Waar erger je je aan? #14

Lig nu net in bed vanuit mijn nachtdienst en ben een van mijn oordoppen kwijt. Vriend ligt al te slapen (had ook nachtdienst, maar eerder vrij) en kan dus niet uitgebreid gaan zoeken. Ik bereid me vast voor op een slechte nacht(dag? :full_moon_with_face:)rust.

1 like

Kun je niet op dat oor gaan liggen :sweat_smile:
Weltrusten!

1 like

Hoeveel ruimte heb je nodig voor het weekend? Ik vind mijn Moleskine heel fijn, maar daar is het weekend inderdaad ook kleiner. Ik red dat wel qua ruimte. Ik heb de variant met links de dagen van de week en rechts lijntjes voor notities.

1 like

Moleskine was het eerste waar ik naar keek, maar de weekenden zijn daar echt te klein. Niet alleen voor wat erin moet, maar ik wil ook dat ze visueel op zijn minst gelijk zijn aan weekdagen en het liefst zelfs groter. Ik vind weekend belangrijker dan werkdagen.

Mijn ergernis is vooral dat ontwerpers van agenda’s uit gaan van werkdagen van maandag tot vrijdag en dat het weekend ondergeschikt is

4 likes

Ah ja ik gebruik mijne voor mijn werk, dus dan heb ik in het weekend ook wat minder ruimte nodig. Jammer dat er geen agenda’s zijn waar het weekend de hoofdrol heeft!

1 like

De Hobbit afsprakenagenda heeft dit wel, maar is een ringband… Wellicht dat ze ook iets verkopen zonder ringband wat aan je eisen voldoet.

2 likes

Nope, is een van de saaiste agenda’s die ik ooit gehad heb

Ik heb 2 parkeerboetes omdat ik 2x met m’n domme hoofd vergeten ben de parkeerapp aan te zetten en ik zie nu in m’n PostNL app dat er ook een brief van het CJIB onderweg is. Ik kan zo net zo goed m’n geld in de fik steken :smiling_face_with_tear: ik hoop echt dat m’n vriend de boete heeft gereden dan mag hij 'm betalen

2 likes

Je kunt via de site van het CJIB kijken of er boetes op je naam binnen zijn gekomen

4 likes

Aaaaah thanks 5km te hard DOOR M’N VRIEND :sunglasses:

79 likes

Ik ben er heilig van overtuigd dat google maps het leuk vind om mensen te pesten. Ik zie dat iets recht voor mn neus is en google zegt ja loop er even helemaal om heen en dan via de andere kant weer terug en dan ben je er.

17 likes

Google maps laat mij er ook vaak 1 halte uitstappen en daarna laten lopen. :rage:

6 likes

Een lekke fietsband
En ook nog de achterband, zo geen zin hierin :rage:

2 likes

Jaa precies terwijl er gewoon naast je bestemming ook een halte ziet…

2 likes

De fietsenmaker die woensdag mn band pas kan plakken. Eeeccht.

En nee, ik ga niemand lief aankijken en ik ga het ook niet zelf doen.

1 like

Ik wil graag een weekoverzicht :x3:

Vroeger had ik een passion planner en die vond ik heel fijn, maar ik sloeg dat gezeik over passies en doelen dan over en dat is zo’n 20% van die agenda :rolleyes: Beetje zonde.

Die verstrekken trouwens wel gratis templates dus heb er daar nu wat van geprint en ga die in een notitieboekje plakken. Lekker goedkoop ook. Ben benieuwd. Knip de inspirerende quotes er dan wel vanaf

3 likes

Want er zit maar 1 fietsenmaker in de stad?

7 likes

GOD DANKJEWEL

4 likes

Ik weet niet meer in welk topic het las, maar ik erger mij dus ook aan het feit dat veel ā€˜pakken’ van dunne shitstof worden gemaakt en lelijk vallen. Net een pyjama party, maar dan bij serieuzere gelegenheden. En dat had ik vooral bij deze van de Monki, waar ik ook een Instagrammer reclame voor zag maken. Ik dacht toen:’meid, je ziet er altijd leuk en fashionable uit en dan ga je in een armoedig pakkie reclame maken?’ En dan zal je ook zien dat die kleding nooit voor een tweede keer op haar Insta verschijnt.

En ik vind deze print als idee voor een pak dus heel leuk, maar zo hoeft het voor mij niet meer. :joy:

14 likes

Dit geeft me echt carnaval vibes

52 likes