Waar erger je je aan? #14

Samenvatting van LinkedIn is dit artikel haha. “Iedereen zei dat ik het niet kon, maar ik kon het toch✨“.

7 likes

Weggehaald wil niets triggeren

2 likes

Waarom krijg ik nooit meer uber eats kortingscodes

5 likes

Dat verklaart die jeukogen en hoofdpijn.
Had dat helemaal niet bedacht zo vroeg in het jaar.

3 likes

Dit artikel is van Oneworld en daarom geloof ik niet dat jouw verwoording de daadwerkelijke insteek van het artikel is. Heb je het gelezen?

4 likes

Klopt, te snel geoordeeld ! Ik zie nu in dat ze juist bedoelde dat het jammer is dat ze volgers verliest voor zulke belangrijke maatschappelijke dingen en meer wil zijn dan een leuke bikinifoto
My bad

Ja ik zag haar op linkedin langskomen laatst.

Geloof dat ze nu haar werk heeft gemaakt van :sparkles: lief zijn :sparkles:

Ik denk dat het AD ook via linkedin op dit artikel is gekomen idd @lisaanna

4 likes

Ik heb weer zin in een nieuw avontuur maar moet morgen weer werken. Het leven is zo oneerlijk.
En er is nergens een leuke baan te vinden haha.
Was ik maar emily in paris maar dan niet persee in paris maar gewoon overal ter wereld.

11 likes

Zie er morgen heel erg tegenop om weer te gaan kussen op het werk zeker nu met al die virussen
Misschien maar een thuis werk dagje inplannen…

Iets te amikaal team brrrr

4 likes

Gewoon zeggen dat je daar niet aan doet. En het is al 6 jan geweest.

4 likes

We zijn allemaal vrij geweest in de kerstvakantie dus ben bang dat die regel na 6 Jan niet bij mijn werk van toepassing is. Ik vind het soms best spannend in het team om zulke dingen te zeggen omdat er een paar heel overheersend zijn.

5 likes

Ben ik de enige die hier niets van geloofd. Kan me niet voorstellen dat er wordt gezegd je bent te lief voor havo. Tegen mij werd gewoon gezegd dat vinden we geen goed plan. Toch gedaan en boos gekeken naar die decaan op mn diploma uitreiking :joy:

7 likes

Gister bij de sportschool zeiden ze dat het tot 9 januari mag?
Wat is de etiquette :rofl:

6 januari driekoningen dus vrijdag

6 likes

Wat @Luzarl zegt 6 jan, drie koningen. Maar kan me voorstellen dat ze het ongeschreven verlengen.

3 likes

Nee eigenlijk niet. Laatste bestelling was 27 juli 2022 zie ik en die daarvoor 1 sept 2021. Kreeg ze eerst ook altijd maar nu nooit meer

1 like

Tegen mij zeiden ze wel dat ik niet assertief genoeg ben en meer van mzelf moest laten horen in de lessen. :face_with_diagonal_mouth:

2 likes

Ik erger me aan mezelf. Het gaat goed in mijn relatie maar voel me elke dag onzeker, niet goed genoeg, wantrouw hem, voel me de hele dag door naar.
Tot ik hem weer zie en dan is er niks aan de hand. Er is ook helemaal niks aan de hand, het gaat gewoon goed, we zijn blij met elkaar, ik heb zn familie gezien etc etc.
Ik baal gewoon dat mijn eigen onzekerheid in de weg zit en ik niet helemaal van deze periode kan genieten.

5 likes

Ik was volgens de juf ‘te klein’ om het hele end naar de stad te fietsen voor het vwo.

11 likes

Dat de rtl momenteel meer dating oproepen uitzendt dan gewoon programma’s :face_with_symbols_over_mouth:

Ik wil niet naar malaga, heb geen ervaring met tantra en ik ben geen man tussen de 57 en 68

11 likes