Waar erger je je aan? #14

Dan is het niet te lekker en eet je er minder van (althans dat zou bij mij zo werken :joy:)

1 like

Er zijn nu al 3 mensen die toen ik zei dat ik een paar dagen weg ga reageerde met " Moet je niet werken?"
Wat denk je zelf schat. En daarna komt de " gA jE allEen??"
Zeg gewoon even oh wat leuk veel plezier judge judy!

25 likes

Maar dan heb je alvast kleding voor volgend jaar en nu is er sale

2 likes

Waar ga je dan naartoe of heb je geen zin om dat online te delen?

2 likes

Berlijn :blush: En ja ik heb vrij!! Haha

11 likes

O, ik dacht dat je je gewoon ziek had gemeld. Alvast veel plezier.

Ik zat net even lekker te janken omdat het de sterfdag van mijn vader is (en ook nog eens een jubileum!) en dat janken en neus moeten snuiten in combinatie met ongesteld zijn is echt 10 keer ruk.

19 likes

Hahahaha :sob::sob::sob::sob: Ik hoor mijn vriendinnen hier uit de buurt er ook nooit over trouwens, heb gewoon echt pech dat ik naast iemand woon die dit in zijn achtertuin doet. Gelukkig is het traditie dat het alleen tussen 1e advent en 3 koningen wordt bespeeld dus heb er ongeveer 6 weken weken per jaar last van

8 likes

In ruil voor zara cadeaubonnen

2 likes

Dit slaat vast helemaal nergens op, maar ik heb het idee dat ik hoofdpijn krijg van m’n pijnstillers.
Elke ochtend en avond neem ik een naproxen en een half uur daarna krijg ik steeds hoofdpijn. Waar slaat dit op.

1 like

Waarom neem je het dan? Kan je niet nemen als je pijn voelt opkomen?
Of je neemt te weinig en de pijn komt erdoorheen.

1 like

Hahahaha wat denk jij met een uber bestelling

2 likes

Dat kan, heet medicatieovergebruikshoofdpijn, beste behandeling is acuut stoppen met alle pijnstillers gedurende 3 maanden, maar dat zou ik wel in overleg met je huisarts doen (want je zal die pijnstillers wel niet voor niks slikken?).

3 likes

Die klote kriebel in m’n keel. Ik wil na meer dan een week wel eens normaal slapen.

2 likes

@Merel moet op instructie van de gynaecoloog dit slikken tot een week na m’n operatie. Dat is woensdag (ik slik het dus ook pas sinds afgelopen woensdag, het is niet dat ik dit al jaren doe ofzo), dus ik ga morgen afbouwen. Slik hier ook nog 4 x 2 paracetamol bij, die moet ik nog een week langer doorslikken, maar ga ik donderdag beginnen af te bouwen tot de woensdag erna op 0.
Edit: ik durf overigens nog niet acuut te stoppen, want zelfs op al die pijnstilling word ik dus om 4 uur wakker van de pijn. Overdag als ik ze slik gaat het goed, behalve dan de hoofdpijn die een uurtje aanwezig is.

2 likes

Oh nee dan is dat niet de oorzaak, naproxen heeft wel hoofdpijn in de bijwerkingen staan, dus het zou best daarvan kunnen komen. Beetje kiezen tussen 2 kwaden dan nu, maar de hoofdpijn klinkt minder erger dan de andere pijn?

1 like

Ja de hoofdpijn is alleen een uurtje hinderlijk, maar ik word er ook een beetje duizelig van dus ik ga toch liggen en slapen als ik hem in heb genomen. Nou ja, alleen vandaag nog 2 en morgen nog 1, dan is dat weer klaar.

4 likes

Midden in de nacht proestend wakker worden omdat je je in je slaap verslikt in je eigen kwijl. Echt geen aanrader.

11 likes

Oh ja dat is ook zo.

3 likes

Mn nieuwe buurman is een 20-jarige politicologie student uit Zwitserland. Zijn opa en moeder zijn al 3 dagen in Nederland om te klussen in het huis van hun precious zoon maar hij is nergens te bekennen.

12 likes