Waar erger je je aan? #14

Oh zo ben ik ook. Ik vind dat irritant en ik geef er niks om maar dat betekent niet dat ik jou (als je m’n vriendin was) niet lief vind! Het zijn er zoveel dat het me teveel wordt en ik het dan vergeet.

10 likes

Deze ergernis had ik gisteren hahaha. Ik wou een plek zoeken om te ontbijten met mijn vriend in het weekend, en hij wil gewoon een English breakfast of iig iets slechts met bacon, eieren etc. En iedere plek die ik vond had van die avocado met zalm, huisgemaakte granola, soya yoghurt gerechten :rofl: Voor mij was het prima want ik eet toch iets van pannekoeken ofzo, maar voor hem was het allemaal niks haha

2 likes

ByJarmusch of Harvest coffee Brewers hebben dat wel trouwens! Tijdje niet geweest dus geen idee of het ook lekker is, maar wel altijd superdruk daar.

Ik erger me sowieso een beetje aan gebrek aan variëteit, echt leuke zaken gaan ineens dicht, er komen niet meer echt spannende dingen bij. Of veel eenheidsworst. Of concepten die vooral leuk moeten klinken maar de uitvoering/ kwaliteit gewoon poep is.

6 likes

Mijn moeder…

We krijgen binnenkort familie over uit het buitenland en die blijven bij mij slapen, aangezien ik de beste band heb met deze familieleden. Vind het ook helemaal niet erg dat ze bij ons komen, vind het juist heeeeeeel leuk. Alleen mn moeder wil dan dat mijn vriend en ik in een logeerbed gaan en ons bed afstaan aan mijn nicht en haar man. Nou dat gaan we dus niet doen en dat wil mn nicht ook helemaal niet.

Mn vriend en ik hebben het er allang over gehad en gaan ergens in de komende weken gewoon een slaapbank kopen en hebben ook al een bedje geregeld voor de baby die mee komt. Alleen belt mn moeder net: Je moet ook wel nachtkastjes regelen, en een tafeltje, een kastje en nog veel meer.

Dat ik denk ze komen 1x in de 10 jaar naar Nederland, verder hebben we nooooooit logees, daar ga ik niet een halve huisraad voor aanschaffen en ik weet ook 100% zeker dat mijn nicht dat ook niet van mij verwacht en zelfs boos gaat worden als ze hoort dat ik zoveel zou kopen voor ze.

En moeder vindt dat allemaal maar raar.

(Ik ga ook niks verder kopen, ik laat mn moeder lekker doorpraten en zeg ja en amen en trek mn eigen plan, maar irritant is het wel)

39 likes

Het valt me de laatste tijd op dat veel mensen het woord “nieuw” als “Nuuw” uitspreken en ik kan er niet tegen.

9 likes

Ik was gisteren bij een concert en ik ergerde mij ontzettend aan de mensen die een drinkhoorn meehadden. Zeer onpraktisch, je steekt er zo mensen mee en hun drinken dronken ze er niet eens uit.

Ja dit, vaak heb je masr 2 stengels nodig

2 likes

Ja, vikingen, metalheads, normalo’s en verdwaalde mensen uit de middeleeuwen.

2 likes

Dit kan ook dialect zijn! Ik heb het zo aangeleerd gekregen.

2 likes

Aan ongeveer alles. Maar de top 2 is wel:

1. dat mijn hoesten eindelijk wat minder geworden lijkt na dik 1,5 week, maar mijn neus nu potdicht zit
  2. dat ik een retour voor iets heb aangevraagd, en ik nu zelf een formulier moet printen daarvoor. Moet ik weer naar een of andere späti om dat te printen, dan weer naar huis om dat formulier in het pakket te doen en het label zelf erop te plakken, en dan naar een dhl-punt om het daadwerkelijk terug te sturen. Geef me gewoon een QR code die ik bij het dhl-punt kan laten scannen en dat het label er dan gewoon daar uit rolt zoals bij mijn andere retour. En geef me gewoon een retourformulier in de oorspronkelijke levering, just in case (wat natuurlijk ook weer papierverspilling is, want het meeste wordt vast niet retour gestuurd, dus dit is eigenlijk veel beter, maar ik stuur zelden wat retour behalve helaas nu 2 dingen rond kerst ivm cadeautjes, en erger me nu vooral aan de omslachtigheid hiervan)
7 likes

Van mijn moeder moest ik ook altijd op een klapbed/luchtbed als mijn tante kwam. Had ik echt een hekel aan, ik ben niet te gast. :sweat_smile:

Vind het al heel netjes dat je een slaapbank wilt regelen als ze niet zo vaak komen.(en verder niet zoveel logees hebt)

5 likes

Haha ja, maar ze blijven 2 weken en komen met baby, dus vind het dan lullig om ze op een luchtbed te leggen.

En die bank komt in mijn werkkamer, dus zal nog wel vaker als bank gebruikt gaan worden

2 likes

Dat mijn badjas na het wassen weer niet snel genoeg droog is waardoor hij weer stinkt :rage::rage:

4 likes

Bleekselderij zou je moeten kopen in porties van precies 0 :face_vomiting:

27 likes

Ik weet niet wat Netflix denkt, maar hoezo denken ze in godsnaam dat ik hier naar wil kijken.

29 likes

Ik was laatst bij HEMA en daar werd het DHL-label gratis geprint. Misschien een tip!

Haha! Yesss ik wou jou al vragen om goede tips hiervoor! Ik ben voor een Rotterdammert echt bizar slecht bekend met welke tentjes de moeite waard zijn. Ik wou dit weekend ook eindelijk eens naar ‘lof der zoetheid gaan’, want dat wil ik al een eeuwigheid eens doen. Zie ik dat ze permanent gesloten zijn :joy:Ja ik vind ook dat er veel trendy concepten omhoog komen die dan in de praktijk gewoon niet zo lekker zijn :sweat_smile: Ik had dat echt heel erg met de cookie dough en kleurenburger hype.

2 likes

Oh dat klinkt wel logisch! Maar volgens mij heb ik op die manier ook wel eens een pakketje naar een particulier verstuurd zonder extra printkosten, dus het kan zijn dat HEMA gewoon relaxed is :thinking:

Ik ben halloumi burgers aan het maken maar de halloumi is niet goed meer, volgens mij was de verpakking open. Het is bij het grillen snot geworden :face_vomiting:

1 like

“Beste Netflix,
Hoe kunnen jullie mij garanderen dat de opbrengsten van de rechten van de film ook naar de kinderen gaan?”

Ik erger me rot aan Nederlandse series met Engelse titels. Doe normaal.

4 likes