Nee nog niet!! Maar goed idee.
Ze wil sowieso als enige andere drug nog paddoâs proberen, ofcourse hahah
Nee nog niet!! Maar goed idee.
Ze wil sowieso als enige andere drug nog paddoâs proberen, ofcourse hahah
Ik ben er voor naar de huisarts geweest en wat ik in grote lijnen heb begrepen is dat het vooral zinvol is een hpv vaccin te nemen als je wisselende seksuele contacten hebt.
Edit: had de berichten erna nog niet gelezen dus misschien overbodige informatie.
De maan ziet er vandaag zo raar uit, echt als een aangevreten koekje
Even terugkomend op de discussie over zelf betalen van de vaccinatie. Als het goed is kan je deze zorgkosten van de belasting aftrekken. Heb het zelf nog nooit gedaan maar vast de moeite waard om het te gaan uitzoeken! Verzacht miss iets de pijnâŠ
Dat er iemand in de trein rookt
Er is wel een drempelbedrag maar alsnog een goede tip.
Klanten die bewust met hele oude bril van een laag segment winkel komen, met de hoop dat ie kapot gaat tijdens het aandraaien etc en dan verwachten een gratis bril van ons te krijgen als service uit ons hoge segment.
Dacht het niet. Ik verwijs diegene dan mooi door naar de winkel waar ze hem wel hebben gekocht voor service, om vervolgens een âNee, laat dan maar zittenâ terug te krijgen.
Ja hoor staakt mn trein ineens. Bedankt voor het melden⊠not. Ik had gewoon de bus voor mn huis kunnen pakken en nog even thuis kunnen chillen.
Het hangt natuurlijk ook erg af van de omstandigheden. Er zijn best veel legitieme redenen te bedenken waarom iemand een afspraak af kan zeggen en daar hoef je wat mij betreft niet koeilijk over te doen. Ik heb veel liever dat een vriendin eerlijk zegt dat ze gewoon geen zin heeft, dan dat er een smoes aan te pas moet komen bijvoorbeeld. Maar de âzelfzorghypeâ gaat soms wel wat ver inderdaad. Het is soms net alsof mensen niets meer voor een ander kunnen doen
Ik erger me even aan mezelf. Ik wil al heel lang weer eens naar Berlijn en geĂŻnspireerd door @Soy.peor denk ik er nu over na om eens gewoon in mân eentje te gaan. Precies terwijl ik daar over aan het nadenken ben laat de tattoo artist waar ik al een paar jaar op aan het wachten ben (ze is aan het rondreizen en laat het me weten als ze in âde buurtâ is) weten dat ze in maart in Berlijn is. Dat is niet in de buurt, maar toch lief dat ze het even zegt.
Ehm en nu heb ik dus zelfs een reden om te gaan. Maar ik durf niet in mân eentje. Dan ben ik toch bang dat ik daar dan mân hotel niet weet te vinden of niet in mân eentje ergens durf te gaan eten. Gewoon de hele praktische dingen.
Terwijl ik wel heel graag wil en het geld heb liggen voor alles. Waaaarom kan ik me hier nou niet overheen zetten.
Hotel urban loft zit dicht bij berlin hbf en er gaat een bus naar toe haha. Ik kan je live daarheen begleiden haha. Verder is het ov daar ook heel chill. Google maps is een tering hond maar als het mij is gelukt om dingen te vinden kan jij dat ook.
Oh en in je eentje eten is daar ook prima te doen. Desnoods haal je iets en eet je het in je hotel.
Aaarrghh kak. Jullie waren me vet goed aan het overtuigen en toen liet ze de datum weten. Dan ben ik al op vakantie.
Damn it.
Edit: overigens overweeg ik het nu wel alsnog te gaan doen in mân eentje in het najaar, komt me beter uit met werk. Dus evengoed thanks voor de peptalk.
Ik vind Berlijn dus echt een kut stad
Waarom?
Ik moet zeggen ĂŻk heb het naar mn zin gehad. Maar de stad zelf vond ik niet echt wauw. Misschien lag het aan het kutweer enzo maar goed.
Het is daar altijd kutweer. Ik ging in mei en het heeft de hele week geregend
Kan dit beamen. Kwam er een jaar lang elke week en de keren dat het mooi weer was zijn op 2 handen te tellen max
Berlijn is absoluut leuker dan dat het mooi is maar er is zoveel leuks/interessants te doen, zien & beleven. Na 10+ jaar leer ik nog steeds elke keer wat nieuws over de stad. En al is het na de afgelopen weken lastig voor te stellen, maar we hebben ook vaak genoeg mooi weer, zeker in de lente/zomer/nazomer. Zoveel dagen/avonden op Tempelhof of bij een van de meren doorgebracht
Ja, net zoals mijn andere thuisstad de mooiste rotstad
Groot, koud, regen