er komt ook een vriendin van haar die ik niet ken, en mijn vriendin vond haar heel lang vrij irritant voor ze vrienden werden. Sommige mensen moet je gewoon kennen voor ze leuk worden en nu ben ik dus bang dat dat mens vreselijk irritant gaat zijn. En dan kan ik er niet eens over roddelen met mn vriendin😭

2 likes

Helaas is dit elke uitdaging voor mij. Ik ben introvert maar ook extravert en ik snap het ook niet. bijna alle sociale afspraken zorgen voor "meh zou liever thuis alleen op de bank zitten " gevoel maar als ik alleen op de bank zit wou ik dat ik met mensen iets deed. Gelukkig zie ik dit zelf in en ga ik meestal wel en heb ik het eigenlijk altijd erg naar mn zin. Maar voor ik ga heb ik nooit zin.

14 likes

@CloserToFine @Ikbeneenkonijn ik voel met jullie mee! Het komt vast allemaal goed, meestal na het 1e uur loopt het allemaal wel los. :crossed_fingers:t2:(Dat vertel ik mezelf in ieder geval nu)

4 likes

Same. Ik ken maar 1 iemand en de rest kent elkaar allemaal.

4 likes

Haha ik moet zeggen, wijn helpt bij mij ook goed in zulke settings.

4 likes

Ik heb een kanten body met niks eronder dus overal gaten. Maar met een hoge kraag en dat is zo fokking bloedheet bah

1 like

Ik moest nog ruim € 100,- declareren op mijn werk dit jaar. Wil ik dat vandaag doen, is het systeem gesloten. Het kon altijd het hele jaar. Nu blijkt er in november een bericht te zijn gekomen dat het tot uiterlijk begin december kon. Maar ik ben door ziekte afwezig dus heb dat niet gezien. Meh, zonde van het geld.

1 like

En alsnog de declaratie mailen naar de financiële administratie? Of nemen ze het dan niet in behandeling.

2 likes

Heb ik wel gedaan, want niet geschoten etc… Maar toen vond ik daarna het bericht en daar stond in dat het na die datum niet meer in behandeling wordt genomen. Dus ik acht de kans niet echt aanwezig.

2 likes

Het is vandaag haarwasdag maar niet gedaan want ik ga nog gourmetten dus een vette kop als resultaat
En ik heb een panty aan

3 likes

Ja ik begrijp dat gevoel wel hoor, van geen zin hebben van tevoren maar ik bedoel meer dat het hier vaak lijkt alsof alle sociale dingetjes altijd maar teveel zijn

7 likes

Ik vraag me ook meer af of het gewoon de zenuwen zijn dan echt geen zin hebben.

2 likes

Cola heeft besloten dat de doppen op flessen er niet meer volledig eraf mogen. Die zitten nu vast alsof je de dop er niet volledig af hebt gedraaid.
Weet niet wie dit heeft bedacht en dan ook nog de tekst er op: " Laat dop aan fles"
NEE. Nu helemaal niet meer. Verdomme.

17 likes

Ja wat is DIT irritant zeg.
Elke x die plastic puntjes in je gezicht

5 likes