Dit is een voorbode voor een kakjaar
Dat het vuurwerk hier doorging tot 6 uur!
Ben kapot
Gaat iedereen nu vertellen over de eerste defecatie van het jaar? Want dan ga ik het naar tmi verplaatsen. Met een hart vervuld van vreugde.
Ik ben verdorie bijna 26 en drink een wijntje. Hoor ik gelijk de familie “pas op he, er zit alcohol in he” etc etc. Zo irritant, alsof ik een kind ben wtf. Zal vast omdat ze me nooit zien drinken, maar dat wil niet zeggen dat ik nooit wat drink Gelijk zo betuttelen echt irri. Terwijl andere “kleinkinderen” wel zuipen maar daar zeggen ze niks van uiteraard
Dat ik er nu pas achterkom dat morgen helemaal geen STAP budget aanvraagronde is omdat deze is vervallen. En dit was het enige tijdvak waarin het kon voor mij ivm de startdatum van de opleiding en daarmee ben ik volgens de kamerbrief degene die moet dealen met een “teleurstelling”. Die datum staat al f*cking 3 maanden in mn agenda en als ik had geweten dat ik nooit het budget zou kunnen aanvragen had ik me niet aangemeld voor de opleiding want ik kan dat niet ophoesten momenteel
O nee wat balen Is het ook niet mogelijk om de cursus later te starten zodat het wel matcht met een aanmelddatum oid? Edit: oh wacht lees nu beter. Dan is het gewoon vet balen, echt heel jammer
Ik zou in theorie wel kunnen annuleren maar dan kan ik op z’n vroegst 6 maanden later pas weer terecht en is er alsnog geen garantie dat ik stap budget toegekend krijg, wie weet wat ze dan weer hebben bedacht. Dus ik ga maar even afwachten of er nog een compensatieregeling komt en anders uiterlijk 30 dagen vantevoren alsnog annuleren als ik het geld niet bij elkaar gesprokkeld krijg.
Stomme kamerbrief ook, “we weten dat het kut is voor de gedupeerden maar fraude opsporen krijgt toch echt prioriteit” daar komt het op neer
Pakt voor jou idd wel heel zuur uit zo, deze beleidswijziging!
Die Kamerbrief is niet door te worstelen zeg, een sterk staaltje ambtenarenkunst weer. Ik moest wel een beetje lachen om de volgende zin in het stukje over malafide aanbieders: “Ook worden er cursussen aangeboden met een sterk hobbymatig karakter.”
Lekker STAP budget aanvragen voor je cursus diamond painten.
Waarom is er met alles ZOveel keus? Ik heb een nieuw wasrek nodig, maar er zijn zoveel verschillende soorten?! Een toren, een hangende, met hang-gedeelte, met aparte sokken klipjes (?!) Behalve die ik wil hebben: gewoon een normaal, groot wasrek die je naar het midden inklapt.
Ellende
Die jij stuurde, had ik idd ook gezien. Zo eentje hebben we ook op de camping maar ik zit altijd te tobben met die haakjes precies op zo’n stangetje te krijgen haha. Ik bedoel zoiets alleen dan een grote versie (30m)
Edit: zie er idd nu zo eentje in 27m bij Blokker, maar hij kost €100?! Hahaha poeh
Ikea!
Ah nee snap ik, dat is wel zuur! Is er zicht op een compensatieregeling? Ik hoop voor je dat het wel haalbaar/oplosbaar is.
Top, ik ga kijken!
Ja die van IKEA zijn echt top, fool proof en simpel, gaan nooit stuk, heb ze echt al jaren!
En past megaveel op!
Aan de tweede persoon van de arbodienst van m’n werk die me natuurgeneeskunde aanraadde, why
Aan de afspraak bij de tandarts deze week om half 9 ‘s ochtends…… waaaaaarom heb ik dat gedaan?
Heel herkenbaar
“Dan heb ik nog iets aan mijn dag”