Waar erger je je aan? #14

Laat ze er dan gewoon aanzitten? Is belangrijk voor de recycling.

4 likes

Is het bij de kleine flesjes ook?
Verdomme!!

2 likes

Ik denk niet dat dat het probleem is. Maar dat er in de natuur veel losse doppen liggen en dat ze dat op deze manier probersn te voorkomen.

4 likes

Ik spaarde juist mijn doppen soms op, je kon ze (eerder in ieder geval) bij goede doelen inleveren. Zoals hulphond:
KNGF | Doppen sparen voor geleidehonden.
En ik zie ook regelmatig mensen die dit doen voor Kika. Maar misschien dat hier ook meer het idee is dat je 'm niet in het milieu gooit.

6 likes

Prima dat je die doppen er aan moet laten, doe ik ook braaf maar ik krijg de flessen niet goed dicht hahah doe er echt 10x over voor die dop er weer goed op zit

14 likes

Dat ze de verwarming in de trein zo aanvlammen, we hebben toch allemaal een winterjas aan?

5 likes

Ook dat nog eens!

5 likes

Dit @Banananana

2 likes

En het is 16 graden, de airco hoeft nog net niet aan :face_with_spiral_eyes:

4 likes

Ik ben echt met je eens hoor maar waarom doe je een winterjas aan met 15 graden?

8 likes

Haha ja goeie vraag, heb me nu gewoon gecommitteerd aan m’n winterjas en dan doe ik die gewoon standaard aan. Maar heb het atm best heet :sweat_smile:

11 likes

Op jaarbasis? Als je wil kan je het zelf overmaken naar je zorgverzekeraar, maar dat moet dan wel vanavond nog.

4 likes

Nee gewoon maandelijks. Is altijd eerste werkdag vd maand maar in januari blijkbaar niet.

2 likes

And with that the 2022 season comes to an end

7 likes

Bijna

6 likes

Dat er geen sneeuw ligt in Oostenrijk :rage::rage: ik wil op wintersport en nu wil mijn vriend naar Spanje en dat vind ik zo lame in januari

5 likes

Er is vanaf 10 januari weer sneeuw voorspeld volgens mij! Ik ga eind januari dus houd het al angstvallig in de gaten. Hoge gebieden zijn ook nog wel oke nu

1 like

Oh echt? Ik hoop super veel! We zouden 16 januari gaan maar we vinden het alleen leuk als er ook veel sneeuw in het dal ligt :joy: anders vind ik het niet gezellig

1 like

Ja ik lees elke dag op sneeuwhoogte.nl en die kunnen goed voorspellen. Die zeiden vandaag dat 2 weermodellen sneeuw voorspellen voor volgende week/daarna.

2 likes

Is het weer weg!?
Laatst toen we servus keken was er nog best wat.

(Dit hebben we ingesteld als de tv aan gaat in de ochtend, best chill bij het ontbijt.)

2 likes