Waar erger je je aan? #14

Weet die juf niet dat kinderen de neiging hebben om te groeien?

20 likes

Dit horen wij ook elk gesprek over onze dochter. Ze zit nu in de brugklas en de ene leerkracht zegt dat ze meer van zich moet laten horen en de andere dat ze een stille genieter is die niets ontgaat.
Dat klinkt toch veel beter!?

11 likes

Ik was te slim voor elke school volgens mijn docenten, ze hadden nog nooit zo’n begaafd iemand gezien echt smh heb ze gelukkig laten zien wat ik echt waard ben door 2x te blijven zitten en van niveau te dalen :shushing_face::shushing_face::shushing_face:

39 likes

Humble brag alert!!!

Dit is een grapje

4 likes

Ja? Moet je dat erbij zeggen? :rofl:

3 likes

Wel zo aardig :joy:

5 likes

Toch fijn dat je de weg gebaand hebt voor ons t**normalo’s!

2 likes

Ik vind dat je je als genie ook gewoon kan aanpassen aan de Nederlandse zesjescultuur.

16 likes

gooien is fijner

5 likes

Waarom staan er altijd van die gekkies voor me bij de apotheek? Ik kom binnen en er staat een of andere opgedroogde zuurpruim, die al half aan het ontbinden was, in de apotheek te vloeken.
“Ja ik had al om 10 uur mijn medicijnen moeten innemen. Zoveel moeite is het toch niet om het voor 10 uur al klaar te leggen? Kan je het niet opschrijven?”
What the fuck? Dan bel je de receptenlijn eerder. Doe normaal!

7 likes

Oh ja elke dag hetzelfde
P: “Ik wil medicijnen bestellen”
Ik: “Is goed, doe ik een verzoek naar de huisarts, ligt het over 2 werkdagen klaar”
P: “Ja maar mevrouw mijn medicijnen zijn op!”
9 van de 10 keer is het dan ook iets wat wij niet standaard op voorraad hebben. En dan gaan ze echt compleet door het lint, want het is mijn schuld dat ze geen medicijnen meer hebben. :+1:t3:

8 likes

Maar mijn medicijnen al 2 dagen op hoor!!! Jullie horen te weten wanneer ze op zijn!!! En als diezelfde mensen dan in de herhaalservice zitten is het weer niet goed, want dan hebben ze nog heeeeel veel medicijnen thuis liggen, en dan is ook onze schuld!

4 likes

Ik ben altijd verbaasd en vind het ook opvallend hoeveel apothekers(assistentes) over zich heen krijgen! Altijd als ik er ben zit een klant het personeel weer af te zeiken oid, en ik kom er niet eens vaak.
Respect voor jullie :blush:

6 likes

Ik hoorde gister een reclame op de radio over agressie bij de apotheek. Iets met dat je altijd beleefd moet blijven ofzo. Het was echt tenenkrommend. Maar ook heftig dat daar soort van een publieke oproep voor moet worden gedaan van blijf aardig.

1 like

Dat ze bij de Pearle nooit tijd hebben als je spontaan binnen loopt. Maar als je een afspraak maakt, hebben ze eigenlijk ook nooit tijd op het moment dat je een afspraak hebt. Zit al zo lang te wachten, lijkt de huisarts wel.

3 likes

Anders online bij etos bestellen? Is nu 1+1 gratis

2 likes

Dr zit geen etos in italie.

4 likes

Oh wist niet dat je in Italie was. Hopelijk vind je hem snel weer.

Wat voor ingewikkelde oortjes heb je nodig? Ik heb ze nog nooit gezien met iets anders dan die standaard aansluiting.

2 likes

Toen ik nog in de apotheek werkte was dat mijn haat/liefde discussie. Haat want het is weer de zoveelste discussie/agressie incident van die dag terwijl je maar gewoon je werk staat te doen. Maar liefde omdat je die mensen wel gewoon lekker terug kunt afzeiken omdat ze zelf te laat zijn. Niet op tijd besteld=niet mijn probleem, daar voel ik zelf helemaal niks van :ok_hand:

2 likes