Waar erger je je aan? #14

Ik had m voor vrijdag 9.00 staan. Belde de tandarts mij vanmorgen om te vragen of ik ook om 10.30 kan. Ik riep natuurlijk meteen JA. Zij was vet blij en ik eigenlijk ook :ok_hand:

13 likes

Ik ben op zich wel op tijd wakker, want heb een baby, dus dat was mijn redenatie.
Maar vergeten dat ik zeker wel een kwartier van tevoren moet vertrekken en dan moet je dus ook was gegeten en uitgebreid gepoetst hebben. :weary:

1 like

Deze vent, één of andere dieet man die op youtube heel vaak in mijn reclame zit voor een filmpje. Zijn stem is echt zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo vervelend, echt een hele nare vent

7 likes

Ik heb de hele tijd een kale vent die me aan de selfhelp boeken wil helpen.

16 likes

Vriendinnen drie klagen over hoe duur dingen zijn waarbij eindstand blijkt dat pa/ma wel even de portemonnee trekt. Ik ga echt minder welvarende vrienden zoeken.

14 likes

Eind twintig/Begin dertig. Gaat wel om grote bedragen (auto’s, jubeltonnen), maar het is al de vierde die na ellenlang klagen ineens en smak geld krijgt en ik kijk er steeds weer met verbazing naar omdat ik ook denk: je wist toch altijd al dat je ouders veel geld hebben? Waarom heb je mij al die tijd verveeld

Ook een gevalletje read the room bij dat kerstdiner van jou

8 likes

ja denk het wel! Ik kan dat accent ook niet thuisbrengen, ergens in het noorden ofzo

1 like

Oh ja. Heel vervelend. Hebben vaak ook geen studieschuld omdat toen ook alles betaald werd door mammie en pappie.
:nauseated_face:

2 likes

Hardop in jezelf voorlezen is HET SLECHTSTE WAT JE KAN DOEN :rage:
En dan is de reclame gelukkig afgelopen

17 likes

Ik HAAT de fucking subway. Er staat dat er sla en tomaat op het broodje zit. Dus ik klik dat niet aan wat ik wil niet dubbel, stond ook niet ‘vereist’ bij. Krijg ik dus nu echt een shit broodje zonder sla en tomaat!? Hoe verzin je dat.

2 likes

Als ik ergens agressief van wordt dan is het zijn kop

2 likes

Enige wat ik mogelijk kan erven is schulden denk ik :skull:

2 likes

de buurman die weer midwinterhoorn aan t spelen is

nog 4 dagen en daarna is t afgelopen gelukkig

edit: volgens mij probeert hij het iemand te leren ofzo? heeeeel vals

6 likes

Dit heeft iemand me van de zomer nog gevraagd :smiling_face_with_tear: Deze persoon was aan het vertellen dat ze niet bleef werken tot pensioenleeftijd, want er kwam allerlei geld vrij als haar ouders stierven waardoor het huis etc direct was afbetaald. En helemaal verbaasd dat dat bij mij niet het geval is. (En dat ik uberhaupt nooit geld heb gekregen voor een opleiding, auto of huis oid).

4 likes

Good goddamn wat zijn er toch een hoop wereldvreemde mensen. Doet me denken aan de huisgenoot die wel eens aan mij vroeg “Moet je nu alweer werken?”.

18 likes

Ik hoop dat die ouders 100 worden

15 likes

Eerste vakantiedag en snotverkouden🤬

1 like

Misschien had je een vriendelijk gezicht op kunnen zetten en het even uit kunnen leggen en om hulp vragen.
Da’s mijn methode en damn wat werkt dat goed, aanrader!

5 likes

Ik ben 20 kg afgevallen de afgelopen maanden en dat is natuurlijk heel fijn maar ik had daarvoor al best veel winterkleding gekocht en dat is nu allemaal veel te groot; maar gevoelsmatig is de winter bijna voorbij dus wil ik niet meer veel nieuwe dingen kopen…

8 likes

Ik dacht dat ik recent hier al een post over zag, maar jij was het zelf :laughing:
Hahaha sorry ik vind het heel sneu voor je dat je het moet aanhoren maar vooral dat er niemand anders is die er ook last van heeft

52 likes