Nope, snap het nog steeds niet.
Ik denk dat we moeten snappen dat ze die dingen maakt/verkoopt? En dus productfoto’s? Anders snap ik er ook niks van haha
Mijn sok die in mijn regenlaars helemaal afgezakt is
Het feit dat er tattas zijn die pastitio “honey comb lasagne noemen”
Nee domme meid je maakt geen aestetic lasagne je maakt een grieks pasta gerecht. En die maak je niet met penne!
Jaa gelukkig! Mijn vader is langsgekomen en had het slot er uit kunnen halen en tikte toen zo de halve sleutel uit het slot
Vriendin van mij is in een span van drie maanden zwanger geworden, getrouwd en een huis gekocht. Het afgelopen half jaar is er dus een vrijgezellenfeest, bruiloft, housewarming en een babyshower geweest. Ben er honderden euro’s aan kwijtgeraakt. Verleiding is groot om een feestje te geven voor mij met de titel “ben niet getrouwd, wil geen kinderen, kan geen koophuis betalen maar wil wel cadeaus please”.
Vind dat we dit soort feestjes ook gewoon moeten doen, want waarom vieren we die andere zaken wel maar niet gewoon het leven in welke vorm dan ook
Zag laatste ergens dat een vriendengroep, naast alle babyshowers/vrijgezellenfeesten ook voor elke vriendin die geen life-event had een leuk feest organiseerde zodat die ook is in het zonnetje staan
Letterlijk? Wel gul van je dan.
Vrijgezellenfeestje gaat in mijn omgeving al snel naar de 100/150 euro, babyshower vaak rond de 30, bruiloft geef je toch al snel 50~100 euro en misschien wat cadeautjes hier en daar dus zou er zelf ook wel aan kunnen komen
Ja het verbaast mij ook niks dat je aan dat bedrag komt bij die 3 gebeurtenissen. Babyshower, vrijgezellenfeest, trouwdag zelf en evt kleding daarvoor, evt overnachting, vervoer, ook meebetalen voor de bruid, kado’s.
Maar je voelt het natuurlijk veel meer in je portemonnee als het allemaal zo kort op elkaar zit, ik zou dat ook best heftig vinden als een vriendin van me dit in zo’n korte tijd zou doen allemaal.
@LilyAldrin Dat is echt een heel leuk idee! Misschien gooi ik die ook wel in de groep, haha.
@Twijfelaar Ja, loopt al snel op. Vrijgezellenfeest ben je zo €100,- kwijt voor een hele dag + uit eten. Bruiloft was ik een daggast + avond dus heb toen rond de €100,- gegeven. Housewarming iets van €25,- en babyshower rond de €35,-. Oké oke, honderden euro’s is misschien overdreven geformuleerd maar het is wel veel haha. En dan outfit voor bruiloft nog niet bijgerekend incl taxi etc.
hangt je thermostaat op een warme plek? die van mij hangt naast de droger op de gedeelde gang, echt intens onhandig
jeej
Nee, het is wel geen-fietslampjes-aan-in-het-donkerdag
het is dus ik-wil-vandaag-graag-dood-in-het-verkeer-dag.
Ik heb wel vrienden die een ‘hoera, wij gaan niet trouwen!’-feest gaven. En vijf jaar later een ‘vijf jaar gelukkig niet getrouwd’-feest.
Owhh nog beter haha, gelukkig!
Slotenmakers zijn zó duur altijd
ja onze literaire traditie in Nederland is gewoon slecht.
Ik ging als kind elke week naar de bieb en nam altijd 8 boeken mee om ze die week te lezen. Heerlijk vond ik dat. De bibliothecaresse zei altijd ‘daar heb je onze Mathilda weer’ (van het boek van Roahld Dahl) en zelfs nu lees ik nog een boek per week. Voor mij is het echt ontspanning en vind het niet erg om voor mijn favoriete schrijvers geld voor uit te geven.
Mijn ergernis: waarom lig ik wakker terwijl donderdag altijd de langste dag op mijn werk is (koopavond) Dat wordt rond 15.00 weer een inkakker hebben.