Dat ik wakker lig door die stomme wind. En er dan ook nog doorheen moet fietsen later. Doe gewoon even niet.
Ik vind het echt stom dat je werk niet kan afbellen met. âHet is echt kut weer ik kom nietâ
En dat zij dan gewoon door betalen enzo
Ik weet ook gewoon nog precies wie omdat we toen met zijn drieën stage liepen. Meanwhile zat ik ook op de uni en had ik gewoon elk weekend dr tijd om 2,5 heen en 2,5 terug te reizen om leiding te geven. Wat een verschrikkelijke, racistische en elitaire familie was dat zeg.
Maar echt! Ik moest ook echt naar kantoor vandaag ivm een meeting eind van de middag. Als troost zit ik nu alleen in een apart hokje zodat ik kan instagrammen, tiktokken en forummen zonder gestoord te worden door collegaâs. Maar is niet hetzelfde als thuis terug in mân warme bedâčïž
Oh shit dit was iets wat ik ook nog wilde regelen/uitzoeken naar aanleiding van iemand die dat zei op het forum een paar maanden geleden. Ik val er ook buiten en heb geprobeerd online te zoeken naar informatie hierover qua kosten/leeftijdgrens waarop het nog zinvol is maar kon er echt weinig over vinden (wat ook betrouwbaar leek). Heb jij hier toevallig nog nuttige dingen over gelezen?
Thanks! @Ovenschaal ik snap dat het niets geneest, maar bedoel je dat als je al eens een uitstrijkje hebt gehad en daar waren geen afwijkende cellen het wel nuttig is en als je wel afwijkende cellen hebt gehad niet? Ik dacht begrepen te hebben dat het voor meerdere varianten bescherming bood dus dat zelfs als je al afwijkende cellen hebt gehad het nog steeds nuttig kan zijn.
Dat ik van beide kanten te weinig ruimte heb om in mijn auto te stappen en niemand wil helpen
Oke thanks!
Pfff wel duur zeg!!! Ik zie wel dat het ook bescherming bied aan bijvoorbeeld mondkanker enzo, dus best een brede range.
Is dit die prik die je misschien al hebt gekregen? Ik deed mee aan zoân programma in 2008 ofzo maar geen idee precies
Ja grote kans dat je hem al hebt gehad als tiener! Ik was de eerste groep maar mijn wappie huisarts zei dat ik het beter niet kon doen⊠nu stel ik het steeds uit
Ja dit was voor mij ook een reden om het wel zelf te betalen. Een vakantie boek ik ook gewoon. Het voelde eerst zuur omdat het ooit wel gratis was maar dan had ik toen maar niet zo eigenwijs moeten zijn.
Ik krijg een vrijgezellenfeest uitnodiging voor over 6 maanden doe ff rustig. Ze heeft ook echt een paar suffe vrienden dus het zal wel piemels kleien worden
Ik heb het vaccin paar jaar geleden ook zelf betaald, mij was toen verteld dat het vooral belangrijk was dat je nog niet seksueel actief bent, maar fijn om te lezen dat ze daar kennelijk minder streng in zijn geworden. Ik heb toen nog wel een hele discussie gehad met mn verzekering over het wel of niet vergoeden, vond het zo belachelijk dat ze niets bijdroegen.
Ongetwijfeld bekend, maar het vaccin beschermt niet tegen alle soort hpv en het is dus ook niet gezegd dat je geen hpv krijgt. Ik wist dit wel, maar schrok toch toen ik vorig jaar een pap2 kreeg en toch naar het ziekenhuis moest voor verder onderzoek.
Bij mij ging het ook mis met Amazon toen ik een pakketpunt koos. Doei nieuwe make up brushes met enorme Black Friday korting
Achteraf gezien was ik gewoon thuis geweest de dag van bezorging maar dat wist ik niet zeker dus pakketpunt gekozen en vervolgens dus niks ontvangen want adresgegevens onjuist.
Same:( en ik val ook net buiten het programma. Maar ik ben wel van plan het zelf te betalen.
Snacks ?
Werkt hier met hond en kind
Je kunt bij het RIVM opvragen welke vaccinaties je hebt gehad. Kan alleen geen algemene link vinden maar ik zou contact opnemen met je lokale GGD
Ohh dit vind ik zo cutee âDaar is onze Mathilda weerâ
verheugde mij vroeger ook zo op bibliotheek bezoek. Was zo leuk idd met een stapeltje weer naar huis en weg te dromen.
Ben je er nu via de kofferbak in gekropen?