Ik heb zaterdagavond veel achterop een fiets moeten zitten en het was handiger dat ik met gewoon 1 been aan elke kant ging ipv zo schuin want t was zon e bike geval die nogal hard ging. Kijk ik net heb ik gewoon helemaal mn huid daar paars/blauw. Vond het al oncomfortabel zitten. Is dat eigenlijk de reden dat veel mensen maar schuin gaan zitten achterop de bagagedrager?
Als ik met een been aan elke kant ga zitten kan ik meelopen met de fiets haha
Als ik met allebei naar één kant zit kan ik verder met m’n kont over de rand hangen en dan zijn m’n benen aan de andere kant (is dit een logisch verhaal?) korter dan en hoef ik ze geen 3 meter omhoog te houden.
Oja nee dat klinkt eigenlijk wel heel logisch. Helemaal niet aan gedacht. Vroeger wilde ik alleen schuin zitten omdat met 1 been aan 1 aan 1 kant achterop zitten niet cool was. Maar die fiets ging zo snel en dan vind ik zo schuin zitten alleen maar eng. Zat bij mn vader vroeger schuin op de stang tussen het zadel en zn stuur
Ik ben net een oorbel kwijtgeraakt
M’n vriend is vandaag jarig en elk jaar feliciteert een klant van het bedrijf waar we werken hem op facebook met een slijmerig berichtje inclusief hartjes. En elk jaar zit ik me weer op te vreten. En daar erger ik me dan ook weer aan, want het gaat nu al 4 jaar zo, dus get over it.
Da’s mooi kut.
Nu een slotenmaker bellen?
Owhhh wat kut!
Wat je kan proberen (heb ik geprobeerd en werkte) is figuurzaagjes kopen bij de bouwmarkt en daar je stuk sleutel mee uit het sleutelgat halen.
Dat bespaart weer een slotenmaker laten komen.
N.a.v. dit filmpje heb ik dat destijds met succes geprobeerd.
Volgens mij is de app van AH aan het flippen, of de bezorger maakt er een potje van met updaten. Ene moment is ie er bijna, dan pas weer over 2 uur en nu weer over een kwartier.
Ik heb geen idee… mijn vriend wil het vanavond even zelf proberen. Ben echt gelijkkk chagrijnig haha
Ooh dankje!! Ik ga dit gelijk naar mijn vriend doorsturen👏🏼
Aan de Zara… eerst is mijn pakket elke keer kwijt want als je kiest voor een pakketpunt nemen ze dat als je adres en dat kan niet dus dan wordt het geweigerd. Dan doe ik een retour en wacht ik nu al ruim 3 weken op de terugbetaling. Zij zeggen wij hebben terugbetaald ga maar naar je bank. Ik heb niks ontvangen en de bank weet niet wat ze er mee moeten want zij zie die betaling niet (en ik ook niet). Prima allemaal maar de klantenservice is dan ook nog zo kortaf en niet behulpzaam.
Dat ik na 20 minuten in de wacht staan bij de VGZ gewoon uit de wachtrij wordt gekickt
Huh maar de Zara bied dus wel de optie aan om het te bezorgen bij een pakketpunt. Dan weten ze toch dat het niet je adres is aangezien je voor de optie pakketpunt hebt gekozen?
Herkenbaar, vorige week had ik eindelijk iemand aan de telefoon bij VGZ. Toen ze wat op ging zoeken werd de verbinding verbroken, en kon ik weer opnieuw bellen
Nee, het dubbele zo’n beetje. Welk boek is het?
Ja klopt, maar ergens gaat er iets niet goed want het pakketpunt weigert dan ivm het adres😑
Oh dit heb ik ook een paar keer gehad bij verschillende klantenservices, zo ontzettend frustrerend als je net aan de beurt bent en dan weer van voren af aan moet beginnen
Woah. Was het boek al zo duur of is het uitverkocht en niet meer gedrukt? Dat kan wel eens schelen, dan wordt het online heel duur verkocht maar via boekwinkeltjes.nl of andere tweedehands kanalen dan voor een betere prijs.