Kan je tijdens de lunch niet even naar de supermarkt?
Ik heb sindskort een baby en ontdekt dat die ook kan klinken als een boze kat als ie honger heeft ![]()
Dat ik van die hooikoorts snot ogen heb. Het is januarie ga weg!
Ik heb iets retour gestuurd, met de retour aanmelden moest ik al op het digitale formulier mijn rekeningnummer invullen. Krijg ik net voor de 3e keer een mail wat is je rekeningnummer? Anders kunnen we de terugbetaling niet storten.
Ehm check ff de andere 3x dat ik het al heb doorgegeven en stort gewoon mijn geld terug.
Kleine irritatie maar toch. Ik krijg al jaren mijn jaarafrekening van mijn energieleverancier in de eerste week van januari en nu heb ik nog steeds niks ontvangen. Als ik ze vervolgens bel om te informeren waar ie blijft krijgt ik te horen dat het druk is en wanneer ik âm in februari nog niet heb dat ik dan nog maar eens moet bellen. Ik snap best dat het druk is maar ik wil gewoon nu weten waar ik aan toe ben zodat ik er ook financieel rekening mee kan houden.
Aaargh overal staat file + mensen kunnen echt niet rijden met dit weer. Doe er gewoon dubbel zo lang over.
Aan al die natte jassen in het ov. Stoelen worden nat omdat iedereen en zn moeder met jas aan op die stoel gaat zitten, het stinkt naar natte hond en bah gewoon haat aan dit weer en ov.
Het lukt mij niet om mezelf te overtuigen dat ik geen vis ben. Kut hik.
Ik heb echt het meest zit- onvriendelijke korset ooit aan gedaan om te gaan eten
Ja hoor, ik heb het op mezelf afgeroepen⊠onze projectleider wilt dat ik ga notuleren bij meetings hierover. Het is dat hij knap isâŠ
Mijn avondeten is verkeerd gevallen en nu is mijn maag aan het hossen
Dit.
- Dat tussen december 2019 en december 2021 $ 26 biljoen (63%) van alle nieuw gecreëerd vermogen door de rijkste 1% is opgestreken.
Mijn vriend die bij Amerikaanse ketens wil blijven eten en niet kan accepteren dat dat helemaal niet chill is als je geen vlees eet.
Olifanten dracht!
Maar wel erg slordig
Ik liet vandaag mijn spiraaltje verwijderen bij de huisarts (helaas niet gelukt
) maar het allereerste wat hij zei was âkinderwens, wat leuk!!â Gewoon echt niet eens gevraagd wat mijn reden was maar direct een aanname.
Nou dat is niet het geval dus dat was best wel awkward en achteraf vond ik het maar een stomme opmerking. Er zijn zat andere redenen. Dat zouden ze bij mannen nooit meteen roepen, niet dat zij iets van anticonceptie hebben, maar toch he.
Op dit moment erger ik me echt aan alles en iedereenâŠ
Gaat echt top hier
Wat een super stomme opmerking, ook nog op zoân kwetsbaar moment
Lol en ze stellen zich ook geen vragen bij een zwangerschap van twee jaar lang?? Moest lachen maar het kan natuurlijk ook voor pijnlijke situaties zorgen⊠inderdaad slordig zeg
Een telefonische afspraak met een arts âin de middagâ. Zit al de hele dag aan mân telefoon gekluisterd en durf amper te gaan plassen, maar uiteraard nog steeds niks gehoord.