Waar erger je je aan? #14

Dat zou ook goed kunnen hoor. Het is al heeel lang geleden dat ik ze heb gelezen. En herlezen durf ik niet aan want ik denk dat dat de herinnering verpest.

Ik zat even te Googlen en sowieso in deel 8 gaan ze naar Berlijn. Maar het speelt zich ook af in Sicilie zie ik net. Die titels ook.:laughing:

Liefde tussen twee werelden
Zo dichtbij en toch ver weg
Liefde heelt alle wonden

@Vanilleijs haha ja best bizar eigenlijk. Mocht je narnia en LOTR wel lezen? Wel leuk dat jullie m&d boeken ook kennen en nu wel anders kijken er naar.

@Flamoes oh ja dat zegt mij vaag wat. Kevin Brooks zie ik op Google. Vond ik toen ook wel bij bijzonder. Maar die kate cann is ook zo toxische. Heel veel jeugdboeken zijn dat blijkbaar

5 likes

Narnia is toch juist door een christelijke schrijver geschreven?

2 likes

Dit doet mijn wasmachine ook. :rage:

3 likes

Ja klopt maar ik doelde meer op dat het best bijzonder is dat dat dan wel goed was maar Harry Potter weer niet. Sprookjes mochten bijv ook gewoon.

3 likes

Ja Narnia mocht zeker! LOTR was niet zo mijn smaak, mijn broertje las dat wel. Ik weet eigenlijk niet wat mijn ouders daar van vonden, het was iig niet zo erg als Harry Potter :smiling_face_with_tear:

3 likes

Maar toevallig vorige week wel heel de week.

8 likes

Zelfs in de zomer had ik vaak regen whahaha! Maar goed we hebben ook wel eens slechte nederlandse zomers. Dus kon een slecht jaar zijn geweest…

1 like

Nou dit lijkt me ook wel erg optimistisch gesteld. Zeker nadat net allerlei verschillende mensen hun regen in Berlijn ervaring in verschillende maanden hebben gepost haha

5 likes

Same :joy: Ik moest dit soort boeken ook lezen toen ik 12 was. Samen met Het verrotte leven van Floortje bloem en de moeder van David S.

Heeft niet echt geholpen toen ik 20 was. Ik heb alleen geen heroïne gebruikt dus toch een win? Haha.

2 likes

Dat het op de gang hier (appartementencomplex) soms net een kindercreche is. Heb de buurvrouw al aangesproken dat ik me eraan irriteer en dat het zeer kut is dat haar kleinkinderen de piepjestest doen op de gang en tennisballen tegen mijn keukenmuur lopen te smijten terwijl ik thuiswerk, maar ze geeft geen fuck. Gelukkig verhuizen over een paar maanden… bye bish

4 likes

Narnia mocht niet, disney niet, teletubbies niet, ik ben nooit kind geweest :joy:

2 likes

Ik heb serieus precies hetzelfde. Wilde rond half 4 de deur uit, dus ik dacht om half 3 nog een wasje van een uur aan te zetten. Eindstand is dat hij nu (kwart over 4) al een half uur lang aangeeft dat hij nog 9 minuten moet. En ik moet die was echt ophangen voor ik wegga want ik slaap vannacht niet thuis en precies om die reden was dit het perfecte moment om mijn molton te wassen, zodat hij tijd heeft om te drogen (heb geen droger). Echt fml

2 likes

Ik heb welgeteld 1 week kunnen genieten van niet verkouden zijn en nu heb ik weer iets opgelopen :persevere:. Ik ga me de rest van de winter opsluiten denk ik, helemaal klaar ermee

1 like

Ik wilde een half uur geleden in bad, maar als ik ga kan ik gewoon niet minder dan 2 uur erin blijven :joy: en ik wilde op tijd naar bed, dus niet meer gedaan :frowning:

4 likes

Dat drie van mij favoriete mannelijke content makers zijn deze week beschuldigd zijn van mishandeling of aanranding en hebben het ook nog gedaan afgaande op de slachtoffers.

Justin Roiland
Andrew Callaghan
Bald and Bankrupt

Mooi crap, zijn er nog goede mannelijke YouTubers?

1 like

Zo herkenbaar :cry:

4 likes

huh van bald en bankrupt is toch al heel lang bekend?

5 likes

Ik kwam er deze week pas achter. :confounded:

2 likes

Hopelijk is ie gauw weer bankrupt.

4 likes

Wat tips: (goed misschien vind je dit helemaal ruk maar wie weet zit er net iets tussen)
Kurtis Conner
Internet comment etiquette
Drew Gooden + Danny Gonzalez (nee niet dezelfde persoon)
Nerd City
Average Rob
William Osman
Jarvis Johnson
Scott the Woz

3 likes