Waar erger je je aan? #14

Dat het overal naar zaad ruikt door die kastanjebloesem.

17 likes

Dat het door de SEO van webshops soms bijna onmogelijk is om de originele website van een merk/produkt/etc te vinden.

Ik zoek een mooie thermoskan (tips ook welkom ;)) en zag eentje van het merk Vatten.Wilde op hun site kijken naar het volledige assortiment, maar ik krijg hun site niet achterhaald.

4 likes

Ik kreeg deze week nog een nieuwsbrief van Nordic Nest met o.a. thermoskannen, iets duurder dan gemiddeld maar wel mooi!

3 likes

Dat ik op werk weer eens 100 dingen tegelijk doe waardoor ik niets echt afmaak :smiling_face_with_tear:

4 likes

Haha omg ja!! Ook altijd als de klimop bloeit, daar hoor ik nooit iemand over terwijl dat zoo penetrant is

Jaaa ik dacht al “wat is dit”.
Echt zo’n bedwelmende, zware geur.

Een bekende volgens mij maar ik hoor hem echt weer vaak de laatste tijd:
‘bedrijf-je’.
Hebben alleen mannen een bedrijf? :woman_shrugging:

5 likes

Dat er op netflix een nieuwe aflevring te zien is van Chesapeake Shores, maar alleen in het Frans of Duits nagesynchroniseerd grr

Ik heb gisteren wel gewoon de nieuwste kunnen kijken!

Ik ga meteen afsluiten en opnieuw proberen

Edit: geen resultaat :expressionless:

1 like

Huh wat gek joh.

oke ik open het even op mn telefoon en nu kan ik dat idd ook alleen maar kiezen?? Terwijl ik gisteren gewoon de aflevering heb kunnen kijken?? wat irritant

3 likes

Ja echt irritant! Gelukkig heb je al kunnen kijken. Ik probeer het later in de week nog maar eens. Vind Chesapeake Shores zo lekker weg kijken, mooie omgeving en overal bloemen. Maar in het Frans of Duits is toch niet zo zen :rofl:

Waar kom jij in de herfst kastanjebloesem tegen?

3 likes

Een vriendin van mij stuurt wel eens evenementen oid door maar dan zonder enige context, dus de link naar een bepaald concert of feestje enzo. En iedere keer moet ik dan vragen of ze er dus ook heen wil en ze dus bedoelt mij mee te vragen of dat het dr leuk lijkt en ze misschien wel zou willen of soms kan ze zelf überhaupt niet eens. Dat ik denk hallo stuur gewoon direct ff context mee dan; is het een uitnodiging/ter info/wat moet je

Maar dat krijg ik er maar niet in :angry:

11 likes

Ik had zoiets vorige week ook met Chesapeake Shores, wel gewoon Engels gesproken maar kon alleen Oekraïense ondertiteling aanzetten. Paar uur later waren alle talen ondertiteling weer terug.

2 likes

Collegaatje :nauseated_face:

8 likes

Misschien hebben we dezelfde vriendin eentje van mij doet precies hetzelfde :angry:

Wow ik zeg zo vaak ‘het ruikt hier naar sperma’ en iedereen doet altijd alsof ik gek ben. Echt blij om dit te lezen

9 likes

Ik gebruik dagelijks een thermoskan en ik kan die van Stelton echt aanbevelen. Duur, maar daar blijft je water echt heel lang heet in. Emsa is ook heel goed. Die heb ik jarenlang gehad, maar de Stelton is toch nog iets beter.

1 like

Zo teleurstellend als je je op een verse aflevering verheugt.
Het is inmiddels gefixt!

2 likes