Waar erger je je aan? #14

Waar komt de haat op piemels kleien vandaan? Ik heb dat bij het enige vrijgezellenfeestje waar ik ooit was ook gedaan, en vond het echt heel leuk. Beetje wijn drinken, beetje vergelijken, wel wat geintjes hier en daar natuurlijk (vooral over (ex-)partners), maar het was verder ook geen jolige hi-ha-ho activiteit ofzo, gewoon gezellig. Zou het zo weer doen! En heb nu een mooie zilver geglazuurde lul aan mijn slaapkamermuur hangen, vind het wel wat hebben

7 likes

Ik vind 6 maanden best prima. Dan kan je er toch rekening mee houden?

5 likes

Voornamelijk 70 plussers (mijn moeder included) die de hele tijd fluiten, neuriën of niet fluitend fluiten. (Beetje neuriënd fluiten zoiets)

Ik ga graag naar de kringloop en daar zijn vooral oudere mensen en ook de vrijwilligers zijn ouwelui. Maar waarom maken die de hele tijd geluid!! Altijd als ik er kom, of als ik met mijn moeder winkel, irriteer ik mij daar aan. :triumph:

8 likes

Mijn handen zijn zo droog dat mn telefoon mn vingerafdruk niet herkent om mn telefoon te ontgrendelen :angry:

2 likes

Ik wil mn corona herhaalprik halen maar ik ben doodsbang voor prikken dus durf niet alleen. En de locaties in de buurt zijn gesloten dus moet minstens een halfuur rijden. En als ze open zijn, ben of ik of mn vriend op werk en net momenten dat er geen vrij gevraagd kan worden.
Dus ik erger me aan mezelf, mn angst en dat die locaties niet even vaker open zijn dan 1 middag in de week.

3 likes

Je kan Videoland en npo echt met 20 mensen delen. Ik doe dat en nooit problemen gehad.
Denk dat er serieus wel 30 mensen mijn Videoland wachtwoord hebben.

1 like

Ik heb er echt zo’n hekel aan als mensen zeggen “ik ben echt nooit ziek” of iets vergelijkbaars
Knap van je

28 likes

Dit is de link van het RIVM waar je je gegevens kan opvragen. Duurt wel 3-4 weken tot je het antwoord krijgt. Aanvraag Vaccinatiebewijs Rijkvaccinatieprogramma (formdesk.com)

2 likes

Haha ja onhandig he! De locaties zijn overdag open en dan werkt iedereen. Maar misschien kon mn vriend morgen een halfuur eerder weg op zn werk en dan kunnen we naar een locatie op 40 min rijden. Dan stoppen we op de terugweg bij de ikea hahah

1 like

‘Ik heb een hele hoge pijngrens’

6 likes

Waauw gefeliciteerd met jouw fantastische imuun systeem!
Nee maar idd rot op haha.

6 likes

Dit zijn overigens in de tattoo- en piercingshop ook altijd mensen die lopen te janken :sweat_smile:

9 likes

Sowieso hoe weet je dit?! :joy:

4 likes

Ik doe over een stukje van 4 kilometer al bijna een uur met de bus door de regen en file. :sob:

1 like

“ik maak geen koorts aan” en “paracetamol werkt voor mij niet” zijn ook klassiekers

11 likes

Haha ja ook zo eentje idd ‘oh ik neem nooit paracetamol’. Nou gefeliciteerd dan heb je blijkbaar nog nooit pijn gehad?? Paracetamol is m’n bae

31 likes

Haha echt he

Wat ik ook een interessante vind ‘ik gebruik echt nooooit pijnstillers hoor’

Who cares? En waarom is dat iets om trots op te zijn? You do you maar ik neem gewoon bij elk pijntje paracetamol (nee ook weer niet teveel), ga geen pijn lijden als t niet nodig is

Edit: whahahah de 4e op rij met deze ergernis, love it

14 likes

of mijn vriend die 1 PARACETAMOL NEEMT!!!

dat heeft dus 0,0 werking voor een volwassen iemand, kan je net zo goed niks nemen, ik zeg ook steeds tegen hem, DAT IS EEN KINDER DOSERING. maar hij vindt het “te heftig” om 2 te nemen.

27 likes

Omg ik haat dit allemaal en het wordt zo vaak gezegd!!

9 likes

Hier word ik ook zo boos om en zeker omdat mensen dan gaan zeggen dat paracetamol bij hun niet werkt. Nee met een bijna homeopathische dosering niet nee :angry:

Mijn moeder is er ook zo een, ze kreeg een middel tegen zenuwpijn, werkte heel goed ‘ja ik heb helemaal geen pijn meer dus ben die medicijnen weer gestopt hoor’ :face_with_spiral_eyes:

6 likes