Waar erger je je aan? #14

Ja dit heb ik in de insta story van @Bunnyslippers gezien. :disguised_face:

6 likes

Omg dit brengt een heel trauma naar boven. Op de 1e dag had ik op mijn facebook gezet; yay eerste dag schooltjeee #leidennn zoiets
Daarna nieuwe mensen leren kennen, we voegen elkaar toe op facebook (10 jaar geleden ongeveer).
Volgende dag college: Wil je een bakkie pleur, want we gaan even praten. Gingen de andere eerstejaars ook vertellen dat ik uni, student enz moet zeggen. Volgens mij heb ik jarenlang nog schooltje, toets etc gezegd.

Mini trauma 2 ik kon in dat doolhof het juiste gebouw niet vinden op dag 1, heb maar maps gebruikt wat ook niet ging. Allemaal mensen, en ik probeerde nonchalant te doen, roept opeens google maps: je hebt je bestemming bereikt :sweat_smile:

13 likes

Pff. Ben ongesteld. Het lijkt wel of mijn menstruatie na die lis behandeling vorig jaar de hele boel heftiger en pijnlijker is geworden.

Kut straatjongens steken keiharde vuurwerk af voor de deur, wakker van geworden dus naar beneden geroepen of ze rustig kunnen doen omdat ik wil slapen. ā€˜Ja hoor schat’ en steken gewoon weer vuurwerk af.

Ik wil echt in een hutje in het bos wonen waarbij je niet hoeft te dealen met domme kut mensen.

5 likes

Ja, ik heb gisteren mijn laatste bekertje snackmix opgegeten. Mis ze nu al :sob:

Echt een gat in de Rotterdamse horeca.

6 likes

of level … :skull:

9 likes

Gisteravond kwam ik ineens met een deuntje van een kinderprogramma (denk ik) in mijn hoofd, weet niet of het van een intro is ja of nee, maar het irritante is vooral dat ik dus niet kan vinden waar het van is. :sob:Meerdere (kinder)stemmen, tu du du du du du du du, na na na na na na. :joy: Ik ga nu dino babies opzoeken :weary:

1 like

Voice memo inspreken.

3 likes

Kan dat nog ja? Ik zou niet meer weten hoe

1 like

Volgens mij op je telefoon iets opnemen en dan hier uploaden.

1 like

Doet me denken aan het deuntje van die koekjesreclame. Van smoeltjes ofzo?

Video’s zijn te groot en het bestandsformaat van mijn recorder is niet toegestaan :sob:

2 likes

Is deze het? Aan het einde van het filmpje.

Haha nee shit zeg, maar dankjewel. Ik heb nu een goede opname van mijn fluitversie dus ik zoek even uit hoe ik dat kan uploaden hier

4 likes

Heb je een iphone? Volgens mij werkte dat weer anders… misschien staat het uitgelegd in het ff talk topic

1 like

Ik krijg nu al last van hooikoorts.

4 likes

Keep calm it’s my birthday. :face_vomiting:

2 likes

Haha ja dat ā€˜keep calm’ tijdperk is alweer even geweest, hoor

2 likes

Omg loop ik daarom te niezen vandaag?? Dacht dat het gewoon een verkoudheid was, maar heb inderdaad ook jeukende ogen. Zo vroeg, had daar niet bij stilgestaan

1 like

Zou zij zelf de krant gebeld hebben? Of hoe komen ze in godsnaam op dit soort artikelen

6 likes