Ik wil mn corona herhaalprik halen maar ik ben doodsbang voor prikken dus durf niet alleen. En de locaties in de buurt zijn gesloten dus moet minstens een halfuur rijden. En als ze open zijn, ben of ik of mn vriend op werk en net momenten dat er geen vrij gevraagd kan worden.
Dus ik erger me aan mezelf, mn angst en dat die locaties niet even vaker open zijn dan 1 middag in de week.
Je kan Videoland en npo echt met 20 mensen delen. Ik doe dat en nooit problemen gehad.
Denk dat er serieus wel 30 mensen mijn Videoland wachtwoord hebben.
Ik heb er echt zoân hekel aan als mensen zeggen âik ben echt nooit ziekâ of iets vergelijkbaars
Knap van je
Dit is de link van het RIVM waar je je gegevens kan opvragen. Duurt wel 3-4 weken tot je het antwoord krijgt. Aanvraag Vaccinatiebewijs Rijkvaccinatieprogramma (formdesk.com)
Haha ja onhandig he! De locaties zijn overdag open en dan werkt iedereen. Maar misschien kon mn vriend morgen een halfuur eerder weg op zn werk en dan kunnen we naar een locatie op 40 min rijden. Dan stoppen we op de terugweg bij de ikea hahah
âIk heb een hele hoge pijngrensâ
Waauw gefeliciteerd met jouw fantastische imuun systeem!
Nee maar idd rot op haha.
Dit zijn overigens in de tattoo- en piercingshop ook altijd mensen die lopen te janken ![]()
Sowieso hoe weet je dit?! ![]()
Ik doe over een stukje van 4 kilometer al bijna een uur met de bus door de regen en file. ![]()
âik maak geen koorts aanâ en âparacetamol werkt voor mij nietâ zijn ook klassiekers
Haha echt he
Wat ik ook een interessante vind âik gebruik echt nooooit pijnstillers hoorâ
Who cares? En waarom is dat iets om trots op te zijn? You do you maar ik neem gewoon bij elk pijntje paracetamol (nee ook weer niet teveel), ga geen pijn lijden als t niet nodig is
Edit: whahahah de 4e op rij met deze ergernis, love it
of mijn vriend die 1 PARACETAMOL NEEMT!!!
dat heeft dus 0,0 werking voor een volwassen iemand, kan je net zo goed niks nemen, ik zeg ook steeds tegen hem, DAT IS EEN KINDER DOSERING. maar hij vindt het âte heftigâ om 2 te nemen.
Omg ik haat dit allemaal en het wordt zo vaak gezegd!!
Hier word ik ook zo boos om en zeker omdat mensen dan gaan zeggen dat paracetamol bij hun niet werkt. Nee met een bijna homeopathische dosering niet nee ![]()
Mijn moeder is er ook zo een, ze kreeg een middel tegen zenuwpijn, werkte heel goed âja ik heb helemaal geen pijn meer dus ben die medicijnen weer gestopt hoorâ ![]()
itâs science
nee maar even serieus, vooral 1 nemen als je er beter bij voelt, maar ik heb een soort innerlijke plicht om mijn patienten te informeren dat het vrij weinig gaat doen, i hate onderdoseren.
Dat ik maandag dacht dat ik dadelijk om 20:00 nog wil gaan eten ergens ![]()
Toch niet iedereen zegt dat omdat hij/zij er trots op is? Ik heb dit vast wel eens gezegd, maar ik vind pijnstillers nemen heel eng en doe het liever niet.
Als 1 voor jou werkt, prima, maar de kans dat je daarvan effect ervaart (zeker als je het niet op vaste momenten een paar keer per dag neemt, maar gewoon eenmalig) is gewoon klein. Het is bij niet chronisch gebruik een ontzettend veilig en effectief middel dus ik zou denken waarom maar 1 nemen met hoge kans dat het niet genoeg werkt als je er ook 2 kunt nemen. Daar ga je jezelf echt niet mee overdoseren.
Tenzij je een extreem laag gewicht hebt of je lever het niet goed afbreekt natuurlijk
@Luzarl bedoel natuurlijk ook wel in de context om er een beetje stoer over te doen. Mag ik vragen waarom je pijnstillers eng vind? Lijkt me erg vervelend!
Ik vind bijna alles dat de natuurlijke staat van mijn lichaam kan aanpassen een beetje tot heel eng. Drugs, pijnstillers, pammetjes. Alcohol wat minder omdat dat zo genormaliseerd is denk ik?