Waar erger je je aan? #14

Een vriendin die vraagt hoe ze met het ov bij mijn huis moet komen, terwijl ze al eens bij mij thuis is geweest en het letterlijk de grootste badplaats in NL is in de stad waar ze al haar hele leven woont. Just check google maps babe.

10 likes

Ik zit alleen in een restaurant en mensen zitten mij echt heel neerbuigend aan te kijken, laat mij gewoon lekker

5 likes

Tijd voor een kantoorkat

8 likes

Gewoon jaloers dat zij er zelf niet aan gedacht hebben en nu met hun saaie Sjors het over deze bizar warme temperatuur in januari moeten hebben.

3 likes

Vooral bij zalando is dat heel erg! Ook veel prijsverschil tussen maten

7 likes

Oh ja, zo irritant! Ik heb vandaag nog 6 euro terug gekregen omdat het truitje dat ik vorige week besteld had ineens goedkoper was geworden. Gelukkig kon het wel op die manier, na een belletje, en hoefde ik niet helemaal opnieuw te bestellen en terug te sturen.

Ga ik een keer met de trein, helemaal doorweekt op dat station aangekomen, wordt er 1 mjn van te voren omgeroepen dat ie niet rijdt. Denk ik slim te zijn om met een andere trein 1 station de goede richting op te gaan omdat daar een koffietentje is, is die gesloten. En sta ik vet chagerijnig met 2 jankende kinderen hier te wachten…

7 likes

Vanavond komt er iets op mtv, maar staat niet in de tv gids en erger me er echt onredelijk aan want kan gewoon dat andere programma opnemen, maar toch.

2 likes

Onnodige tip: Soms werkt een wandeling tegen constipatie. Beweeg je alles een beetje los. En anders koffie en ontbijtkoek

1 like

Uber eats, drie bezorgers die hem daarna annuleren en nu wordt mijn bestelling zogenaamd weer opnieuw bereid.
En je kan met geen mogelijkheid in contact komen met Uber eats.

3 likes

Dat de weekenden in de meeste papieren agenda’s en planners kleiner zijn

9 likes

Beschimmeld brood en dat pas ontdekken nadat je iets raar proeft :sob:.

5 likes

Ik heb hetzelfde probleem maar helaas is het ook best logisch toch? Alcohol heeft een laxerend effect en vetten versoepelen de stoelgang, vezels maken het alleen maar vaster. Als mensen overstappen van een vlees naar vega dieet krijgen ze vaak in een klap opeens veel meer vezels binnen en daar krijgen ze boze darmen van, ik kan me voorstellen dat je lichaam nu hetzelfde doormaakt

Anyway groetjes van mede ballon

7 likes

Leasecontract van mn auto loopt af, en ik ben eigenlijk nog niet klaar om afscheid te nemen

1 like

Oké maar dit is toch de perfecte ingang voor die Range Rover.

4 likes

Je zou het denken maar ik krijg het echt niet voor elkaar. We hebben twee jaar geleden twee maanden een range rover gehad die meteen een dure reparatie nodig had en daarna kon oprotten van mn vriend 🥹

8 likes

Blaren.

1 like

De beige Porsche macan dan?

2 likes

Structuurjunkie A4 is 7 dagen gelijk.
Daarom ook dat ik toch deze gekocht heb.

1 like

Die had ik inderdaad ook gezien, maar daar vind ik wat er omheen staat stom. Heb helemaal geen zin om geluksmomenten op te schrijven en wekelijkse doelen in te vullen. Moet ik dat weer doorkrassen.
Daar erger ik me ook aan. Een andere planner had weer iets van ‘dankbaar voor: …’. Laat het gewoon leeg zodat ik zelf kan beslissen of ik er inspirerende quotes schrijf of gewoon bijhoud hoe vaak ik naar de Mac ben geweest.
De planner van Mascha komt nog het meest in de buurt van wat ik zoek, maar dat is een ringband en dat schrijft weer kut.

Denk inmiddels dat ik zelf iets in elkaar ga flansen met geprinte templates en een leeg schrift

6 likes